Skocz do zawartości
News
tobiaszek

szklany zbiorniczek obok pedałów hamulca reno 1181-4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zbiorniczek
tobiaszek    0

witajcie koledzy. czy ktos wie do czego jest zbiorniczek znajdujacy sie w kabinie obok hamulca noznego? jest szklany i okolo 0,33L. ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    33

Kup butelke nowego płynu jakiego chcesz przepłucz układ tym nowym płynem i nie zawracaj d*p...y.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    726

A nie jest to czasem na niezamarzający płyn do instalacji pneumatycznej?

Eh sorrki. Ciągnik za stary.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Oryginalnie był tam olej :D - ten sam, co w skrzyni biegów.

Korek powinien mieć napisy czym zalać.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiaszek    0

na ma napisy tylko po francuzku. a w srodku jest jakas zielona ciecz. podejrzewam plyn hamulcowy tylko jaki????

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    726

Z polskich zielony był stary R3 jeśli ciągnik jest długo w Polsce możliwe że to on. Jeśli tak wypłykać układ i zalać dot 3.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Jeżeli będziesz płukał cały układ (co jest wskazane) to zalej go ponownie płynem hamulcowym R4 - jest o wiele lepszy i wymienia się go co dwa lata a nie co rok (jak R3).


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez piotrekbial1
      witam mam rozebrany  silnik mwm 226-6 na cienkich, suchych  tulejach
      dwie z nich sa pęknięte,  co mogło być  przyczyną  ? przegrzanie/ zalanie gorącego  układu  zimnym płynem? 
      przegrzanie  wydaje sie być  najbardziej  prawdopodobne
      co o tym sadzicie ? może  sa jakies wady tego silnika ? 
    • Przez Mucha
      Panowie mam problem z rozłączeniem przedniego napędu w Reni 110 54 a mianowicie rozsypal mi się przełącznik od napędu i gdy zobaczyłem jego cenę na allegro.pl to zaniemówiłem. Więc założyłem zwykły dwupinowy przełącznik klawiszowy. I tu teraz tkwi problem. przyjechał elektryk szukaliśmy przez parę ładnych godzin jak to zrobić żeby to wszystko działało. I mam pytanie. czy ten elektrozawór obok lewego koła pod kabiną to jest też od napędu czy on jest od womu? i jeżeli ktoś może mi powiedzieć dlaczego w tym oryginalnym przełączniku jest 7 przewodów a do elektrozaworu przecież idą tylko 2 więc po co ta reszta i które numery przewodów na tej okrągłej kostce lecą do elektrozaworu. Proszę o szybka pomoc.
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez renwen
      Witam, mam problem z rozłączeniem przedniego napędu, walczę już z tym tydzień, i nie mam już pomysłów co do przczyny tego, posprawdzałem całą elektrykę, ciśnienie, mam założoną też nową pompę, proszę o pomoc kto wie coś na ten temat i wie jak mógłby mi pomóc, mój numer telefonu: 661860314 , jestem z Kujawsko-Pomorskiego.
    • Przez user88
      Witam.
       
      Mam problem z napędem.
      Włącznik w kabinie wł/wył naped wiec ciśnienie i wszystko po drodze powinno byc ok.
      Przy małym obciążeniu przód wspomaga tylne koła, ale problem zaczyna sie  gdy zapieram o drzewo - na półsprzgle jeszcze widac, że przód chce krecic, ale po puszczeniu przednie koła i wał napedowy przeskakuja jakby omykał (coś po drodze  w przystawce lub skrzyni?).
      Po zdjęciu przystawki - wałek pośredni wałka WOM jest cały i ma luz na oko max 1 mm(za łożyskach igiełkowych)
      Wieniec na dzwonie ma luz dość spory na boki pod katem można go układać. Byłem u Agroszyszki bo mam niedaleko to dali mi taki pierścień który blokuje wieniec, żeby się nie zsunął, ale nie wiem jak to zdemontować...na prasie stawia opór.
      Jak się dobrze przyjrzę to widać, że na wieńcu na styku z koszem sa trochę wyrobione frezy - może to one przeskakują pod dużym obciążeniem, ale tarczki chyba szybciej by popuściły...
       
      Prosze o sugestie i z góry dziekuje.
      Grzegorz
       
       
×