Skocz do zawartości
DawidWsik

Błąd 91 deutz fahr agrotron 106 mk3

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
DawidWsik    2

Witam mam pytanie czy może ktoś wie co oznacza kod 91 w df agrotornie 106 mk3. Ciągnik został umyty, wymieniono mu filtry i oleje.

Co może być tego błędu przyczyną ? Ciągnik nie ruszy i po chwili staje rewers automatycznie przełącza na neutral(N)

Edytowano przez DawidWsik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ton16    2

Serwisówka rzecze coś takiego : Centralka wykrywa niezgodność między danymi otrzymywanym od czytników nLsa i nHk, ustawieniem pedału sprzęgła oraz ustawieniem dźwigni podbiegu.
dalej
OPIS
Centralka wykrywa niezgodność między danymi otrzymywanym od czytników nLsa i nHk, ustawieniem pedału sprzęgła oraz ustawieniem dźwigni podbiegu.

REAKCJA SYSTEMU

System ogranicza działanie do trybu "TC-SHUTDOWN” i ustawia się na biegu jałowym.

CZYNNOŚCI WERYFIKACYJNE

• Sprawdzić, czy dźwignia włączania podbiegu jest prawidłowo ustawiona i czy czujnik znajduje się we właściwej pozycji.

• Sprawdzić czy czujnik uruchamiania podbiegu działa prawidłowo (aby poznać szczegóły techniczne należy zapoznać się z częścią 40).

• Sprawdzić, czy styki “NHK” i “NAB” nie są odwrócone.

• Ustawić kluczyk zapłonu w pozycji “O” (OFF), odłączyć złącze „ECU PS”, podłączyć miernik do pin F złącza “EV GROUP”, wykonać pomiar rezystancji i sprawdzić, czy są zwarcia do masy (odczyt z miernika: infinito/przerwa).

• Ustawić kluczyk zapłonu w pozycji „I” (ON), odłączyć złącze “ECU PS”, podłączyć miernik do pin 1 złącza “EV PROP” i do uziemienia napędu i sprawdzić, czy jest napięcie (odczyt z miernika: 0V).

• Sprawdzić instalację hydrauliczną układu napędowego.

• Wygasić wszystkie alarmy, ustawić kluczyk zapłonu w pozycji “O” (OFF) i ponownie w pozycji “I” (ON) po czym sprawdzić czy alarm nadal występuje, w takim przypadku należy wymienić centralkę.


Pewnie przy myciu gdzieś dostała się woda i zwarcie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ton16    2

czyli czujnik położenia sprzęgła może być do wymiany, (lub do wysuszenia? o ile jakoś go tam mogłeś zalać), ogólnie zobacz jak on tam wygląda. jak dobrze pamiętam to tam się go reguluje, (chyba taki sam czujnik jest z tyłu ciągnika od wysokości położenia podnośnika).


http://www.agrofoto.pl/forum/topic/49648-agrotron-106-wyskakuj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-podczas-zmiany-biegu-i-kierunku/
tu masz opisane co robić

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidWsik    2

opuściłem troszeczkę pedał sprzęgła w dół i nie wyświetla się błąd ale nie wiem czy sprzęgło będzie się ślizgać jak na 1 ruszałem na wolnych obrotach to zadusi się silnik myśle że sprzęgło dobrze ciągnie. Jak to można lepiej sprawdzić czy się nie ślizga bo bierze przy górze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dammianoss    2

Niemożliwe żeby to był czujnik położenia pedału sprzęgła skoro jest on wewnątrz ciągnika i jeśli się uszkodzi to wyskakuje błąd EB. Jest jeszcze jeden czujnik wkręcony w pompkę sprzęgła ale nie pamiętam jakie on spełniał zadanie, bo kiedyś go sprawdzałem. Przyczyny szukałbym gdzieś w okolicach skrzynki sterującej półbiegami i rewersem, za akumulatorem, jakaś kostka albo przewód może być uszkodzony. Możesz poczekać jak wyschnie, może mu przejdzie.

Aaa jeszcze kwestia tego czy autor tematu ma skrzynie PowerShift czy PowerShuttle, ponieważ są dwa różne tłumaczenia tego błędu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidWsik    2

Sprzęgło jest elektroniczne (bez pompki) a skrzynia to PowerShift


Wszystkie kostki zostały dokładnie wyczyszczone i wydmuchane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dammianoss    2

Skoro bez pompki to PowerShuttle, wiec @ton16 podał dobrze to co trzeba zrobić :)

Pomogło coś to czyszczenie i dmuchanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czujnik sprzęgła mógł się rozkalibrować i niestety kręcenie czujnikiem to nie jest kalibracja i naprawa po prostu trzeba podłączyć komputer i skalibrować na nowo posiadam komputer 509500422


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najciekawsze jest to ze w tym tyg już chyba z 8 osob z pomorskiego dzwoniło koszty dogaduj tylko tel jak sie zbierze kilka napraw to mogę przyjechać na kilka dni

 

PS. u ciebie nie będzie problemu ze sprzęgłem tylko w innym miejscu a ze czujnik od sprzągla był ruszany to przydało by sie go teraz ustawic

Edytowano przez piotrbm_211320

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli jedna rzecz mniej


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skąd z serwisu deutz?

 

i właśnie dla tego potem jeżdżę i naprawiam po innych miłego pozdrawiam :)

Edytowano przez piotrbm_211320

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jezeli jest to kalibracja szybka to może ale dojazd 2.50 i godzina 170pln


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.50  z kilometra

100 roboczogodzina

netto

+ części (naprawa centralki w razi potrzeby nie jest wliczana w czas pracy)

 

coś mi się wydaje ze podjąłeś się naprawy cudzego ciągnika i cie temat przerósł

Edytowano przez piotrbm_211320

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość letack   
Gość letack

pomoże ktoś co oznacza kod błędu o nazwie: trans alarm 006, ciągnik same rubin z 2000r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

silnik czy skrzynia ?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość letack   
Gość letack

co masz na myśli silnik czy skrzynia ? wydaje mi się, ze skrzynia czasami coś szarpnie ale to naprawdę nie przeszkadza w użytkowaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mój błąd nie czytałem uważnie bo nie doczytałem trans i chciałem się dowiedzieć czy pytasz o błąd silnika czy skrzyni biegów   a chodzi o skrzynie a czy przy zmiaonie kierunku jazdy robi to automatycznie czy musisz sprzęgło wcisnąć? jak szarpie i wyskakuje ten błąd to pora skrzynie skalibrować na dobry początek


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość letack   
Gość letack

zauważyłem czasami, że jak wrzucam bieg bez użycia sprzęgła to czynność załączenia jazdy trochę trwa, przy wciśniętym sprzęgle jest jakby normalnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
    • Przez andrzej80j
      Witam mam problem z półbiegami szarpie ciągnikiem i nieczuc zmiany przełączanie pomiędzy "L" i "M" tylko czasami nieraz chodzi wszystko dodam że na "H" ciągnik jedzie ok nic nie szarpie . Dzięki zgóry za podpowieć
       
    • Przez GracjanDF
      Witam ostatnio wyskoczył mi błąd T86 w Deutz Fahr 430 g i przestała działać czułość rwania tą która się zmienia w gałce od rewersu😉 Jakieś pomysły żeby to usunąć czy coś w tym stylu ? Z góry dzięki za pomoc 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.