Maciej357

Renault 9034 awaria skrzyni biegów

Polecane posty

Maciej357    0

witam.posiadaczem ciągnika jestem już od 4 lat do tego czasu nic się nie działo lecz ostatnio zaczęło stukac coś w skrzyni biegów . dzieje się to tylko na pierwszym biegu nie ważne czy do przodu czy do tyłu wolna 1 czy szybka. co to może być za przyczyną ? z góry dzięki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3876

Bierz mechanika i rozbieraj a nie czekasz aż się cała skrzynia zablokuje i rozleci. Tryb się uszkodził, łożysko lub synchronizator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej357    0

chodziło mi jednak o jakie bardziej sprecyzowane odp np od ludzi którzy mieli już styczność ze skrzynia biegów takiego ciągnika lub podobnego . potrzebuję takich inf np jak unieść kabinę bo nie wiem czy muszę ja ściągnąć czy wystarczy tylko uniesienie jej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

kabinę najlepiej zwalić, będzie o wiele prościej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej357    0

widzę ze za dużo się nie dowiem tutaj. A myślałem ze to forum jest dla ogarnietych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jeśli jesteś pewien, że to skrzynia biegów to nie pozostaje nic innego tylko jak najszybciej zabrać się za jej naprawę.

Metody dostania się do SKRZYNI BIEGÓW są dwie:

1. podniesienie kabiny a po odkręceniu wszystkich możliwych przewodów i śrub odjechanie tyłem razem ze skrzynią podpartą na wózku

2, całkowity demontaż kabiny od korpusu, podniesienie jej i umieszczenie w bezpiecznym miejscu

Instrukcja napraw dla tego modelu wskazuje na pierwszą metodę.

Jeśli masz pojęcie o mechanice i nie należysz do ludzi z ADHD to sobie poradzisz.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej357    0

w końcu sesowna odpowiedź . takiej potrzebowałem
skrzynia biegów na 99% bo dzieje się to tylko na pierwszym biegu . A posiadasz może instrukcje do tego modelu lub wiesz gdzie taka kupię ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Nie posiadam do tego modelu ani instrukcji obsługi, ani instrukcji napraw. Wiem, gdzie kupić, ale nie jest tania (oczywiście instrukcja napraw).


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Pisz na PW dam Ci namiary i wytłumaczę co i jak.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj