Skocz do zawartości
Palmiszon

Motocykl Sport - 600rr / Supermoto - KTM / KAT A.2

Polecane posty

Palmiszon    9

Witam forumowiczów sporo z was jeździ motocyklami aktualnie jestem na etapie kat a.2 i rozglądam się za motocyklem :

Honda cbr 600rr

Suzuki gsxr k7 600

KTM lc4 640 

Husqvarna 

 

Może ktoś posiada takowe sprzęty i się o nich wypowie ? nie interesuję mnie krytyka i opinia 10 latków tylko osób które naprawdę miały cokolwiek do czynienia z takim sprzętem , użytkowanie , spalanie itp itd . Ps . Tak wiem między supermoto a sportem jest kolosalna różnica ale jak i jednym tak i drugim typem motocykla chciałbym pojeździć w przyszłości także jak się trafi odpowiedni egzemplarz to nie będę patrzył czy to sport czy to supermoto( z opcji wymienionych wyżej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    744

Wymienione przez Ciebie Suzuki i Honda to normalne japońskie sprzęty, które jak są w dobrym stanie to jeżdżą i jeżdżą. Jedyne co musisz robić to lać benzynę, wymieniać olej, świece oraz klocki hamulcowe (im ostrzej jeździsz tym częściej) i zestaw napędowy czyli łańcuch i zębatki. Ceny części do ewentualnych remontów oczywiście drogie ale części eksploatacyjne to zamienniki i ceny do przyjęcia.

Jeśli chodzi o SuperMoto z KTMa czy Husqvarny to już jest inna bajka. Husqvarnę najlepiej sobie odpuść od razu bo do tego każda śrubka czy cokolwiek kosztuje majątek i do tego na wszystko trzeba czekać długo. To jest sprzęt niszowy dla bogatych pasjonatów marki, która tak naprawdę nie ma już nic wspólnego ze szwedzką Husqvarną...jakiś czas temu włosi są właścicielami i w zasadzie lepią gówno.

KTM jest solidny ale zadbany w przeciwieństwie do Husqvarny drogi już w zakupie a potem eksploatacja to też studnia bez dna. Oba te sprzęty to profesjonalne zabawki i wszystko jest wykonane z bardzo drogich materiałów i stopów. Jak się dowiesz ile kosztują aluminiowe (!) zębatki i łańcuch do KTMa to klękniesz. Reszta klamotów jeszcze droższa. Po ok. 100 godzinach pracy silnika silnik jest do kapitalnego remontu. Można pisać o tym książki.

Jeśli upierasz się przy SuperMoto to szukaj czegoś na japończyku ze stajni Hondy lub Yamahy. Suzuki i Kawasaki lepiej odpuścić bo nie robią dobrych enduro więc i SuperMoto nie ma z czego u nich wyrzeźbić.

Na koniec może powinienem Cię zapytać czy miałeś już okazję jeździć, którymś z wymienionych. Jeśli nie to pamiętaj,że to nie są zabawki. 100 KM. w motocyklu ważącym sto kilkadziesiąt kg. w przypadku 4 cylindrowych japońskich rzędówek to potężna moc. Husqvarna też ucieka spod d*py ale to wszystko i tak nic w porównaniu co robi KTM i to z każdej pojemności...to ręce wyprostuje każdemu przy każdym odkręceniu manetki gazu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Palmiszon    9

Co do jazdy to tak mialem okazje i jak sie mysli i nie odkreca to kazdy sb poradzi . Wiadomo te sprzety to duza moc . Dzieki za sugestie i wlasnie sam gdzies na forach sm czytalem ze te sprzety sa bardzo drogie w utrzymaniu w porownaniu np do 600rr . Dzieki za odpowiedz . Przynajmniej wiem ze aktualnie przy swojej sytuacji $$ bede patrzyl na hondy / suzuki . Dzieki za swietna odp .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×