Skocz do zawartości
Zet7211MF6140

Orbitrol 7211. Potrzebna opina.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. 

Planuje założyć orbitrol do swojego Zetora i chciałbym się poradzić. Czy takie wspomaganie będzie dobre czy lepiej kupować wszystko osobno? http://allegro.pl/wspomaganie-kierownicy-c-385-4x2-bez-napedu-c385-i6677847156.html

I jaki orbitol był by najlepszy żeby się lekko kręciło, dodam że ciągnik chodzi przy turze. I czy pompe też trzeba wymieniać na nową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian112    2
Napisano (edytowany)

Witam kolego ja przy swoim 7211 sam zakładałem orbitrol i jest o niebo lepiej niż na serwie ten zestaw z linku wymaga wielu przeróbek a i cena jest kosmiczna ja kupiłem nowy orbitrol za 300zł używany siłownik  od mtz 82 za 150zł no i węże ok 200zł kupowałem nowe i zakuwane tak jak chciałem no i redukcje i td w tej cenie a uchwyt na siłownik i orbitrol to sam wykonałem jutro zrobię fotki wstawię na af 

 

Edytowano przez Damian112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Damian112    2

Tak jeszcze dodam że jeżeli pompę masz dobrą to nie trzeba jej zmieniać wystarczy tylko ze tam gdzie masz dławik od serwa trzeba go wykręcić a otwór zaślepić i tam gdzie pompa podaje ciśnienie podłączyć bezpośrednio pod orbitrol i bd dobrze. pozdr jak coś bd chciał więcej wiedzieć to pisz ja postajam ci się pomóc pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    126

Siłownik nie od MTZ tylko taki jak w linku co wymusza zastosowanie orbitrolu 160, pompy wymieniać nie trzeba, wykręcasz dławik, ciśnienie ustawiasz na 160bar, fabryka jest 120bar. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian112    2

Kazdy robi jak uważa jak dlawik wkrecisz jak orbitrol ma swój ja silownik mam od mtz i sie super sprawóje a przedewszystkim niedużo kosztuje ale mówię każdy robi wedle uznania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    126

Siłownik MTZ to więcej zabawy z mocowaniem, jego pojemność jest odpowiednia dla orbitrolu 100. Siłownik od c-385 wymaga zastosowania orbitrolu 160. Ten zamiast drążka od 60 wymaga orbitrolu 100. Damian piszę o wykręceniu dławika tak jak ty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian112    2

Wstawiłem fotki jak zrobiłem u siebie  i wstawiłem na mój profil zapraszam do obejrzenia ja robiłem w swoim po prostu jak najtańszym kosztem i myślę że nieźle mi to wyszło bo nawet fajnie się to sprawuje pozdr. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    126

Nie ma zdjęć, lub ich znaleźć nie umiem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    126

Guma na kolumnie jest dość sztywna i wałek napierał na orbitrol, rozbiło się już przez to gniazdo z wielowypustem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian112    2

hmm u mnie jest już rok czasu i nic się niedzieje tyle ze ja zrobilem zdelikatnym luzem by wlasnie nie napieralo i jest ok niekture wersje tych uchwytów dostepnych do kupienia byly z regulacją wysokości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    126

U mnie ruch kabiny na poduszkach powodował uszkodzenia. Podglądałem rozwiązanie w 7340 i tam jest właśnie taka kolumna, ma ona jeszcze jedna zaletę że absolutnie nie ma żadnego luzu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Gregu
      Witam,
      Potrzebuje pomocy- mam Zetora 5211, rok prod. 89r. Chce założyć do niego wspomnaganie bo po 1. cięzko juz ukręcić tą kierownicą 2 są duże luzy w układzie kierowniczym i poradzono mi ze jak założe wspomaganie to te luzy nie bedą odczuwalne.
      Wiem, że jest jakies serwo wspomaganie produkcji Tureckiej które można kupić za ok. 1400 zł (kompletne do założenia) tylko nie dają na nie gwarancji. Mozna tez kupic orginalne Czeskie ale tu juz sam siłownik kosztuje ok 1100 zł a gdzie pompa i reszta... wyjdzie pewnie razem koło 3 tysi. Czy może ktoś wie gdzie można kupic ten Turecki komplet ??
      Czy ktoś wie czy można założyć do tego Zetora wspomaganie na orbitrolu? ile by to kosztowało i czy jest lepsze niz serwo?
      z góry dzieki za wasze podpowiedzi
    • Przez Mateusz_320
      Witam. Panowie potrzebuje pomocy ostatnio zauważylem ze mam rozlecianą kolumne, spróbowałem dokręcić i nalać oleju i olej sie wylał z lewej strony tam gdzie jest cały mechanizm co skręca i teraz czy da sie jakos uszczelnić? Trzeba kabine podnosić. Bardzo prosze o pomoc i z góry dziekuje.
    • Przez aldanio
      Witam. Mam pytanie odnosnie wspomagania w moim zetorze niedawno go kupilem i nie wiem jak powino byc. Jak jade to wspomaganie dziala elegancko a jak sie zatrzymam to na miejcu nie moge skrecic mi sie wydaje ze tak nie powinno byc. co jest tego przyczna?? z góry dzieki.
    • Przez MUMINEK2000
      Koledzy postanowiłem przerobić wspomaganie przy zetorze z mocowaniem orbitrola nie ma problemu ale nie wiem jaki ma być orbitrol, jaki jest orginalnie bo musi być zgrane z pompą.Najwarzniejsze jak umocować siłownik, wiem że niektóre miały orginalnie ale jak żeby to wszystko wytrzymało. Może ktoś takiego ma to prześle mi zdjęcie będę wdzięczny, niechce odwalić lipy.
    • Przez tomasz880101
      Witam wszystkich z Agro Foto mam taki problem, a mianowicie kupiłem niedawno zetora 5211 w stanie całkiem dobrym lecz ma jedną wadę, a dokładnie ma spore luzy w układzie kierowniczym. Pomyślałem sobie, puki nie ma dużo roboty to naprawie tą usterkę zacząłem od razu od kolumny kierowniczej bo nigdzie indziej luzów nie ma odkręciłem górną część kolumny i faktycznie śruba kulowa bo tak to się nazywa- ten cały mechanizm, jest wyrobiony. Kupiłem już go nowy ale teraz obawiam się że będę musiał unosić kabinę bo trzeba odkręcić boczne pokrywy kolumny żeby wymontować stare części a wmontować nowe.
      Tu jest moje pytanie do was czy ktoś może już coś takiego robił i czy trzeba faktycznie tą kabinę unosić, bo to się zanosi na kupę roboty zwłaszcza bez profesjonalnego sprzętu.
      Prosiłbym o kolejne czynności jakie powinno się przy tym wykonywać. Z góry dzięki
×