Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik

Witam mam pytanie odnośnie tego silnika na wolnych obrotach zaświeca mi sie kontrolka oleju kończy się pompa oleju to wiem ale nie bardzo wiem gdzie ona jest umiejscowiona może ktoś jużz was to robil proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak tylko ona jest dziwnie montowana bo jak ogladalem zdjecia tej pompy to ona chyba jest napędzana z razrzadu tak ona wygląda

post-166895-0-56349300-1488112086_thumb.jpg

Edytowano przez TomaszJzefiak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witejus    269

co w niej dziwnego pompa jak pompa każda jest napędzana od wału lub rozrządu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

Silniki z tej seri maja pasek rozrządu mam taki w ładowarce do ustawiania rozrządu jest specjalistyczny przyrząd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Prawdopodobnie będzie pod wałem w misce. Spadek ciśnienia niekoniecznie musi oznaczać zużytą pompę oleju, równoznacznie może to być uszkodzony/przycięty zawór upustowy, lub zużyte panewki.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Silniki z tej seri maja pasek rozrządu mam taki w ładowarce do ustawiania rozrządu jest specjalistyczny przyrząd

Silniki z tej serii są już nie produkowane i zawsze miały koła zębate. Zdjęcie poniżej.

Wskażesz pasek wśród tych kół zębatych? Bo razem z rozrządem pokazałem.

Autorze raczej masz skończony silnik pompa spokojnie wytrzymuje 20-50tyś godzin. Więc raczej nadmierny luz na panewkach

Pompę masz pod przednim deklem.

Wymiana prosta.

4941657600_1291389837_thumb.jpg

Podłączenie zegara i kontrola ciśnienia oleju też do zrobienia. Bo czujnik nie wiadomo czy oryginał i co pokazuje.

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A gdzie można znaleźć ten zawór upustowy od czegoś trzeba zacząć czujnik wymieniłem zegar założyłem i na zegarze pokazuje niecałe 2.5 bara na zimnym oleju wymienię pompę i zobaczę co dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Ile ma na gorącym. Zimny to każdy ma. Zawór w pompie pod blaszka co ręką trzyma. Nie ruszać !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    485

zrozum chłopie że pompa jest praktycznie niezniszczalna jak w każdym silniku. Tu trza cały silnik robić a nie bawić się w jakieś wymiany pomp. O ile oleju nie pali to wał bankowo do szlifu + nowe panewki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez maniek05
      witam mam problem załącza mi się przedni napęd i  dwa koła ciągną wszystko wyłączone samoczynnie się włancza  elektrozawór czyszczony tylko po założeniu go spowrotem cewka była gorąca i nie chciał się włączyć ale jakoś się włączył  może miał ktoś taki przypadek .
    • Przez Damiano604
      Witam, od dłuższego czasu mam problemy z ciągnikiem Same Silver 110, dokładnie rok temu po raz pierwszy wszystkie pompo-wtryskiwacze  zapiekły się i ciągnik wchodził na maksymalne obroty, wszystkie pompki rozebrałem, wyczyściłem następnie założyłem, przy okazji wyczyściłem cały zbiornik paliwa, założyliśmy nowy filtr paliwa ciągnik zaczął chodzić normalnie i tak przez prawie rok, 2 tygodnie temu problem powrócił i powtarza się, gdy odkręciliśmy filtr paliwa to był w nim sam szlam, pompki odblokowaliśmy i chodził kilka dni, niestety tylko kilka, objawy są takie że rano coraz ciężej odpala i nie chodzi cały czas równo i dzisiaj rano już nie chciał zapalić. Powiedzcie gdzie mam jeszcze patrzeć może jakieś oringi są do wymiany, absolutnie nie mam pojęcia co mam z tym zrobić a w internecie ciężko znaleźć ten temat. Silnik w nim to 1000.4-WTI
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez Mixser0997
      Witam posiadam ciągnik deutz fahr agrotron 6.00s z 1996r. Pojawił się problem z ehr. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się pomarańczowa dioda, a podnośnik nie reaguje. Jedynie można podnosić i opuszczać guzikami z błotników.
      Ktoś wie co to może być? Jeśli tak proszę o pomoc
    • Przez Xeon
      Witam,
      Nie odbija mi pedał hamulca od lewego koła w DX 6.30 (we wszystkich DXach jest też tak pewno). - Po prostu trzeba posmarować ośkę na której zamocowane są oba pedały hamulcowe. Rzecz w tym, że nie ma tam żadnych smarowników (kalamitek). Jak to ogarnąć?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.