Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kumarzysta    0

Witajcie, interesują mnie głownie te 3 modele belarusa 952 czyli 2 w metalowej masce, 4 w plastiku oraz 5, ewentualnie 820. Co jest najlepiej zakupić oraz gdzie takowy zakupić, aby była jeszcze ta gwaranacja, ja jestem z pólnocy Polski, okolice Kętrzyna. 

Chciałbym w ciagniku prostotę, czyli rzędowa pompa, 1obwodowa instalacja hamulcowa. 

Jak wyglada kabina wewnątrz, druga osoba się zmieści w niej czy nie za bardzo?  Ciągnik będzie służyć zapewne w turze bo jest gospodarstwo nastawione na bydło mleczne oraz zboża (myślę nad zakupem w hydramet giżycko chyba że są osiągalne tańsze) oraz robić w polu(gruber, pług 4skibowy bo taki aktualnie posiadamale myslę nad 5, bo zapewne pociagnie chodź mam często iły, a lżejsza ziemia to rzadko, 385 z 4 staje dęba, 914 powoli idzie na tej ziemi, a podczas siania jeśli się uda uprawić to często są takie grudki zparę cm, reszta to skała) i transport, do prasy posiadam 385. Czy ten ciagnik podoła w agregacie uprawowo siewnym 3m? jesli tak to jakim? 

Z tego co cztałem należy wziąść z monobloku, szerokim ogumieniem i krzyżakowym moscie. Jakie są zalety, róznice pomiędzy modelami oraz jakieś kontakty posiadacie do firm które to sprzedają na kredyt z gwarancją?  Przepraszam za kiepskie sformułowanie zapytania, niestety humanistą nigdy nie byłem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzialem kilka rzeczy ktorych w polsce nie ma w mtz. Pierwsze siedzenie pasazera a dwa to rewers.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kumarzysta    0

o miejsce dlapasażera się pytam, bo widuję czasami chłopaków którzy wozą drewno z lasu i jest ich zawsze 2 w kabinie i nie wiem jak tam jest z miejscem dla 2 osoby:) 

brać wersje 952 czy lepiej poprzestać na 820? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kitowiak    392

Z tyłu jest kanapa, na dwie osoby zarejestrowany jest... my na spokojnie po 4 osoby w kabinie mieściliśmy się, jak masz okazję to bierz 952.5 będzie dobrym koniem, do transportu szybki i ekonomiczny a pracach polowych również, jedyną wadą ich jest ze mają słabe jakości uszczelnień, ale to jest Pikuś... ale jeszcze jak udało by ci sie dostać wersje z rewersem do tura to bajka :D Powodzenia :)
kredyt popytaj u dilera, cóż i części nawet będą tańsze niż do 385, w uprawowym na spokojnie tylko odpowiednie dociazenie trzeba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kumarzysta    0
(edytowany)

czym modele 2,4,5 się róznią? z tego co udało mi się dopatrzeć jednak 5 posiada już dodatkowe adblue i inne bajery, a to mi jest potrzebne jak kotu dzwonek:) 

co do delerów znazłem najblizej aktualnie tylko agrogrand z Czarnej Białostockiej, są jeszcze inni gdzieś w Warm-Maz lub okolice województwa? 

Edytowano przez kumarzysta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Delbeta    0

Ja posiadam 952.4 i 820 z 2016 jak ma być do tura to bierz 952 biegi gladziej wchoda bo synchronizowana skrzynia ja mam akurat tura na 820. I czasami nie idzie wbić wstecznego jak się chce szybko przebić .

PS jakis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kumarzysta    0

Kogo polecacie, u kogo zakupić?

 

doszedłem czym róznią się te ciagniki 952.2/3/4/5 

Z tego co czytam monoblock ma pewną przypadłość, że szybko się grzeje na siłowej oraz nie działa opuszczanie, w tematach mało co o tym jest wspominanie, mógłby ktoś rozwinać?

 

Może ktoś ma jeszcze jakieś doświadczenia z 952.4 ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Delbeta    0

Znaczy na monobloku nie masz docisku i z lekka maszyna po prostu wolniej opada a z tym grzaniem to u mnie to nie występuje ale pewnie zacznie się za jakiś czas :P
Ja mam w planach wymianę rozdzielacza na zwykły jak tylko zacznie się jakiś problem z podnoszeniem tak jak i w dwóch pozostałych belarusach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Delbeta    0

Znaczy oralem nim 40 ha i dzień w dzień podnosił pług bomet 5 skibowy z podwyższoną slupica i nic takiego nie mialo miejsca żeby się grzał chodził cały czas tak samo jedynie jeden uszczelniacz wypchnelo na siłowniku ale od początku ciekl wiec musial być w fabryce źle złozony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emergency12    7

Witam. Odświeżam temat. Mam pytanie do użytkowników belarusów z serii 952. mieliście problemy z wałkiem? chodzi o taśmy przekazujące moc. Podobno długo nie wytrzyma pracując przy belownicy czy rozrzutniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.