Skocz do zawartości
Czekus666

John Deere 6920 Migająca kontrolka skrzyni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Czekus666    0
Witam! Koledzy mam John Deera 6920 i mam  problem.  Miga kontrolka z trybikiem i kropelka oleju po delikatnym zwiększeniu obrotów silnika kontrolka gaśnie. Kilko sekundowa jazda na niskich obrotach przy zapalonej kontrolne skutkuje zatrzymaniem (zapala się kontrolka N na rewersie) ponowne przełożenie i jedzie dalej. Może to być zawór? Pompa jazdy? Co myślicie ? 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Czekus666    0

Ciśnienia sam nie zbadam (muszę wezwać serwis, koszt pomiaru 300zl za pogadankę) do tego handlarz który mi sprzedawał ciągnik pozbawił skrzynie wyjść do manometru :-/ Zastanawiam się czy może to być zawór czy raczej grubsza sprawa? Kiedy olej zimny wszystko działa perfekto gdy olej się rozgrzeje na niskich obrotach mruga lampka. Przy polskich sprzętach wystarczyło podłożyć pod sprężynę zaworu podkładkę i było ok, ale zdaje sobie sprawę, ze to zachodni sprzęt i trzeba płacić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

z pierwszego zdjęcia wykrec numer 16 pod sprezynie daj podkladke . Co do serwisu, jak masz się męczyć i mieć większe koszta nich Ci przyjadą i zmierzą ciśnienia systemowe, na skrzyni, na wom i Ci powiedzą CO jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czekus666    0

Włożyłem magiczna podkładkę, podejrzewam, ze to dużo nie pomoże. Jutro pojedzie w pole i zobaczymy jaka będzie różnica. Serwis przyjedzie na dniach i zbada ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dawid2015
      Na czym polega błąd i co z tym zrobić. . . Jakieś pomysły? Ciągnik odpala i chodzi normalnie,nic się nie dzieje. . . Jeżeli ktoś coś wie to zapraszam. . . 
    • Przez jacek10_JJ
      Witam od niedawna jestem użytkownikiem  John Deere 1065 . W moim jelonku padła instalacja potrzebuję schematu jeśli ktoś posiada odkupię . Ewentualnie proszę o podpowiedz co się mogło stać  . Kombajn odpala ale nie działają czujniki nawiew radia wycieraczka  i to nie wina bezpieczników . 
    • Przez Mawerick
      Witam
      Panowie mam mały problem ze swoim Johnem.. dokładnie chodzi o model 6820 a mianowicie pojawił  sie problem z grzaniem świec gdy temp spada poniżej zera, kontrolka od świec gaśnie  po około 2 s i po chwili sie zapala i słychać jak cały czas pyka przekażnik lub dziwny dźwięk w okolicy głowicy jakby strzelanie zapalarki do gazu, nigdy pykanie i strzelanie nie jest razem . Podczas tego strzelania obroty silnika zegar wskazuje ok 5 tys lub sobie  skacze , czasami mignie kontrolka od alternatora dodam ze silnik nie pracuje. Gdy pyka przekażnik  widac przygasanie zegarow ale jest to chwilowe. Silnik odpala leciutko nawet przy -5 a po zapalenie miga kontrolka nie dluzej jak minute potem gasnie i wszystko jest normalnie żadnych błedów nie ma.  gdy temp jest juz  0 i wyzej  zadnych z tych objawow nie ma.  Przekaznik sprawdzony swiece odłaczane zeby wykluczyć zwarcie wszystkie przewody jak nowe. Dodam ze silnik jest na comon rail.  Moze ktoś ma jakiś pomysł ??? w jakiej temp zaczyna u was grzać świece  i jak długo to trwa bo  w poprzednie zimy nigdy nie zwracałem na to uwagi a w aucie z silnikiem diesla tez na comon rail grzeja już przy 0 stopni a w zetorze  mam grzanie reczne wiec to inna bajka ...
       
       
       
    • Przez Dawid2015
      Witam wszystkich. . . Potrzebuje dobrej waszej odpowiedzi na temat moich opony przy jeleniu,którego zakupiliśmy w Niemczech.
      Pisze tu bo nie wiemy czy opony się zgrywają,tzn ma z przodu opony 540 65 30! A tył jest 650 65 38! więc według nas jest coś nie tak,co o tym sądzicie?
    • Przez Kubek95
      Witam, panowie mam pewien problem, niedawno kupiłem John Deera 3140, z uszkodzonym pierwszym biegiem (wyskakujący) rozebralem go, wymieniłem widełki bo były bardzo utarte, gość od którego kupowałem widełki stwierdził że muszę wymienić jeszcze filtry hydrauliki po takiej rozbiórce ciągnika, no okej, ale mówił że w tym ciągniki są 3 sztuki filtrów. Ja znalazłem tylko 1 filtr, jest on z lewej strony ciągnika (stojąc przed maska i patrząc na niego) przy tylnim kole, jest on w obudowie, jak się ją odkręci to filtr jest jako wkład wymienny. Teraz mam pytanie czy ten ciągnik faktycznie posiada 3 filtry? Ten jeden znalazłem, a gdzie jest reszta? Prosiłbym o pomoc, ewentualne nakierowanie gdzie jest reszta (jak będzie zaznaczone na zdj to byłoby super ), z góry dzięki za pomoc... :-) 
       
×