_Grzesiek_5

John Deere 6400 szarpanie rewersu i półbiegów

Polecane posty

_Grzesiek_5    6

Witam,
wszystkie mądre głowy, chciałem się dowiedzieć co może być przyczyną zbyt gwałtownego ruszania z rewersu (praktycznie nie da się ruszyć bez sprzęgła ponieważ łeb by urwało) tak samo jest z półbiegami nie zmieniają się płynnie i do tego również wałek wom gdy włączę to od razu szarpie a nie ma płynności. Czy skrzynia jest już na ostatnich nogach ? czy może to coś mniej skomplikowanego? są tam jakiś zawory które tym sterują ? Prosiłbym o wypowiedź osoby które mają wiedzę i chcą z nią się podzielić i pomóc rozwiązać ten problem. Bo gdy byłem w serwisie i Pan wspaniały mechanik znawca wszystkiego stwierdził że jest wszystko dobrze i płynnie to działa to już mi się ode chciało więcej z nim rozmawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dobruchowskiYT    182

Ja miałem podobnie ale nie az tak tragicznie, w NH T6.175 szarpał na rewersie troche, i na terenowych biegach.
Ale my skalibrowalismy skrzynie biegów,sami bo jest na youtube Agro- Vision Bąbiński podał jak to zrobić nagrał filmik jak kalibrował u siebie. Po tej dosć skomplikowanej czynności udało się, ciągnik rusza bardzo plynnie biegi przelączają sie jak w automacie ;) powiem ze chyba nawet lepiej jak nowy odbieralismy. Nie wiem czy da sie tak w JD ale dobry serwis powinien skalibrować i raczej powinno być okej, zadzwin do innego serwisu niech przyjada zobaczyć, ale mi się zdaje że w ciągnikach tego typu również wystepuje kalibracja skrzyń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

Rozmawiałem z dwoma serwisami i stwierdzili że u mnie skrzyni się nie kalibruje, ponieważ jest to skrzynia mechaniczna, wszystkie biegi i półbiegi są włączane za pomocą linek. Mi też się coś tak wydaje że u mnie nie da się skalibrować tej skrzyni, szukałem czytałem i nic na ten temat nie znalazłem, ale jakaś przyczyna musi być ze coś jest nie tak, znajomy ma takiego samego to u niego wszystko płynnie chodzi z rewersu można ruszać spokojnie. to jest ciągnik z 1994 roku więc jeszcze bez dość zaawansowanej elektroniki

Tak patrzę i patrzę i znalazłem coś takiego http://epart.net.pl/sprzeglo-i-skrzynia-biegow/231-re64195-zawor-elektromagnetyczny-jazdy-przodtyl-john-deere.html Czy może ten zawór odpowiadać za szarpania??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    243

Twój Jasiek ma intercooler ??
Jak naprawisz to napisz co się działo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

Nie,nie posiada intercoolera. Ciągniki z tych roczników chyba nie posiadały takowych ulepszeń doładowania ze tak się wyrażę, ale mogę się mylić
Chyba nie każda treść wiadomości można tu dodać eh, jeżeli uda mi się coś ustalić ewentualnie naprawić oczywiście że się podzielę tą wiedzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert147    0

A spróbuj filtry wymienić od skrzyni ...Powinno pomóc bo to jest najczęstszą przyczyną... 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

Była wymiana wszystkich filtrów na oryginalne wraz z nowym olejem i nic to nie pomogło niestety, zastanawiam się czy nie ma na coś takiego wpływ elektrozawór, muszę uzyskać jakiś aby zmienić i zobaczymy czy to coś da, no bo logicznie to ten zawór chyba steruje przepływem czy wolno stopniowo czy puści od razu, dobry mechanik zapewne powinien dokładnie widzieć jak to wszystko działa, ja dopiero po woli zaczynam w pełni poznawać specyfikę tego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert147    0

a czyściłeś filter w skrzyni ???

bo są 3 filtry od skrzyni. jak nie to elektro zawór który kosztuje około 1000 zł lub jakaś tam regulacja elektrozaworów. ale nie wiem o co chodzi dokładnie z tym 

Edytowano przez Hubert147

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

tzn z tymi filtrami to jest tak że dwa zewnętrzne ? i jeden z tylu taki siatkowy podłużny to o ten Ci chodzi ? jeżeli tak to był czyszczony chyba że jest jeszcze gdzieś jakiś inny w skrzyni, jeszcze nic nie ogarniałem z tymi elektrozaworami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj