Marcian1234

Serwomechanizm Zetor 5211

Polecane posty

Marcian1234    17

Witam 

 

Zregenerowałem serwomechanizm wspomagania kierownicy w Zetorze 5211 bo był mocny luz na kierownicy  również wymieniłem uszczelniacze na siłowniku. Po włożeniu do ciągnika okazuje się że nie działa. Co mogłem zrobić nie tak ? Czy sworzeń o nr 8 powinien być mocno dokręcony czy tak z wyczuciem ?  Co może być przyczyna ? Dodam ze na powrocie w przewodzie jest olej z powietrzem. 

 

post-44985-0-48609500-1487695483_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcian1234    17

Nie działa wcale. Skreca kołami w jedną stronę w lewo tylko sciaga się do środka

Edytowano przez Marcian1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak skręca w jedną stronę to musisz wykręcić tłoczysko. Jak skręca w lewo to wykręć a jak skręca tylko w prawo to trzeba go wkręcić. Regulujesz dopóki będzie dobrze. Odpowietrza się układ sam musisz tylko kilkanaście razy skręcać kierownica :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

Ktoś może mi powiedzieć na którym wężu najlepiej podłączyć manometr do pomiaru ciśnienia  jakie ciśnienie powinien mieć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3038

chyba 160 bar a mierzysz na wezu ktory wychodzi z pompy-instrukcje napraw mam w garazu ,jutro sprawdze dokladnie


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3038

sprawdzilem- musi byc na wolnych obrotach minimum 8 mpa czylo 80 barow lub  mw. atmosfer, zalecane do 11,5 mpa- dokladnie to powinno sie mierzyc przeplyw oleju przy tym cisnieniu. a do tego to potrzebny jest specjalny przyrzad,

wpinasz sie we weza od pompy do tloka i tam mierzysz -tylko krotko zeby nic nie rozwalilo, jakas przejsciowke zakladalem -ale to bylo lata temu..


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj