kondor

MTZ - czy wasze MTZ'ty też tak szybko ździeraja przednie opoty, i nierówno??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pawel328    645

mówicie że zdziera się prawa strona od zewnątrz a przyczyna może jest taka że w orce jedziecie prawym kołem w bruździe a o ile dobrze wiem to Mtz ma pochylone lekko opony i wtedy jeszcze bardziej prze po krawędzi i się zdziera jak jest włączony napęd <_< tak mi się wydaje. A jak wy myślicie?? :)


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    179

W polu to opony się nie zdzierają kolego, a jak już sie zdzierają to bardzo mały procent <_<


Chłop ze wsi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odjazdy w brużdzie to może Cie się co najwyżej jakieś uszczelnienie wyrobić w napędzie a nie zdzierać opony.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1

Umnie już sie nie zdzierają naszczęscie <_< A ja gałem z ludźmi co składaja farmery to mówią że może dla tego że sie skręca w prawo zazwyczaj hehe. No bo ja np cały czas prawie w prawo skręcam Troche wyśmiałem kolesi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi217    2
Witam. Mam pytanie , czy wasze MTZ'ty też tak szybko zdzierają przednie opony, no i krzywo. np mój rocznik 97, lewą oponę zdziera równo a prawa zdarta do płócien no trochę krzywo zdarta, można to zmienić, słyszałem że MTZ'ty już tak mają że szybko i nie równo ścierają???? Też dostałem poradę by kolejny komplet założyć, odwrotnie - odwrotnie bieżnik, by przy załączonym napędzie przednim mniej ciągły. Pozdrawiam

Nie posiadam takiego sprzetu lecz wiem ze te ciągniki sa wadliwe pod tym wzgledem gdy pracuja Z napedem koła przednie i tylne nie obracaja sie z równa prędkością, to moze byc przyczyną nierównomiernego sierania sie opon i szybkiego oczywiscie <_<


Moje filmy: http://www.youtube.com/profile?user=tomi2177&view=videos
Moje sprzęty:
U-1014
C-360 3P
C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

kolego nie masz się czym przejmować, w MTZ to normalne że zdziera tak opony to zadna usterka <_<


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik96    3

Nie przejmuj się mój znajomy ma MTZ 82 i teraz bo tych 2 latach jego oponki wyglądają koszmarnie są tez nierówne ale chyba w tym roku będą nowe a MTZ lata cały czas w transporcie z beczką to ma prawo się zedrzeć ten MTZ ani razu nie pracował w polu bo jest tylko dostosowany do beczki. pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sparta    1

nie wiem jak w mtz ale jak w innych ciągnikach są takie objawy ścierania się przednich opon, z zewnętrznej strony to zbieżnośc jest zła, mialem to samo w ursusie:p przy ciągnikach z przednim napędem powinna być zbieżność ustawiona na od 0 cm do 1 mm zbieżne do środka, jesli zbiera opony od zewnątrz do są za bardzo skierowane do środka. Najlepiej jest zmierzyć i zobaczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    392

Ustawiłem koła na lekko rozbieżne (nie pamiętam ile), przestałem tyle jeździć po asfalcie i przednie opony zużywają się znaczne mniej i równiej. Pompuje 1,5 atmosfery. (Przedni napęd plus obciążniki 200kg)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

U mnie też mocniej zdzierał od zewnątrz i jeszcze prawa strona jakoś nierówno bo w jednym miejscu jakoś bardziej bieżnik brało że jakbym dalej tak jeździł to by zaczął podskakiwać, 3 lata temu zamieniłem koła prawe na lewą stronę i już nic się nie dzieje nawet się tak szybko nie drą na asfalcie.

No bo ten napęd stożkowy tak ma u mnie to samo było w 82TS teraz mam 1221.3 w krzyżakach narazie mam go tylko 1 rok zobaczymy co bedzie później

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAGHIS1    1

Wyczytałem w tym temacje że straszne problemy macie w mtz z oponami - dziwi mnie to bo w moim pronarze 82a po 1200 mth widać jeszcze numerację opon na bieżniku niby nie jeżdżę po asfalcie ale to i tak dobry wynik


assasasas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj