Skocz do zawartości
ziutek92

john deere 5515 pompka paliwa

Polecane posty

ziutek92    3

witam od niedawna zakupiłem JD 5515 i mam pytanie do posiadaczy podobnego modelu ciągnika w którym miejscu powinna i czy powinna być pompka elektryczna? Przyznam szczerze ze zakupiłem ciągnik trochę od osoby co nie szanowała jego i wszystko wiązała na sznurki kable przewody paliwowe igelitowe popękane zaworków z 10 na przewodach a pompki nie zauważyłem nigdzie i chciałbym się dowiedzieć w jakiś sposób byłą uruchamiana. Posiadam jeszcze jedno pytanie odnośnie jak rozebrać skrętny błotnik przedni bo ma straszny luz pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

pompka powinna być, po lewej stronie ciągnika, ustawiona pionowo przy pompie paliwa.
Chodzi o traktor sadowniczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    3

no akurat mój nie jest sadowniczy ale myślę ze w sadowniczym i zwykłym jest tak samo. a masz tez nad filtrem paliwa ręczna pompkę u siebie? i na przewodzie tez posiadasz filtr paliwa? i skąd przewody elektryczne wychodzą do tej pompki tak mniej więcej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ziomal20084    25

ja jako takiego ciągnika nie mam , w serwisie jd pracuje. na filtrach jest jest pompka ręczna, a filtr przeplywowy nie wewszystkich występował, kabli poszukaj, chyba ze jest ręczną pompka gdzieś w bloku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    3

pompki ręcznej w bloku nie ma znalazłem kostkę przy filtrze paliwa i tam po zapłonie dostaje ciągłego + znalazłem tez druga kostkę tutaj kolo wiatraka leżała pod filtrem powietrza tam na dole dosyć długi przewód i to bardziej by mi podpowiadało ze to to ale za to tam nie ma żadnego + ani po zapłonie ani jak się zapali są dwa żółte kable jakby ktoś dysponował jakimś zdjęciem byłbym bardzo wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez hary6400
      witam mam john deere 7820 , gdzie w tym sa bezpieczniki to jest taki sam model jak 7720 albo 7920 w ktorym miejscu ,
      i mam z nim problem ostatnio na polu wyskoczył mi komunikat  ze mam niski poziom paliwa . chociaz przed wyjazdem wtankowałem około 120 litrow pozniej wyswietliło system poziom paliwa i ciagnik zaczał przerywac i zgasł, na słupku wyskoczyła mi jedna kreska paliwa a jak wjezdząłem na pole miałem prawe cały bak  paliwa ,  teraz  ciagnik pracuje na polu i cały czas komunikta niski poziom paliwa choc jest pelen co mogło sie stac , gdzie dostac sie do  czujnika poziomu paliwa 
      prosze o pomoc
    • Przez maly_mani2
      Witam,
      Jestem nowy na Forum dlatego witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Niedawno moja przygoda rozpoczeła się z John Deerem 6920S, lecz w dniu dzisiejszym wyskoczył mi błąd na wyświetlaczu ,,alternator error" coś w tym rodzaju  i błąd nr BIF 000167.16 czyli Wysokie napięcie na D+ (silnik uruchomiony). Koledzy niestety za nic w świecie  nie wiem co to znaczy i co może być przyczyną. Czyżby regulator napięcia??? 
      Dodam jeszcze co ciekawe że problem jak zauważyłem pojawia się jak jade na wyższych obrotach silnika oraz podczas postoju jak pozapalam wszytkie reflektory, na wolnych obrotach silnika na postoju i przy wyłączonym oświetleniu problemu brak. 
      Czy ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu?? Był bym bardzo wdzięczny.
    • Przez JarosławKuryło
      Witam mam mianowicie taki problem brak kierunkowskazów i świateł awaryjnych bezpiecznik jest OK Przekaźniki wydają tylko jedno pstryknięcie i na tym cisza Czy mogą być to właśnie przekaźniki do wymiany? Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez Maciek0903
      Witam wszystkich już kolejny raz. Otóż w moim cudeńku pojawił się już kolejny problem. Po rozgrzaniu zaczynają mrugać kontrolki które widać na załączonym zdjęciu, a gdy już pojeżdżę tak z godzinę to świecą bez mrugania. Jak dodam mocno gazu to przygasają. Sprawdziłem ciśnienie oleju i na zimnym jest 4 bar, a jak się rozgrzeje to tak spada do 2.8 bar( oczywiście na wolnych obrotach). Czy to awaria czujnika ciśnienia oleju?
       
      Pozdrawiam
      Maciek

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.