Skocz do zawartości
mafia5855

Chłodnica Ursus C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
mafia5855    0

Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateosek    8

No powiem ci że ja miałem oryginalną i to samo bło zakamieniona zardzewiana więc kupiłem nową jak ręką odjoł nie grzeje sie grama nawet w orce zimowej cały czas na zielonym ;)

Proponuje nową kupić a tą zostawić a w razie w założyć i bawić sie z tym żeby to przeczyścić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Po czym stwierdzasz, że "grzeje się chłodnica"? Gotuje Ci wodę w chłodnicy, temperatura jest wysoka na wskaźniku? Masz termostat, jest sprawny?

Jeśli jest tak, że to wina chłodnicy to płyny wiele nie pomogą. Co najwyżej możesz układ przepłukać ale jeśli już od spodu chłodnica rdzewieje to będziesz i tak musiał wymienić tym bardziej, zaczniesz czyścić to może wyjdą nieszczelności z powodu tej rdzy.


Sprzedam Kombajn Bizon Z056, 1989 r. Szczegóły PW

Zapraszam na stronę:

https://www.facebook.com/strazospbrzeziny/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    36

Skoro wiesz ze to chłodnica to kup nową i nie zawracaj sobie głowy płynami wkońcu to nie jest duży koszt przecież

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    58

Aluminiowe to syf, tak samo jak miedziowane.

Miedziane cztero-kanalikowe kosztują do 400 zł, natomiast miedziana oryginalna Ursus ponad 600 zł.

 


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1038

Spróbuj wyczyścić z kwaskiem lub z octem.Nigdy nie kupujcie aluminiowych bo to szajs ciągnik będzie grzał i moment  ona sie rozpadnie.Kupujcie oryginał Ursus waryński lub z Chełmna.Chyba że znajdziecie na I montaż Ostrów Wielkopolski używkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    58

Adi niektórzy się wycwanili i sprzedają nowe chłodnice na których napisane jest - "typ Ostrów Wielkopolski".

Będę w przyszłym tygodniu w sklepie to zrobie zdjęcie :)


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1038

Trzeba wiedzieć co sie kupuje każda jest typu ostrowskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    42

Udzielam dobrej rady, by układ chłodzenia działał celująco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1038

Przy drożnym układzie na oryginalnym wentylatorze jest dobrze na zetorowskim może się nie dogrzewać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    42

Od tego jest termostat. Nie mam problemu z niedogrzewaniem mimo że wentylator ma 7 łopatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    71

Panowie nie oszukujmy się te chłodnice co teraz są nawet ta nowa ursusowska to nawet do pięt nie sięgają tym chłodnicom które szły na pierwszy montaż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
multi7    1

Ja chłodnicę od 355 z 71r dałem do warsztatu regeneracji chłodnic , bo była zakamieniona , miała rozlutowane mocowania i lekkie przecieki . Po naprawie majster powiedział że mam ją zrobioną jak orginał z lat 70 i 80 . Tych nowych chłodnic nie chwalił , mówił że często się psują bo są zrobione z cieńszego materiału i szybciej mają przecieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RagnarPL    0

Zamierzam kupić nową chłodnicę do Ursusa C-360, ale nie wiem jaką wybrać.

Oryginalna kosztuje około 650 zł, a mechanik doradza nieoryginalną za 400 zł, bo mówi, że niczym się nie różni i nie warto przepłacać. Jaką chłodnicę mam wybrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    16

Wg mnie warto kupić oryginał. Jest droższa, ale chłodnicę kupujesz raz na kilkanaście lat :) Poza tym jest na pewno lepiej wykonana i dłużej Ci posłuży :)57721b7ac2587.png

Edytowano przez pawel94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RagnarPL    0

Czytałem o tym. Zastanawia mnie tylko czemu mechanik mówi, że niczym się nie różni, ani ilością płytek, ani ilością kanałów.

Jakie mogą być widoczne wady używania zamiennika oprócz oczywiście zmniejszonej wytrzymałości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez RometOgar200
      Witam, mam pytanie, ponieważ zagotowała mi się moja 60-siątka i chcę jej poprawić chłodzenie i mam ten oryginalny wiatrak, który ma bardzo krótkie te łapy i chcę założyć taki, np od Zetora 7245  https://sklep.mizar.com.pl/wentylator-zetor-60011360-p-10191.html  i teraz moje pytanie, ktoś się orientuje, czy pasuje on bez żadnych kombinacji. 
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez michal009
      Witam. Czy po odkręceniu górnej śruby od pierwszego wtryskiwacza (tego od strony rozrządu) może lać się płyn chłodniczy? Czy to oznacza, że głowica jest do wymiany? Ciągnik nie miał siły i chciałem wyciągnąć pompę i wtryskiwacze do regeneracji. Palił jakby na 2 cylindry. A, tu taka niespodzianka.
    • Przez Aktis
      Witam, Niedawno co silnik w moim C360 przeszedł kapitalny remont (nowe zestawy naprawcze, nowy wał korbowego, nowa pompa oleju, nowa pompa wody, regenerowane pompa wtryskowe, szlif bloku, regeneracja głowic i inne drobniejsze rzeczy). Oprócz silnika robiony był jeszcze przodek, podnośnik, hamulce, uszczelnienia skrzyni, regeneracja tylnych osi, sprzęgło, itp. Remont robił warsztat, który ma sprzedasz i serwis Ursusa (taki dealer i aso w jednym). Silnik po remoncie miał przechodzić dzień w warsztacie i u mnie zrobił już ok. 20 mth (jeszcze docierany). Poniżej kilka zdjęć wycieków po tym okresie (przepraszam za kurz). Jak sądzicie czy tak powinien wyglądać ten silnik po remoncie? Co zostało źle zrobione, że taki jest tego efekt?





    • Przez Poznaniak
      Prosze o porade co moze byc przyczyną
      Ciagnik 3p stracił moc i wieksze obroty, pomyslałem zapchany filtr paliwa i wymieniłem go niestety po ok 200m ciagniecia zapala ale na gaz reaguje jakby z opuznieniem i tylko wkreca sie do 1200 z komina nie dymi nie widac bynajmniej.
      wiec odkrecam głowice ale uszczelka cała, zmieniam ja , wtyski do spradzenia i tez dobre  rurki przedmuchałem ,składam do kupy i to samo 200m ciagniecia luzujac wtryski aby odpowietrzc i jak juz wkoncu zapali to chodzi ale tak samo ze nie wchodzi na duze obroty, próbuje odłączyc waz od filtra powietrza ale w niczym nie pomaga, na zapalonym luzuje pokoleji wtryski i sika z kazdego. chodzi cały czas ale po zgaszeniu nie ma mowy o odpaleniu z rozrusznika
      Odkreciłem pompe wtryskowa i chce zawiesc do sprawdzenia jeszcze nie rozbierana a tam jest tez chyba jakies sitko filtr?
×