Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kumarzysta    0

Witajcie, interesują mnie głownie te 3 modele belarusa 952 czyli 2 w metalowej masce, 4 w plastiku oraz 5, ewentualnie 820. Co jest najlepiej zakupić oraz gdzie takowy zakupić, aby była jeszcze ta gwaranacja, ja jestem z pólnocy Polski, okolice Kętrzyna. 

Chciałbym w ciagniku prostotę, czyli rzędowa pompa, 1obwodowa instalacja hamulcowa. 

Jak wyglada kabina wewnątrz, druga osoba się zmieści w niej czy nie za bardzo?  Ciągnik będzie służyć zapewne w turze bo jest gospodarstwo nastawione na bydło mleczne oraz zboża (myślę nad zakupem w hydramet giżycko chyba że są osiągalne tańsze) oraz robić w polu(gruber, pług 4skibowy bo taki aktualnie posiadamale myslę nad 5, bo zapewne pociagnie chodź mam często iły, a lżejsza ziemia to rzadko, 385 z 4 staje dęba, 914 powoli idzie na tej ziemi, a podczas siania jeśli się uda uprawić to często są takie grudki zparę cm, reszta to skała) i transport, do prasy posiadam 385. Czy ten ciagnik podoła w agregacie uprawowo siewnym 3m? jesli tak to jakim? 

Z tego co cztałem należy wziąść z monobloku, szerokim ogumieniem i krzyżakowym moscie. Jakie są zalety, róznice pomiędzy modelami oraz jakieś kontakty posiadacie do firm które to sprzedają na kredyt z gwarancją?  Przepraszam za kiepskie sformułowanie zapytania, niestety humanistą nigdy nie byłem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kumarzysta    0

o miejsce dlapasażera się pytam, bo widuję czasami chłopaków którzy wozą drewno z lasu i jest ich zawsze 2 w kabinie i nie wiem jak tam jest z miejscem dla 2 osoby:) 

brać wersje 952 czy lepiej poprzestać na 820? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kitowiak    400

Z tyłu jest kanapa, na dwie osoby zarejestrowany jest... my na spokojnie po 4 osoby w kabinie mieściliśmy się, jak masz okazję to bierz 952.5 będzie dobrym koniem, do transportu szybki i ekonomiczny a pracach polowych również, jedyną wadą ich jest ze mają słabe jakości uszczelnień, ale to jest Pikuś... ale jeszcze jak udało by ci sie dostać wersje z rewersem do tura to bajka :D Powodzenia :)
kredyt popytaj u dilera, cóż i części nawet będą tańsze niż do 385, w uprawowym na spokojnie tylko odpowiednie dociazenie trzeba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kumarzysta    0

czym modele 2,4,5 się róznią? z tego co udało mi się dopatrzeć jednak 5 posiada już dodatkowe adblue i inne bajery, a to mi jest potrzebne jak kotu dzwonek:) 

co do delerów znazłem najblizej aktualnie tylko agrogrand z Czarnej Białostockiej, są jeszcze inni gdzieś w Warm-Maz lub okolice województwa? 

Edytowano przez kumarzysta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Delbeta    0

Ja posiadam 952.4 i 820 z 2016 jak ma być do tura to bierz 952 biegi gladziej wchoda bo synchronizowana skrzynia ja mam akurat tura na 820. I czasami nie idzie wbić wstecznego jak się chce szybko przebić .

PS jakis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kumarzysta    0

Kogo polecacie, u kogo zakupić?

 

doszedłem czym róznią się te ciagniki 952.2/3/4/5 

Z tego co czytam monoblock ma pewną przypadłość, że szybko się grzeje na siłowej oraz nie działa opuszczanie, w tematach mało co o tym jest wspominanie, mógłby ktoś rozwinać?

 

Może ktoś ma jeszcze jakieś doświadczenia z 952.4 ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Delbeta    0

Znaczy na monobloku nie masz docisku i z lekka maszyna po prostu wolniej opada a z tym grzaniem to u mnie to nie występuje ale pewnie zacznie się za jakiś czas :P
Ja mam w planach wymianę rozdzielacza na zwykły jak tylko zacznie się jakiś problem z podnoszeniem tak jak i w dwóch pozostałych belarusach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Delbeta    0

Znaczy oralem nim 40 ha i dzień w dzień podnosił pług bomet 5 skibowy z podwyższoną slupica i nic takiego nie mialo miejsca żeby się grzał chodził cały czas tak samo jedynie jeden uszczelniacz wypchnelo na siłowniku ale od początku ciekl wiec musial być w fabryce źle złozony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emergency12    7

Witam. Odświeżam temat. Mam pytanie do użytkowników belarusów z serii 952. mieliście problemy z wałkiem? chodzi o taśmy przekazujące moc. Podobno długo nie wytrzyma pracując przy belownicy czy rozrzutniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wkacperw
      Mam pytanie czy mtz 82 jest dobrym wyborem do paszowozu? Obecnie mam ursusa c360 i odczuwam lekki brak mocy. Mieszmy około 2000kg.
    • Przez wojtf23
      Witam. Mam pytanie czy macie ciśnienie w filtrze paliwa i czy powinno być???? Bo mi się wydaje że ja mam i chyba duże ponieważ kupiłem nowy filtr paliwa ten koło pompy wtryskowej i okazał się dziurawy i z tej miniaturowej dziurki leci mgiełka taka że zbiornik hydrauliki jest obryzgany ropą a jak się zgasi silnik to cały czas kapie.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez damianraki3
      Witam, zna ktoś może moment z jakim dokręcamy korby w tym silniku D-260 ? I jaki jest kąt wtrysku? Może taki sam jak w czwórce. Nie mogę znaleźć książki serwisowej.
    • Przez dzonny
      Witam!
       
      Mam MTZ 82 z roku 1999. Kłopot polega na tym że coraz częściej zdarza się sytuacja że gdy zagłebie pług w ziemię to przy próbie podnoszenia podniesie jakieś 2-3 cm i wydaje dźwięki takie jakby maszyna była już w górze, radziłem sobie w takiej sytuacji dociążając podnośnik (dźwignia podnoszenia na max do przodu) po tym zabiegu zawsze podnosił, tylko teraz już momentami nie chce ta sztuczka działać. Problem staje się o tyle bardziej uciążliwy że w momencie gdy tylne koła trafią na beudże to ciągnik potrafi się zawiesiść (tylne koła tracą przczepność z podłożem) w tym wypadku pomaga wyjechanie na przednim napędzie, ale ile razy można się z czymś takim męczyć. Podnośnik jest aktualnie ustawiony poprawnie na tryb siłowy, poziom oleju w hydraulice taki jaki potrzebny, dodam że na trybie pozycyjnym i mieszany problem także się pojawia. Co może być przyczyną tego bardzo ale bardzo wkurzającego zjawiska?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.