Zet7211MF6140

Orbitrol 7211. Potrzebna opina.

Polecane posty

Witam. 

Planuje założyć orbitrol do swojego Zetora i chciałbym się poradzić. Czy takie wspomaganie będzie dobre czy lepiej kupować wszystko osobno? http://allegro.pl/wspomaganie-kierownicy-c-385-4x2-bez-napedu-c385-i6677847156.html

I jaki orbitol był by najlepszy żeby się lekko kręciło, dodam że ciągnik chodzi przy turze. I czy pompe też trzeba wymieniać na nową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian112    6

Witam kolego ja przy swoim 7211 sam zakładałem orbitrol i jest o niebo lepiej niż na serwie ten zestaw z linku wymaga wielu przeróbek a i cena jest kosmiczna ja kupiłem nowy orbitrol za 300zł używany siłownik  od mtz 82 za 150zł no i węże ok 200zł kupowałem nowe i zakuwane tak jak chciałem no i redukcje i td w tej cenie a uchwyt na siłownik i orbitrol to sam wykonałem jutro zrobię fotki wstawię na af 

 

Edytowano przez Damian112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian112    6

Tak jeszcze dodam że jeżeli pompę masz dobrą to nie trzeba jej zmieniać wystarczy tylko ze tam gdzie masz dławik od serwa trzeba go wykręcić a otwór zaślepić i tam gdzie pompa podaje ciśnienie podłączyć bezpośrednio pod orbitrol i bd dobrze. pozdr jak coś bd chciał więcej wiedzieć to pisz ja postajam ci się pomóc pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Siłownik nie od MTZ tylko taki jak w linku co wymusza zastosowanie orbitrolu 160, pompy wymieniać nie trzeba, wykręcasz dławik, ciśnienie ustawiasz na 160bar, fabryka jest 120bar. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian112    6

Kazdy robi jak uważa jak dlawik wkrecisz jak orbitrol ma swój ja silownik mam od mtz i sie super sprawóje a przedewszystkim niedużo kosztuje ale mówię każdy robi wedle uznania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Siłownik MTZ to więcej zabawy z mocowaniem, jego pojemność jest odpowiednia dla orbitrolu 100. Siłownik od c-385 wymaga zastosowania orbitrolu 160. Ten zamiast drążka od 60 wymaga orbitrolu 100. Damian piszę o wykręceniu dławika tak jak ty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian112    6

Wstawiłem fotki jak zrobiłem u siebie  i wstawiłem na mój profil zapraszam do obejrzenia ja robiłem w swoim po prostu jak najtańszym kosztem i myślę że nieźle mi to wyszło bo nawet fajnie się to sprawuje pozdr. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Guma na kolumnie jest dość sztywna i wałek napierał na orbitrol, rozbiło się już przez to gniazdo z wielowypustem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian112    6

hmm u mnie jest już rok czasu i nic się niedzieje tyle ze ja zrobilem zdelikatnym luzem by wlasnie nie napieralo i jest ok niekture wersje tych uchwytów dostepnych do kupienia byly z regulacją wysokości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

U mnie ruch kabiny na poduszkach powodował uszkodzenia. Podglądałem rozwiązanie w 7340 i tam jest właśnie taka kolumna, ma ona jeszcze jedna zaletę że absolutnie nie ma żadnego luzu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj