Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szczypek91    0

Witam. Mam problem ze skrzynią c385, a mianowcie jak wbije wsteczny (którykolwiek bieg) i puszczam sprzęgło to coś strasznie wali w skrzyni a ciągniki niejedzie tylko tak delikatnie łapie i przeskakuje, dopiero po chwili załapie ale nadal wali i bardzo powoli jedzie jak jest na pusto bo jak załaduje przyczepę to niema szans cofnąć tylko wali. Dodam że psuło się to stopniowo, wcześniej delikatnie pukało i można było cofać. A jak jadę do przodu to puka delikatnie. Więc co to może być? Znajomy powiedział że może atak ale miał wytłumaczony problem tylko przez tel. Kuzyn miał podobnie przy c330 i zdjeli siedzenie i obudowę z góry i tylko skręcili z góry atak i wszystko wróciło do normy. Więc czy jest możliwość że coś się poluzowało i da się skręcić z góry? No i co w ogóle się stało? I czy mogę prosić o jakiś schemat skrzyni albo cała tą książkę od ciągnika. Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cypis92    13

podejrzewam że może to być łożysko na wałku biegu wstecznego który opadł i po prostu zębatki się nie stykają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    149

No cóż, zadzwoń do wróżki to Ci wywróży z fusów co tam się stało. Chociaż sprawdził bym czy CI się koło nie poluzowało na szpilkach z przodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seba25    3

Musisz rozkręcić i sam zobaczyć bo może zęby na trybie wyłupane sa

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marcienko55
      Witam, wymieniam w swoim bizonie uszczelki filcowe przy napędzie podsiewacza. W katalagu są ich 2 pozycje,  ale u mnie w sklepie występuje tylko jeden rodzaj. Chciałbym się dowiedzieć czy będą pasować by chyba jedna powinna być dłuższa ? Drugie pytanie to wkłada się je na sztorc tj tą wyższą stroną czy na płasko ?  Jedną strone udało mi się skręcić po rozciągnieciu jednego filcu ale po skręceniu śrubami cieżko było przekręcić rękoma mimośród, czy tak powinno być ? czy to się nie zapali ?
    • Przez Cichy2
      Witam Wszystkim.
      Czy ktoś posiada katalog części do przyczepy samozbierającej T-010. Dyszel zaczepiany do górnego zaczepu ciągnika. Napę z wom pod dyszlem. Rozleciały mi się nastepujące elementy napędu: trójkąty sprzęgła gumowego (mają już wieksze otwory niż fabryczne 30mm), obudowa łozyska, szeroka na około 4cm przkykręcana na 4 śruby w układzie prostokąta. Na zdjęciach widać łożysko do którego potrzebuję obudowy. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. W środku sezonu awaria i nie mam jak naprawić przyczepy. W pobliskich sklepach rozkładają ręce. Potrzebuję kupić obudowę łożyska (ponoć identyczna jak w kopaczka 2-rzędowych Z-609) oraz trójkąty do sprzęgła (niby takie same jak do rozrzutnika czarna białostocka ale krótsze - chyba).




    • Przez Vroobel
      Witam!
      W moim Zetorze 8045 po rozgrzaniu oleju, jest problem ze zmianą biegów, a gdy ciągnik jedzie i wciśnie się sprzęgło to tak jakby skrzynia hamowała bo gwałtownie zwalnia, a przy ponownym włączeniu biegu, szarpie, czasami to jakby ruszał z żółwia i przeskakiwał na zająca. Parę lat temu była robiona mikropompka, żółw i  sprzęgło , stan oleju jest, co może być przyczyną ? hamulec skrzyni?
    • Przez wesol123101
       xdf
      edg\r]dgfdgf
       
       
    • Przez rsiejka
      Szukalem na forum ale nie znalazlem tego co mnie by interesowalo, albo pomoglo wiec zakladam nowy.
      Chodzi o to, zs od roku posiadam mf 235. Problem polega na tym że wg. jest słaby podnośnik względem mf 255. Mając zaczepiony do ciągnika maszt od wózka widlowego o wadze okolo 200kg nie moge podniesc skrzyniopalety jabłek o wadze okolo 400 kg. Dokładniej podniesie to okolo 10-15cm i koniec. Jezeli pomoze sie mu recznie tzn. gaz opór, dzwinia od pozycyjnej do góry i podnoszac z nim podniesie, ale po ujeciu gazu opada znowu. Po dłuższej pracy ciągnikiem i rozgrzaniu się oleju to na maszcie nawet 250kg jest cieżko podnieść. Uprawiajac agregatem 2.1m z dwoma wałkami po okolo godzinie pracy trzeba robic przygazówke żeby go podnieść bo też idzie za nisko i nie można nawrócic. Nie wiem co może byc przyczyna bo znowu biorąc towar na maszt i chcąc podnieść sama hydraulika to dzwiga wszystko łącznie z przodem. Dla porównania mf 255 względem ktorego patrze na mojego mf 235 dzwiga to wszystko bez problemu. Skrzyniopalete jabłek na maszcie od wózka dzwiga przy okolo 500 obrotow bez zająknięcia, moze ciut obroty spadna, ale idzie. Domyslam sie że trzeba podciągnąc drógi stopień sprzegła bo wałek włącza się ze zgrzytem. Czy wymiana oleju cos zmieni na plus czy trzeba zaglądac do pompy hydraulicznej?
      Myśle ze zrozumiale napisałem i licze, że znajdzie się dla mnie jakies rozwiązanie.
      Ps. Jaki jest max udźwig podnośnika mojego mf 235 i ile można z niego wyciągnąć bo nie ukrywam że dużo pracy podnośnikiem przed nim.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.