Skocz do zawartości
zbigniew1968

[Belarus 952] Demontaż hydrauliki tura

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam,

mam taki problem. Na moim 952 miałem zamontowany podnośnik Stoll na joystiku podłączony bezpośrednio pod pompę hydrauliczną. obecnie zdemontowałem go. Problem polega na tym, że nie wiem co zrobić z otworami gdzie podłączony był podnośnik? Zaślepić czy powinno się coś tam podłączyć, połączyć itd... Nadmienię że dwa węże były podłączone do pompy a trzeci do zbiornika oleju.

Czy ktoś z Was mógłby mi podpowiedzieć coś w temacie, za co góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    575

Gdyby nie było ingerencji w oryginalną hydraulikę wystarczyło by zaślepić.  Ale niestety nie wiemy jak to zostało podłączone. 

Porób zdjęcia i zobaczymy jak to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    287

Ja bym nie zaslepial ,raczej połączył zasilające ze splywem ,

Na początek zasilające daj do jakiegoś baniaka ,włącz hydraulikę i obserwuj co się dzieje ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem zdjęcia miejsc gdzie podłączony był podnośnik czołowy i tak:

 

1. W tym miejscu przy pompie podłączony był rozdzielacz podnośnika.

2. W tym miejscu przy rozdzielaczu ciągnika podłączony był drugi wąż podłączony od drugiej strony rozdzielacza.

3. W tym miejscu przy zbiorniku oleju podłączony był trzeci wąż od rozdzielacza podnośnika.

 

Jak dokładnie przepływał olej tego nie wiem, ale być może z 1 do rozdzielacza podnośnika, dalej z rozdzielacza podnośnika do 2, a 3 była spływem do zbiornika. Mogę też się mylić.

 

 


Nie wiem czy to będzie ważne, ale mój 952 jest z 2011 roku i jest to wersja 952.2 sprowadzona z Niemiec.

post-186838-0-21890200-1488221532_thumb.jpg

post-186838-0-07484600-1488221533_thumb.jpg

post-186838-0-27368200-1488221534_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    287

Na moje to pompa podawala do rozdzielacza tura ,przez niego przeplywal olej zasilająć rozdzielacz ciągnika ale w momencie położenia dzwigni w punt zero  ,jesli oba układy nie pracowaly olej przez rozdielacz wracał do zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak na logikę tak by mogło być, tylko nie mając żadnego schematu (mam tylko instrukcję obsługi ciągnika z internetu) nie mam pewności czy połączyć wyjście z pompy 1 z rozdzielaczem ciągnika 2 jak na zdjęciach powyżej? Jeżeli tak to czy wlot do zbiornika oleju zaślepić? Może ktoś ma taka instrukcję połączeń lub wie gdzie to znaleźć w internecie, albo czy i gdzie ma być podłączone to wyjście z pompy?

Dodam że gdy na moment uruchomiłem pompę przy zaślepionym otworze (jak na zdjęciu) wyrzuciło mi na zewnątrz olej nawet nie wiem dokładnie skąd więc ją wyłączyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do Seweryn 20

Dziękuję za udostępnienie schematów. Obejrzałem hydraulikę w moim ciągniku i wygląda podobnie. Wydaje mi się że powinienem połączyć wyjście z pompy1 z rozdzielaczem 2. Jak to zrobię powiadomię czy działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do Seweryn 20

Połączyłem hydraulikę tak jak napisałem wcześniej i działa. Sprawdziłem pompę i podnosi. Wygląda na to, że tur był podłączony szeregowo w układ zasilania.

Dziękuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×