Skocz do zawartości
mafia5855

Chłodnica Ursus C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
mafia5855    0

Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateosek    8

No powiem ci że ja miałem oryginalną i to samo bło zakamieniona zardzewiana więc kupiłem nową jak ręką odjoł nie grzeje sie grama nawet w orce zimowej cały czas na zielonym ;)

Proponuje nową kupić a tą zostawić a w razie w założyć i bawić sie z tym żeby to przeczyścić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Po czym stwierdzasz, że "grzeje się chłodnica"? Gotuje Ci wodę w chłodnicy, temperatura jest wysoka na wskaźniku? Masz termostat, jest sprawny?

Jeśli jest tak, że to wina chłodnicy to płyny wiele nie pomogą. Co najwyżej możesz układ przepłukać ale jeśli już od spodu chłodnica rdzewieje to będziesz i tak musiał wymienić tym bardziej, zaczniesz czyścić to może wyjdą nieszczelności z powodu tej rdzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    38

Skoro wiesz ze to chłodnica to kup nową i nie zawracaj sobie głowy płynami wkońcu to nie jest duży koszt przecież

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    59

Aluminiowe to syf, tak samo jak miedziowane.

Miedziane cztero-kanalikowe kosztują do 400 zł, natomiast miedziana oryginalna Ursus ponad 600 zł.

 


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1167

Spróbuj wyczyścić z kwaskiem lub z octem.Nigdy nie kupujcie aluminiowych bo to szajs ciągnik będzie grzał i moment  ona sie rozpadnie.Kupujcie oryginał Ursus waryński lub z Chełmna.Chyba że znajdziecie na I montaż Ostrów Wielkopolski używkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    59

Adi niektórzy się wycwanili i sprzedają nowe chłodnice na których napisane jest - "typ Ostrów Wielkopolski".

Będę w przyszłym tygodniu w sklepie to zrobie zdjęcie :)


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1167

Trzeba wiedzieć co sie kupuje każda jest typu ostrowskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

Udzielam dobrej rady, by układ chłodzenia działał celująco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1167

Przy drożnym układzie na oryginalnym wentylatorze jest dobrze na zetorowskim może się nie dogrzewać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

Od tego jest termostat. Nie mam problemu z niedogrzewaniem mimo że wentylator ma 7 łopatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    112

Panowie nie oszukujmy się te chłodnice co teraz są nawet ta nowa ursusowska to nawet do pięt nie sięgają tym chłodnicom które szły na pierwszy montaż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
multi7    1

Ja chłodnicę od 355 z 71r dałem do warsztatu regeneracji chłodnic , bo była zakamieniona , miała rozlutowane mocowania i lekkie przecieki . Po naprawie majster powiedział że mam ją zrobioną jak orginał z lat 70 i 80 . Tych nowych chłodnic nie chwalił , mówił że często się psują bo są zrobione z cieńszego materiału i szybciej mają przecieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RagnarPL    0

Zamierzam kupić nową chłodnicę do Ursusa C-360, ale nie wiem jaką wybrać.

Oryginalna kosztuje około 650 zł, a mechanik doradza nieoryginalną za 400 zł, bo mówi, że niczym się nie różni i nie warto przepłacać. Jaką chłodnicę mam wybrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    20

Wg mnie warto kupić oryginał. Jest droższa, ale chłodnicę kupujesz raz na kilkanaście lat :) Poza tym jest na pewno lepiej wykonana i dłużej Ci posłuży :)57721b7ac2587.png

Edytowano przez pawel94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RagnarPL    0

Czytałem o tym. Zastanawia mnie tylko czemu mechanik mówi, że niczym się nie różni, ani ilością płytek, ani ilością kanałów.

Jakie mogą być widoczne wady używania zamiennika oprócz oczywiście zmniejszonej wytrzymałości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez lukano
      Mam takie pytanie ważny jest termostat w C360 lub C330 dotąd myślałem ze posiadam termostat w C360 ale gdy zmieniłem chłodnice na nowa myślałem ze mam termostat odkręciłem odbudowe termostatu była tam blacha z dziurą 10 mm czy to dobrze czy źle czy lepiej żeby nic tam nie było czy to ma jakieś znaczenie ? i tez chciałem go zmienić ale teraz to nie wiem silnik się nie grzeje osiąga temperaturę 80-85 stopni.
    • Przez marcinl43
      witam mam pekniety blok pomiedzy tulejami 2 a 3 cylindrem . bedzie to działać?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Ostatnio trochę grzebałem przy nowej 60 i po ściągnięciu kolektora ujrzałem nagar w glowicach i jestem ciekawe z czego się wzial. Nadmienie że ciągnik kopci dość mocno na czarno. Z ciągnikiem nic się nie dzieje. Jest 400mth po remoncie silnika. Zdjęcia od głowicy 4 do 1.




    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.