sebas97

Fendt 310LSA - do czego ta "dźwignia, lewarek, drążek?"

Polecane posty

sebas97    0

Witam, niedawno zakupiliśmy ciągnik Fendt Farmer 310 LSA (1992). Wcześniej nie mieliśmy do czynienia z Fendtem, tak więc chciałbym się tutaj czegoś o nim dowiedzieć :) 
Do czego służy ten.. "lewarek"? ze zdjęcia? post-126392-0-86456600-1487365275_thumb.jpg 
W trakcie jazdy podciągam go do siebie i nic się nie dzieje, puszczam - wraca do swojej neutralnej pozycji i tyle, a ciekaw jestem do czego służy, bo zapewne byłby przydatny :P

Edytowano przez sebas97

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt309ls    172

domyślam się ze pewnie chodzi o sprzęgło wom, ale dodaj zdjęcie bo gdybac to sobie można, ale dźwignią sprzęgła wom jest jedyną przypominającą lewarek niektórym myląca się z hamulcem ręcznym, dodaj zdjęcie to odpowiemy pozdrawiam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebas97    0
post-126392-0-86456600-1487365275_thumb.jpg

 

Dodałem zdjęcie, przy podglądzie było, a teraz rzeczywiście go nie ma, chodzi mi o ten tutaj .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebas97    0

Lol... Przez to oznaczenie na nim chyba nigdy bym na to nie wpadł .. :D


Tak to się dzieje jak się kupi coś o czym się nie ma ZIELONEGO pojęcia :D 

A jeszcze jedno pytanko, tutaj na przełączniku to wiem że pierwsze białe to tył napęd, drugi biały dwa napędy, trzeci biały blokoda. A co oznaczają te zielone które są pod "dwójką i czwórką"?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbomatiq    4

1.napęd rozłączony

2.napęd automatyczny,przy skręcie kół się rozłącza

3.napęd stały

4.blokada automatyczna przy skręcie kół się rozłącza oraz przy podniesionym podnośniku

5.blokada stała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

do tay29

naprawdę myślisz ze ta dźwignia jest od regulacji kierownicy??

 

do

sebas97

Dźwignia półbiegów (S-0-L)
Przesunięcie do przodu zwiększa prędkość o 25%
Przesunięcie do tyłu zwiększa moc-zmniejsza prędkość o 25%
Dźwignia działa z biegami 1,2,3,i R-  ( jeśli jeszcze ci działa)
Nie działa z nadbiegami 25.30 i 40
Załączana elektromagnetycznie pod obciążeniem.

Przed wyłączeniem, lub zmianą biegu zawsze przestawić dźwignie w pozycję neutralną „0”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbor    103

Jaka regulacja kierownicy????? Chyba są tam literki L i S czyli pewnie jest to półbieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek308    27

To jest tylko do regulacji kierownicy w dwóch plaszczyznach,dźwignia od zmiany półbiegów jest po prawej stronie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebas97    0

No cóż, ani w trakcie jazdy nic się nie dzieje, a od ustawiania kierownicy też ona nie jest :) Ale dziękuję za chęci i pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    406

Tak trudno dopytać poprzedniego użytkownika tego traktora, czy tam handlarza..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    4816

jeżeli są na niej oznaczenia l-0-S to jest to półbieg mechaniczny zdjęcie jest bardzo niewyraźne i trudno określić czy to jest po prawej czy lewej stronie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejoo7    5

półbieg mechaniczny załączany ze sprzęgłem.u mnie też tak jest tylko mam na nim czerwony przycisk który oznacza (super)-najszybszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebas97    0

@wilhelm
Handlarz nie wiedział do czego służy, kołeczek rozporowy był urwany więc nawet ta "dźwignia" nie była podpięta i nie działała. 

@slawek74
Niewyraźne? :o Tak, jest po lewej stronie. 

@andrzejoo7
Reduktor mam po prawej stronie,załączany ze sprzęgłem i z nim jest wszystko okej. A dźwignia o której tutaj mowa jest po lewej stronie, zaraz pod przełącznikiem kierunkowskazów i świateł drogowych.

Podciąga się ją DO SIEBIE. nie w dół czy w górę tylko w stronę kierownicy. Tak jakbym przełącznikiem od kierunkowskazów chciał mrugnąć światłami drogowymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    44

Ta dźwignia jest od ustawiania kierownicy , tak samo ma 312 która mam , i nawet w tym miejscu tylko ze z guzikiem od rewersu ma ta regulację Fendt 512 którego posiadałem i Fendt 714 którego posiadam teraz , to działa na zasadzie takiej pompki , i przeważnie już to nie działa dlatego nic sie nie dzieje , jedynie w 714 to działa a w wspomnianej 512 i teraz 312 to było już nie sprawne. A może mi ktoś opisać jak sie używa dobrze ten połbieg? Jak to działa i jak sie to przerzuca co z czym i do czego ten guzik?


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek8111    0

To dźwignia od regulacji kierownicy tok jak w moim 312.Podnosisz ją do góry ustawiasz kierownicę w pozycji bliżej lub dalej od siebie a opuszczając w dół blokujesz wybrane ustawienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MICH4Ł
      Witam.
      Chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje cały EHR do Fendt Farmer 311 turbomatik LSA jeżeli można oczywiście takie coś nabyć ?
       
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
       
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
    • Przez misieka
      mam 9 błędów w ciągniku, co one oznaczają? proszę o odpowiedź
      -0.0.20
      -0.1.59
      -0.1.60
      -0.1.62
      -0.1.63
      -0.1.65
      -5.1.01
      -5.1.72
      -4.1.08
    • Przez pkmasta
      Witam
      posiadam fendta 926 pierwszej generacji od dosyć niedawna, jest to mój pierwszy fendt stad tez pytanie
      czy jest ktoś w stanie podzielić się instrukcja do 926 pierwszej generacji?
      prosze również o pomoc w rozszyfrowaniu kodu błędu:
      8.3.15
      pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj