Skocz do zawartości
suprotec

Słaba siła obrotu Troll 350 + dwa inne pytania

Polecane posty

suprotec    1

Witam

Mam 3 problemy

Pierwszy dotyczy siłownika obrotu ramienia głównego. Mianowicie, sam własny ciężar oraz z tym co jest załadowane na końcu uciągnie (obróci), jednak jak chciałbym coś przesunąć ramieniem to już mały opór zatrzymuje ramie. 

Reszta siłowników ma dużą moc, tak jak powinny. 

Czy to jest normalne np z powodów bezpieczeństwa, czy już siłownik przepuszcza? Jak to wygląda u was? 

Co to jest przed siłownikiem obrotu na wężach, taki rozdzielacz?

 

Pierwsze ramie i drugie mają takie same siłowniki a jeden siłownik pracuje wolniej od drugiego, w obie strony,, siłę mają taką samą, jednak prędkości inna, co może być powodem tego? Czy jest to wina wyrobionego kołpaka od wajchy sterowania? Bo ma luzy i moczy olejem. 

 

I na sam koniec :)

Ile troll może wykonać ruchów siłowników (wajch) w jednym momencie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly40    0

witam , wszystko u ciebie działa jak powinno ,przed siłownikami są dłowiki , rozdzielaczy wszystkich nie uruchomisz na raz , to jest troll a  nie  manitka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suprotec    1
Napisano (edytowany)

Czyli to normalne że obrót już przy małym oporze nie daje rady? Wydaje mi się że ten rozgałęźnik co jest na wężach niedaleko tego własnie siłownika obrotu jest temu winny. 

Wszystkich wajch na raz nie chce, ale dobrze jakby dwie działały w jednym momencie, np przy kopaniu, to się przydaje. Co jest tego powodem, mała wydajność hydrauliki? 

 

A co do pierwszego i drugiego siłownika ramienia, dlaczego działają z rożnymi prędkościami (w obu kierunkach) ?

 

Edytowano przez suprotec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sadek9    27

będą działać w różnym tempie bo mają różne obciążenia zamień jeden z drugim i zobaczysz że będzie tak samo chodziło. co do rozdzielacza to jedna sekcja no chyba że dobrze pompa będzie pędziła ale to ciężko nazwać pracą 2 sekcji jednocześnie. takie jego przeznaczenie lekkie pracę w obejściu. A jak masz zasilanie pompa zew. oryginalnie czy tak jak niektórzy pod pompę z ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    17

Aby działało więcej funkcji na raz trzeba by podzielić rozdzielacz i wstawić dzielnik strumienia tak jak jest w cyklopie ale czy warto? Na swoje potrzeby można się pomęczyć tak jak jest a jak się robi więcej coś usługowo to troll i tak się nie nadaje. a co do obrotu to u mnie za wielkiej siły też nie ma Ale jak się złapie ubity obornik to nie ma problemu żeby wyrwać z kupy. To przed siłownikiem to amortyzator obrotu i może coś się tam wyrobiło że olej idzie nie w siłownik tylko wraca przez ten właśnie amortyzator?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suprotec    1

U mnie nie ma takiej siły. A do czego służy ten "amortyzator obrotu", żeby działało to płynnie?

Może być własnie coś z nim, bo kapnie olej z niego przy oporze, także zaczyna mieć jakieś nieszczelności.

To działa na zasadzie drugiego obiegu który przy określonym ciśnieniu puści olej na węża powrotnego siłownika, omijając siłownik? Jeśli by tak było to myślę że jest on wypracowany i puszcza za wcześnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    17

Dokładnie tak działa. Jak ramię szybko się obraca i zwolnisz dźwignię to nie zatrzymuje się gwałtownie tylko łagodnie. Trzeba by to rozebrać i zobaczyć co jest grane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suprotec    1

W którym miejscu powinienem zamontować miernik ciśnienia, taki na stałe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kicu
      Witam was ponownie otóż mam taką sprawę do was byliśmy w sklepie pytać sie o rozdzielacz do pompy hydraulicznej w c-330 ten kolo siedzenie nie na błotniku. Okazało sie że sa 2 typy owej części czyli po regeneracji i nowy cena po regeneracji 300 zł a nowego 489 zł. I mam do was pytanie czy jest sens brania używanego ale po regeneracji czy nowego nie wiem jak jest z tymi po regeneracji ale słyszałem że długo nie pociągnie. Miał z was ktoś taki problem ?
    • Przez dzik82lysy
      ILe może kosztować remont kapitalny do DF 4 cyl np. AGROTRON 4.85 .Wiadomo jak się kupi taką maszynę to nie jest nówka.Różnie to bywa.Takowa maszyna może wymagać remontu.W jakich granicach on może się mieścić???
      AA i jeszcze czy te ciągniki są wadliwe??
    • Przez Ferdek07
      czy w zbiorniczku wyrównawczym ma się zbierać ciśnienie? troche to dla mnie dziwne żeby zbiorniczek zbierał ciśnienie aż się rozdymał, że po odkręceniu korka psyknoł i zmniejszał objętość lekko objętość, na przeglądzie serwisant poprawił (przetknoł) trochę odpowietrzenie korka i troche lepiej było ale dalej duże ciśnienie sie zbierało no i w końcu proprawiłem sam że nie ma ciśnienia ale korek sie poci, i tak źle i tak niedobrze, więc czy w ciągniku ma sięzbierać ciśnienie, bo w samochodach jakoś tego nie zauważyłem najwyżej minimalnie więc czy muj korek był felerny, czy może ten typ tak ma?
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez Pronarek82a
      Chcem kupić szyberdach do pronara i niewiem ile może kosztowć, bo sie połamał jak wjeżdżalem do stodoły!!!
×