Polecane posty

WojtekSprus    0

Siemka powiedzcie mi czym żywic prosiaki taki już co maja Ok 20 kg
Wiem ze pszenica , jęczmień groch czy Lubin
Myślałem jeszcze o serwatce
Ale nie wiem w jakich proporcjach pokarmowych

Osobiście ja bym nie używał łubinu ani grochu u takich małych prosiąt. Jeżeli są to prosięta świeżo odsadzone to albo granulki odsadzeniowe bądź śruta z jęczmienia i pszenicy ( max 30%, oczywiście stopniowo zwiększając dawkę ) + koncentrat + witaminy. Chociaż ja tak robię.

Wiadomość z agroFakt.pl

Matey    674

masz na forum dział dotyczacy zywienia swin, jakis czas temu wyrzucilem Twoje tematy, ale widze ze znowu je zakladasz, proponuje najpierw poszukac na forum czy nie ma juz odpowiedzi na twoje pytania a dopiero pozniej brac sie za zakladanie nowych tematow

KS Falubaz

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

• Podobna zawartość

• Przez JurekOgorek1
      Witam wszystkich. 
      Nie jestem rolnikiem ale czy mogę hodować kilka tuczników na własny użytek bez rejestracji i czy nic mi za to nie grozi jak będę np prowadził mini blog albo jakiś wideo blog na YouTube? 
      Podpowiedzcie mi czy mogę pokazać tucznik bez kolczyków i wgl bez zgłaszania na YouTube i czy nic mi nie grozi z tego powodu? 
      Mieszkam na wsi ale gospodarstwa nie mam i nie będę miał ale na własny użytek tuczniki i brojlery chcę hodować. 
      Dziękuję za odpowiedzi i jestem dobrej myśli 😉
    • Przez Tomasz55555
      Witam,niedawno była u mnie weterynaria na kontroli,stwierdzili nieprawidłowości w postaci trzymania byków z trzoda w chlewni.mam "dobrowolnie" z czegoś zrezygnować,czy jest jakiś sposób aby temu zapobiec,jak to było u was????
    • Przez Master92
      Witam jestem nowy na forum chciałbym zapytać się doświadczonych chodowców jak aktualnie wygląda skup trzody z czerwonej strefy  i czy posiadacie jakieś kontakty do skupujących z mazowsza 
    • Przez karuś