Gość Luke16

Jak Wam odpalają ciagniki zimą?

Polecane posty

DarekD    70

sobota rano godzina 6-sta na termometrze -21 voltów  .Zetor 10540 po  jednym cyklu grzania świec odpalił bez problemu -miła niespodzianka


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1108
Dzisiaj w robocie - Renault mascot nie odpalił , Kia odpaliła pochodziła pół minuty, zdechła i już nie zapaliła, widlak nie zapalił. Paliwo z lokalnej stacji , prawdopodobnie pozamarzalo w przewodach. A to dopiero drugi dzień mrozów :)

Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AleksanderX    522

u mnie w MTZ 82 TSA grzałka na 30 minut i pali jak w lato ale paliwo zimowe

Edytowano przez AleksanderX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panowie moj john deere mam go pierwszy rok i dzis chcialem go uruchomic po 3 tyg postoju temp o 5 rano -19 i kontrolka od swiec grzala ze 2 sekundy i nic kreci i kiszka to nie za krótko 2 sekundy kiedy ponownie włączyłem zaplon juz sie nie zapalila moze ktos wie o co tu chodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    136

W Nh kontrolka też świeci się tylko chwilkę jak jest ciepło gaśnie odrazu a na mrozie może 2-3 sekundy i palę i łapie odrazu. 

W JD moim zdaniem wolno kręci rozrusznik a gdy zmrozi to całkiem ledwo kręci... Dla mnie to trochę paranoja nowy ciągnik i żeby nie odpalal... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Minus 14- C360 na płynie- czajnik gotującej wody po silniku i pali bez problemu. Na większe mrozy mam kupioną opalarkę elektryczną, gorące powietrze w kolektor i nie ma problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7905

c 330 nie paliłem ale wczoraj o 7 rano paliłem opla mowano 2.8 po zagrzaniu świecy 3 razy obrucił i palił a było -17-stoij pod chmurką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

U mnie w zetorze 5245 jak i 6245 podczas mrozów włączam grzałkę na 30min i nie ma problemu z odpaleniem. Poza tym po podgrzaniu i odpaleniu silnik równiej pracuje niż po odpaleniu bez grzałki, no i akumulator i rozrusznik mniej się zużywa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

z użyciem grzałki -to wiadomo- każdy odpali xD


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Po to jest grzałka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrysek    21

jd 5080m rano -17c grzał automatycznie dwa obroty i pali dodam że paliwo z oryginalnego orlenu żadnej franczyzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

To paliwo z oryginalnego Orlenu o niczym nie świadczy.

Tu masz wątek w którym opisałem jakie paliwa są sprzedawane w orlenie zależnie od pory roku:

 

Zobacz, że jedynie zimowy Ekodiesel Ultra 2 jest do -32*C, reszta, łącznie z Vervą do -20*C.

Polecam ON z Lotosu - Dynamic Diesiel. Auto na wtryskach piezo odpala i pracuje nieporównywalnie lepiej jak z na Vervie. Bardzo dobrze jeździ również na paliwach z Slovnaft.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Zawsze zimą stosuję dodatki anty żelujące do diesla. Spokój w baku i filtrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

A ja tankuję dobre paliwo - -efekt jak u ciebie i nic nie kombinuję:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Orlen w moich stronach dobrej opini nie ma tak samo jak tesco czy oszołom. Ja mam pod nosem stacje  Moya.   Tankuje już u nich kupe lat i nigdy nie miałem problemu. Trzeba by z ciekawości próbę zrobić. Z cukrem zimowe wygląda płynnie :P


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Niestety to nie Moya tylko Twoya stacja no to masz najlepsze paliwo... hi hi

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Gdybyście wiedzieli , z jakim logiem cysterny zalewane są na Orlenie....:D. Tak samo jak czym różni się przykładowa verva od zwykłego paliwa.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Czym?, tylko komponentami ,albo inaczej uszlachetniaczami ,jedyne paliwo z własmej rafinerii posiada lotos reszta to to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Przykładowa verva powstaje na etapie tankowania cysterny poprzez dodanie uszlachetniacza do normalnego produktu., 

Olej napędowy zimowy też jest produkowany w kilku odmianach różniących sie temperaturą blokowania filtra paliwa.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

wszystkie koncerny mieszaja komponenty przy tankowaniu ,natomiast Lotos mając własnę miesza na ciepło i sprzedaje zupelnie inny produkt 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Przecież jest już temat o paliwie, tam napisałem jaki ON sprzedaje m.in. Olren i Lotos. Kwestia nie kto jaki sprzedaje, a kto jakie kupuje:) Skąd wiesz jakie paliwa są fizycznie na stacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dariusz86
      Cześć,
      Stoję przed małym dylematem w kwestii doboru haków sprzęgających. Chcę zamontować coś takiego do ciągnika o mocy 70KM. Nie wykonuje on nie wiadomo jak ciężkich prac ale jednak hak to wygoda o czym już się przekonałem nie raz. I teraz biję się z myślami, czy inwestować prawie 500zł za sztukę, za oryginał CBM'a, kat 2S, czy może pójść w coś tańszego i wziąć waryńskiego. Generalnie waryński chyba robi nie najgorsze te części ale nie wiem jak jest z hakami. Szukam opinii i ciężko cokolwiek znaleźć. CBM to wiadomo, marka sama w sobie. Ale różnica w cenie dość znaczna bo na 2 sztukach około 400zł. Bardzo bym Was prosił o pomoc w dokonaniu wyboru. Może są na forum osoby które mają haki waryńskiego już jakiś czas i z perspektywy tego czasu, są w stanie wydać jakąś opinię. O opinię CBM'a nie pytam bo wiadomo że to górna półka. 
    • Gość
      Przez Gość
      Czy ktoś wydzierżawił grunty pod fotowoltaike? Szukam informacji czy to opłacalne, jakie mogą być problemy i czy umowy są faktycznie takie piękne i przejrzyste. W tygodniu było już dwóch przedstawicieli chętnych na dzierżawę ziemi.
    • Przez tmic
      Czy ktoś się już spotkał  z umową dzierżawy gruntu pod instalację wodorową ? Szukam informacji o problemach i opłacalności.
    • Przez Michle18
      Witam mam problem renault 90-34 zauważyłem że wałek od przedniego mostu jest uszkodzony (zjedzony frez) od strony skrzyni jest ok moje pytanie brzmi czy jeśli pominę tuleje która łączy wałek z przednim mostem i zespawam to na stałe czy pochodzi to trochę czy musi być jakiś luz na tej złączce wału? Chce zrobić coś na szybko bo robota w polu się szykuje z góry dziękuję za opinie
    • Przez michalsoft
      Witam,
      w sąsiedztwie mojej działki powstać ma turbina wiatrowa. Dziś był przedstawiciel firmy z zapytaniem o zgodę i propozycja dzierżawy  na to żeby nad moimi działkami kręciło się śmigło z wiatraka , ewentualnie może być na tej działce kawałek fundamentu. Ma być ro wiatrak o mocy około 3MW
      Na jakie zapisy w umowie dzierżawy zwrócić uwagę ? CO jest ważne w tym aspekcie ? 
      Czy macie jakieś doświadczenie z tego typu sprawami ?
      Jaki może być ewentualny czynsz dzierżawny?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj