Zaloguj się, aby obserwować  
karpiol

Problem z nawiewem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
karpiol    0

Jak włączam nawiew, zimne czy ciepłe powietrze to coś piszczy w tych nawiewach... co to może być?? jaka przyczyna?? trzeba tam coś przesmarować czy coś??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

pewnie to wszystko jest przez kurz w srodku i moze zatarlo sie jakies lozysko i piszczy.. u mnie w zetorku tez tak jest juz 2 lata i nic jeszcze nie zrobilem heh <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin99023    0

też mam takie cos ... nie wiem co to jest... lecz przypuszczam, że to przez to, że jeden silniczek nie działa...


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JoHnyD    3

Lipna sprawa szczerze mówiąc ci się zrobiła. Miałem to samo w 7340. Dwie godziny rozbierania i okazało się że wydarły się takie podkładki które są na oście silniczka. Dorobiliśmy nowe miedziane podkładki - bo nie można było dokupić tak cienkich więc trzeba było zeszlifować inne. Założyliśmy te podkładki, przesmarowaliśmy i niestety ale niewiele to pomogło. Po paru dniach zaczęło znowu piszczeć ;/ Co do czego kupiłem nowy silniczek i znowu będą ze trzy lata spokoju <_< Nowa dmuchawa kosztowała coś koło 300zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrok18    1

Witam też miałem to samo piszczało jak włączałem ogrzewanie . W dodatku na jeśnieni mi się to stało ale jakoś dokończyłem orkę silnik wyjęłem i wsadziłem drugi i jest ok.pozdrawiam <_< :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    6

A co może być przyczyną nie działania drugiego biegu wentylatorów, a z kolei na pierwszym biegu jeden wentylator obraca się wolniej? Dodam tylko że oba obracają się lekko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

pewnie silniczki powoli szlag trafia, u mnie się jeden spalił i kupiłem od kumpla za 15zł od opla kadeta pasował elegancko ale głosno chodził-trzy dni się głowiłem co to może byc aż w koncu nasmarowałem łozysko i wszystko ustało <_<

ale i tak głosno chodzą, nie dało sie ich dobrze (mocno) przykręcic i pewnie mają "luz" przez co głosno chodzą. Tobie radziłbym pierwsze zacząć od posmarowania łożysk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Tam zamiast łożyska powinna być taka tulejka mosiężna w kształcie baryłki. Na zewnątrz jest zakotwiczona sprężysta podkładką w kształcie centralnej sprężyny w sprzęgle(całość spełnia rolę łożyska wahliwego). Oś silniczka nie obraca się w tulejce lecz razem z tulejką w tej blaszce i dlatego jest ten pisk. Smarowanie nie zawsze pomaga, bo mocowanie tulejki jest zbyt luźne. Warto rozejrzeć się za sprawnym silniczkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m11031993    3

ja też miałem z tym problem ale już jest okej poprostu wziołem WD 40 i popsikałem w te łożyska tam jest taka nakładka plastikowa ochrania przed zakurzeniem to czeba zdjąć i włonczyć wentylatory i psikać w tą ośke co się kręci u mnie też jeden wysiadł nie wiecie ile kosztuje jeden wentylator do zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JoHnyD    3

Nie wiem czy można dostać sam silniczek. Ja pytałem w agromie to nie mieli i musiałem zamówić całą dmuchawę razem z calą plastkiową obudową, łopatkami w środku itd, koszt tak jak wyżej napisałem ok 300zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

kosztuje jeden wentylator około 130zł

naprawiałem u siebie, z dwóch zrobiłem jeden ,dałem po dwie podkładki by skasować luz ale szkoda roboty , tego się nie naprawi

tylko nowy wentylator i eksploatować na wolnym biegu ,wtedy pochodzi z 15lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

U mnie przestało w ogóle chodzić, a piszczało.

Czy włącze 1 czy 2 bieg to nawet nie ruszy.

Sprawdzałem, jak tam szczotki, przetarłem komutator papierem ściernym i szczotki równierz, nawet różnica obrotów była, ale przy prostowniku dobrze chodziła, a jak wmontowałem do kabiny to już wcale...

Jak będe miał czas to sprawdzę jaki prąd dochodzi..

Podobnie tylna wycieraczka, przestała już chodzić pomimo że wszystko gra i nic nie było ruszane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    6

Co do wycieraczki to u mnie też nie chodziła bo korozja ją złapała na ośce dopiero po wybiciu i przesmarowaniu zaczęła działać, natomiast nie Wiecie czy te styczniki można gdzieś dokupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

te styczniki to przekaźniki włączające, ich się nie wymienia no chyba że się spalą ale wądpie.

w 7211 mam 4 takie

wystarczy przetrzeć papierem ściernym styki w tych przekaźnikach i będzie działać

najprędzej to wysiądzie przekaźnik od hamulca (jak nigdzie nie ma światła hamulców to trzeba papierem ściernym przetrzeć te styki i po sprawie), ten przekaźnik jest pod kierownicą obok bezpieczników, czarna mała plastikowa pokrywka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grześ77    0

Ja w 7745 miałem to samo wymieniłem silniczki za 65,- sztuka i spokój. Kupowałem w Agrozeto w Kaliszu przysłali mi do domu, płaciłem przy odbiorze polecam ich mają naprawde wszystko do zetorków serii 52-77 tel. do nich 062-76-46-770

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RexiL    0

a wie ktos moze jak przełaczyc na chłodne powietrze w zetorze 7011 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

Jest przecież suwak który reguluje przepływ cieczy chłodzącej (ogrzewającej kabine).

Jeśli nie działa to trzeba sprawdzić w czym tkwi problem, obecnie właśnie to będe musiał zrobić bo niezależnie od ustawienia suwaka/dźwigni to zawsze ciepłe powietrze dmucha.

Zapodasz jakieś fotki jak tam wygląda? Mam inną kabine i może być tam całkiem inaczej a jeszcze nie spotkałem się z kabiną Twojego typu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RexiL    0

no własnie mam ten sam problem.Tez jak przesuwam to i tak daje ciepłym w 2 strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m11031993    3

ja też miałem z tym problem z tym suwakiem od zmiany powietrza miałem cały czas ciepłe odkręciłem dwie śrubki odeszedł cały panel tam gdzie jest przełącznik od wycierwczki i dmuchawy i tam wsadziłem rękę i tam na samym końcu jest taka blaszka u mnie była ona zaśniedziała więc musiałem ją przeczyścić i przekręciłem i jest spokuj a cała wina suwaka bo jak robili to tam jest blakada od linki i ona jest na taki zatrzask i to puszcza i nie przełancza ostatnio dostałem sie od przodu tam odkręciłem ten przud co są halogeny u góry i zrobiłem jak sie należy i teraz suwakiem przełanczam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RexiL    0

a może ktos wie jak zwiekszyc siłę dmuchania bo strasznie słabo nawet jak dam na 2 poziom sił nawiewu ( są tylko 2 poziomy) !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crashi4    0

Witam a ja mam taki motyw znaczy teść w swoim muzeum 7211 ;-) nie no fajny traktor ogólnie ale w domu była forterra heh...sprawa taka dmucha mi tylko lewy nawiew a pracy nic co to może być i jak sie tam dostać zeby naprawić od strony filtrów z wierzchu czy z kabiny:-)


PRezeS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj