Skocz do zawartości
News
remik1988

Valtra n113 vs. Valtra n114- Różnice

Polecane posty

remik1988    1

Jakie sa roznice miedzy tymi modelami ?

Z tego co sie orietuje to wieksza kabina i scieta maska a co poza tym? Zastanawiam sie czy wziasc z placu n113 czy troche dolozyc i brac n114.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk09091995    122

na razie nie ma 4 generacji n w 3 cyl a poza tym też nie ma skrzyni hi-tech 3 i wygląd a tak to nie widzę różnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawelek11    17

Obie są 4cl. Jak miałem n114 na testach to przedstawiciel powiedział że to dwa różne traktory i że n111 to jest to samo co teraz n114. Ale nie wchodziłem w szczegóły czym się różnią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stannis    0

A więc tak n114 jest następcą n103.4, a następcą n113 jest n124 trochę pozmieniali w tych oznaczeniach. Valtra n113 była dostępna w przekładni hi tech i hi tech 5, najmniejsze modele n4 są dostępne tylko w hi tech 5. Po za tym n4 spełnia nową normę emisji spalin, zwiększono masę własną do ponad 6 ton, jest teraz nowa większsa kabina 5-słupkowa zmieniono wygląd. Oczywiście cena większa ale teraz jest lepsze wyposażenie w standardzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    40

Tu chyba pomyliles bo nastepcą n103.4 jest n104 a nastepcą n113 jest n114. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stannis    0

Po czym stwierdzasz że się pomilem? Poprostu pozmieniano oznaczenia zobacz sobie dane techniczne na stronie valtry. N113 i n124 moc 125km a moc maks 135km pojemność 4.4l. A w przypadku większych modeli n134 jest następcą n123 mają moc 135km a moc maks 145 i pojemność 4.9 oraz większy wybór przekładni takich jak versu i direct a w n4 jest jeszcze active. Nie ma już valtry n z silnikiem 3 cyl gdyź schodziły gorzej od czwórek. Więc n104 jest następcą n93 tylko ze ma silnik 4 cyl a 114 jest następcą n103.4. Podobnie jest z serią t, wycofano model t133 a następcą t153 jest t144.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartosz0707    1

n113 ma nominalnie 124 km a n114 ma 115 km, tyle że n114 ma wyższy moment od n113 o ile dobrze pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer161    0

n114 w homolagcji ma 122 a z moca dodatkową 135, teraz juz oznaczenie nie jest równe mocy silnika w prospektach tak pisza zeby ładnie wygladało.


Valtra N92, Ursus 4514 i MF 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartosz0707    1
farmer161 rzeczywiście wg przelicznika wychodzi na Twoje , tylko czemu serwis i wszyscy powiązani mówią że ma 115 i 125 maksymalnej?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer161    0

mój dealer mówił ze tak pisza zeby lepiej to wygladało w prospektach ale ile faktycznie ma to trzeba by na hamowni sparwdzic


Valtra N92, Ursus 4514 i MF 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ciastko
      Witam otóż zastanawiałem się czym różnią się modele Zetorów 5211 robionymi na eksport i tymi krajowymi. Nie mam na myśli różnice w wyposażeniu czy wspomaganiu bo tyle wiem. Chodzi mi o jakieś większe udogodnienia związane z mechaniką (silnik, skrzynia biegów).
      P.S. Czy w ciągnikach eksportowych była różnica mocy? Jeśli taki temat istnieje to ja go nie znalazłem.
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
    • Przez Farmer2017
      Witam.
      Składam wniosek na prow. Planuje kupno ciagnika 140 - 160 km. Ciagnik bedzie typowo do cieżkich prac oraz transportu. Podpowiedzcie jaki wybrać. Który jakie ma wady i zalety oraz o jakich usterkach słyszeliście.
    • Przez szymonidas9
      Witam, dzisiaj chciałem odpalić ciągnik i zoonk... rozrusznik kręci ale nie może wejśc na obroty więc to nie wina akumulatora..
      Podłączyliśmy  ciągnik do nagrzewania tego ich systemowego ale to podobno nic nie daje, bo ogrzewa tylko płyn chłodzący  tak mi powiedział serwisant.
      Stwierdziliśmy, że może to wina zamarzniętego paliwa, więc dmuchaliśmy nagrzewnicą na silnik i filtry i w końcu odpalił, pochodził z 5 min i zgasł po czym wyświetla sie kontrolka błędu i informacja zbyt małego ciśnienia paliwa. Wiec ponownie nagrzewaliśmy i ta sama sytuacja x2
      Pytanie moje brzmi, co robić ?
      co jest przyczyną? Zatkane filtry paliwowe- jeśli tak to jak je wykręcić ?
    • Przez darek6341
      Witam jaki olej do skrzyni biegow i czy trzeba robic kalibracje
       
    • Przez raul1985
      Witam ile trzeba dać za T174 Versu ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.