Nowak5425

Zetor 3320 ogólna budowa

Polecane posty

Nowak5425    39

Witam. W przyszłym tygodniu będę zdawał prawo jazdy kat.T na właśnie takim zetorze 3320. Mam kilka pytań co do niego. Gdzie znajduje się bagnet oleju,miejsce wlewania oleju do silnika, zbiornik płynu hamulcowego,wyrównawczy chłodniczego oraz zbiornik płynu do spryskiwaczy ? Gdzie się włącza światła ? Gdzie znajduje się reduktor biegów polowe/szosowe ? Czy trzeba zdejmować boki maski aby sprawdzić poziom płynu hamulcowego i chłodniczego ?


Zapraszam na kanał YouTube : Nowakowsky. Filmiki  z budowy własnych konstrukcji oraz różnych remontów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak5425    39

Dzięki :)


Zapraszam na kanał YouTube : Nowakowsky. Filmiki  z budowy własnych konstrukcji oraz różnych remontów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kitowiak    460

Powiem ci tak, dokup sobie w jakiejś szkole u Ciebie co mają takiego, bo teoretycznie będziesz wiedział, ale w praktyce stres weźmie górę ja też sie uczyłem na 5211 a zdawałem na 5320 w jeździe żadna różnica, ale w obsłudze już trochę inna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak5425    39

Aha. Ja jeżdżę na c330 :(  No właśnie z tym stresem problem...


Zapraszam na kanał YouTube : Nowakowsky. Filmiki  z budowy własnych konstrukcji oraz różnych remontów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak5425    39

Dzięki za odpowiedzi,rozwiązałem tą sprawę w ten sposób, że wykupiłem sobie pół godziny jazdy tym zetorem w WORD. Zdałem za 1.


Zapraszam na kanał YouTube : Nowakowsky. Filmiki  z budowy własnych konstrukcji oraz różnych remontów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dragonmt852
      Witam, dzisiaj podczas pompowania ręczną pompką  w moim Zetorze 7211 zauważyłem że spod tego plastiku( patrz zdjęcie) cieknie paliwo, dodam że jest to pompka z Boscha a nie jakiś chińczyk i teraz nie wiem czy ten plastik jest na gwincie i wystarczy dokręcić czy... no właśnie, miał z was ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać bo przez to ciągle się zapowietrza
       


       

    • Przez farmer200011
      Witam piszę z zapytaniem odnośnie Zetora 7245 mianowicie podczas wymiany pompki paliwa wyciekł mi olej z pompy i nie wiem czy jest to pompa sparowana olejem z silnika czy trzeba osobno wlać olej do pompy jeżeli trzeba wlać to jaki i w jakiej ilości pompa jest tego typu  z góry dzięki za odpowiedź 

    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez krol17
      Witam mam problem z zetorem majorem 80 na silniku Deutz 
      Ostatnio odpaliłem ciągnik i odkręciłem korek wlewu oleju zaskoczyło mnie że z tego wlewu wydobywa się dużo powietrza jak z kompresora to samo jest z bagnetem. To nie są spaliny bo brak dymu i zapachu, silnik pracuje bez zmian ma moc brak błędów na wyświetlaczu. Pojeździłem trochę około 40 mth i poziom oleju nie ulega zmianom. Dodam że silnik ma przepracowane 2840 mth i wcześniej nie zaobserwowałem tego defektu. 
      Co to może być za przyczyna uszczelka pod głowicą, pierścienie...? Zadzwoniłem do 2 mechaników i za dużo nie pomogli bo nie mieli do czynienia z tym silnikiem.
      Może macie namiary do dobrego serwisanta z okolic Ostrołęki który by mógł przyjechać na miejsce i ocenić sytuację ? 
    • Przez PanPawel
      Witam mam problem z Zetorem 6911 mianowicie jest tak jak sie go odpali to dymi jak szalony na bialo na wolnych obrotach. Wtryski byly ustawiana lało na 2 ale po zaloze
      niu naprawionych nic sie nie zmieniło. Dodam ze oleju nie bierze płynow nie ubywa.Gdy sie go wsadzi w ciezka prace to nawet dymku nie pości a jak wroci sie i chodzi na solnych obrotach to dalej na bialo kopci. Co to moze byc przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj