mafia5855

Chłodnica Ursus C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
mafia5855    0

Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateosek    8

No powiem ci że ja miałem oryginalną i to samo bło zakamieniona zardzewiana więc kupiłem nową jak ręką odjoł nie grzeje sie grama nawet w orce zimowej cały czas na zielonym ;)

Proponuje nową kupić a tą zostawić a w razie w założyć i bawić sie z tym żeby to przeczyścić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Po czym stwierdzasz, że "grzeje się chłodnica"? Gotuje Ci wodę w chłodnicy, temperatura jest wysoka na wskaźniku? Masz termostat, jest sprawny?

Jeśli jest tak, że to wina chłodnicy to płyny wiele nie pomogą. Co najwyżej możesz układ przepłukać ale jeśli już od spodu chłodnica rdzewieje to będziesz i tak musiał wymienić tym bardziej, zaczniesz czyścić to może wyjdą nieszczelności z powodu tej rdzy.


Przetrząsaczo-zgrabiarka - kupię

Kuhn Haybob 360; GRS 25 lub podobne. Kontakt priv.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    42

Skoro wiesz ze to chłodnica to kup nową i nie zawracaj sobie głowy płynami wkońcu to nie jest duży koszt przecież

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Aluminiowe to syf, tak samo jak miedziowane.

Miedziane cztero-kanalikowe kosztują do 400 zł, natomiast miedziana oryginalna Ursus ponad 600 zł.

 


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1272

Spróbuj wyczyścić z kwaskiem lub z octem.Nigdy nie kupujcie aluminiowych bo to szajs ciągnik będzie grzał i moment  ona sie rozpadnie.Kupujcie oryginał Ursus waryński lub z Chełmna.Chyba że znajdziecie na I montaż Ostrów Wielkopolski używkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Adi niektórzy się wycwanili i sprzedają nowe chłodnice na których napisane jest - "typ Ostrów Wielkopolski".

Będę w przyszłym tygodniu w sklepie to zrobie zdjęcie :)


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1272

Trzeba wiedzieć co sie kupuje każda jest typu ostrowskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

Udzielam dobrej rady, by układ chłodzenia działał celująco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1272

Przy drożnym układzie na oryginalnym wentylatorze jest dobrze na zetorowskim może się nie dogrzewać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

Od tego jest termostat. Nie mam problemu z niedogrzewaniem mimo że wentylator ma 7 łopatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    252

Panowie nie oszukujmy się te chłodnice co teraz są nawet ta nowa ursusowska to nawet do pięt nie sięgają tym chłodnicom które szły na pierwszy montaż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
multi7    1

Ja chłodnicę od 355 z 71r dałem do warsztatu regeneracji chłodnic , bo była zakamieniona , miała rozlutowane mocowania i lekkie przecieki . Po naprawie majster powiedział że mam ją zrobioną jak orginał z lat 70 i 80 . Tych nowych chłodnic nie chwalił , mówił że często się psują bo są zrobione z cieńszego materiału i szybciej mają przecieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RagnarPL    0

Zamierzam kupić nową chłodnicę do Ursusa C-360, ale nie wiem jaką wybrać.

Oryginalna kosztuje około 650 zł, a mechanik doradza nieoryginalną za 400 zł, bo mówi, że niczym się nie różni i nie warto przepłacać. Jaką chłodnicę mam wybrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    20

Wg mnie warto kupić oryginał. Jest droższa, ale chłodnicę kupujesz raz na kilkanaście lat :) Poza tym jest na pewno lepiej wykonana i dłużej Ci posłuży :)57721b7ac2587.png

Edytowano przez pawel94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RagnarPL    0

Czytałem o tym. Zastanawia mnie tylko czemu mechanik mówi, że niczym się nie różni, ani ilością płytek, ani ilością kanałów.

Jakie mogą być widoczne wady używania zamiennika oprócz oczywiście zmniejszonej wytrzymałości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcinl43
      witam mam pekniety blok pomiedzy tulejami 2 a 3 cylindrem . bedzie to działać?
    • Przez Konrad67pl
      Nie mam pojęcia co się stało, odpaliłem ciągnik żeby go przepalić, jak to zwykle w zimie robię. Zalany płynem z malutką ilością wody, nie było zamarznięte nic, odpalił od razu, prawie nie kręcił, wyjechałem z garażu żeby pochodził trochę i się rozgrzał.  Wyczyściłem go i nasmarowalem cięgno i miejsca łączeń przy pedale gazu bo ciężko chodziło. Wjechałem do garażu i zgasiłem. Parenascie razy nacisnąłem pedał żeby smar się dobrze rozprowadził i odpaliłem żeby zobaczyć czy lepiej, odpalił jeszcze lepiej niż wcześniej bo oczywiście był rozgrzany, ale po trzech sekundach zgasł i stanął, nie dało się już zakręcić. Olej nie wyglada na to, żeby była w nim woda. Panewki? Nie odkręciłem korka oleju bo już silnik był zimny i olej zgęstniał trochę, dlatego nie chciałem go spuszczać. Miał tak ktoś? Jakieś rady na diagnozę?
    • Przez michu2607
      witam podpowie ktoś jak zwiększyć dawkę paliwa na wysokich obrotach 
    • Przez URSUSC4011
      Witam mam problemy z rozrządem c 4011 kupiłem nowy rozrząd i złożyłem ale jak popracuje troche to traktor po zgaśnięciu nie zapala i trzeba czekac aż ostygnie co z tym zrobic czy byc może rozrząd od c-360 i c-4011 różni się
    • Przez MichalP
      witajcie.
      Biorę powoli się  do   remontu   mojej 3p, ale mam jeden dylemat. Wszystko ładni się  po zewnątrz po odkręcało a stanąłem na kole pasowym przykręconym do wału korbowego. Jaki tam jest  gwint?  Prawo czy lewo obrotowy ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.