Małyrolnik

przyczepa D-50 prak zaczepu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Małyrolnik    0

witam chcę kupić przyczepe 6 t  D-50 , wywrotka ale niestety nie posiada tylnego zaczepu fabrycznie niby juz nie miała , i pytanie takie mozna to dorobić , jak z przeglądem wtedy będzie ? pozdrawiam  pss z góry sory za błędy miało być "brak "

Edytowano przez Małyrolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

W dowodach przyczep nie ma wpisu czy może być podpięta następna przyczepa. Jeśli zamontujesz porządny zaczep a najlepiej jakiś fabryczny i zrobisz instalację do świateł i hydrauliki to spokojnie zrobisz przegląd. Warunkiem jest to czy ta przyczepa ma papiery a najlepiej jak jest już zarejestrowana bo jeśli nie to długa droga i dużo zależy od widzimisię lokalnego wydziału komunikacji i diagnosty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Małyrolnik    0

dzięki kolego , tak ma papiery i jest zarejestrowana , mam dwie przyczepy d47 ale sztywne i dlatego chce ją kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Jeśli ma papier i jest zarejestrowana oraz ogólnie Ci pasuje stan i cena to bierz i się nie zastanawiaj. Zaczep dołożysz, wyjście na światła i hydraulikę i będziesz śmigał. Zaczepów poszukaj po handlarzach i na olx i innych portalach. Jest tego sporo i na pewno coś znajdziesz. Najlepiej jakiś automatyczny z ciężarówki i żeby tabliczka była bo można zrobić samemu albo dać taki jak były oryginalne ale w razie jakiegoś przykrego zdarzenia to lepiej mieć atest na zaczep a firmowe mają tabliczki z atestem i parametrami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

D-50  powinna  byc  sztywna  , jesli wywrotka  , to  cos  było przerabiane , albo nie  od niej kwity .

Co  do  zaczepu tylnego - jesli  będziesz  chciał  ja  zarejestrować jako rolniczą- musi miec  zaczep i media  na  drugą przyczepę .

Jeśli jako  ciężarową  - nie  musi   , a nawet nie  może 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

jako rolnicza też nie musi mieć zaczepu a może ;)

 

Mnie natomiast zastanowiło co innego, autor wątku ma dwie d-47 sztywne a one nie wychodziły jako sztywne.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Małyrolnik    0

w dowodzie mam wpisane d-47 i są sztywne , a moze to d-46 jest przyczepa a dowód nie od nich nie mam pojęcia ,a ta przyczepa d-50 jest zarejestrowana na rolnicą , tak ona była sztywna ale była przerobiona na wywrotkę i to co własciciel mi powiedział ze Przyczepa została zrobiona bardzo porządnie, rama jest zamknięta przez co jest o wiele bardziej masywna. Założone mocniejsze resory, , na dwa siłowniki

 

post-206839-0-38720300-1487584863_thumb.jpg

Edytowano przez Małyrolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

wszystko zależy od ceny, bo jeśli podobna jak HL to nawet bym na nią nie patrzył tylko kupił coś co wyszło z fabryki jako wywrotka

na foto widać że resor płaski, oś starego typu też nieco kłopotliwa przy wywrocie, obrotnica na rolce też nie jest bezproblemowa, no i dość wysoka, bo rama na ramie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Za jaką taką HL-kę trzeba dać około 12 tys - za tą D-50 cena nie powinna przekroczyć 8 tys i to pod warunkiem że ma jakieś zakładki (nadburty). Zamknięcie ramy przy wywrocie na boki jest raczej zbyteczne ale na pewno nie zaszkodzi. Może Małyrolnik uchyli rąbka tajemnicy co do ceny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

po tym foto wiele nie można powiedzieć, ale muszę się zgodzić z kolegą wyżej, a że ceny używek są mocno zawyżone to inna sprawa

 

przeglądałem ostatnio ogłoszenia i bez problemu można trafić d55 z kwitem i do jazdy za 10-12tys.


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

d55 wywrotka widziałem ostatnio w znośnym stanie za 9700.

HL8011 także w znośnym stanie za 13900.

Obie z papierami, obie w ogłoszeniach, obie już znikły z ogłoszeń ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

do tego pierwszego nie podczepiłbym więcej niż 4t, za niewiele więcej kupisz hak z 360

C-0645.JPG


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ty na zaczep tak do końca nie patrz ale do tego do czego będzie zamocowany w przyczepie. Można prosić fotkę ramy?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba333    14

Tam gdzie będzie zamocowany zaczep oryginalnie jest ceownik zimnogiety a tu jest 120hutnicza albo 140juz nie pamiętam plus wzmocnienia delikatne wie o to się nie boje
Tylko wolał bym zaczep przykrecany na sruby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj