Gość Luke16

Jak Wam odpalają ciagniki zimą?

Polecane posty

Gość Luke16   
Gość Luke16

Jak było to można skasować...

Jestem ciekaw jak Wam odpalają ciągniki zimą przy obecnych mrozach?
Pisać markę i model.

Zacznę od siebie:
Renault 95.14 do -10ciu po podgrzaniu świecą gada od strzała, poniżej bez samostartu ani rusz.
Massey Ferguson 675 bez podłączenia grzałki do prądu nie chce gad palić poniżej 0. Powyżej od strzała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zenek714    0

McCocmick MC 80 przy -17 zapalił o 10s kręcenia ale akumulatory ładowane 4-5h. Jak akumulator ma mniej niż 12.2V to automat nawet nie rusza rozrusznikiem.

Grunt to dobre paliwko z dodatkiem uszlachetniacza i 1 flaszka dobrej dykty z baku.

 

Pytanie odemnie: dolewa ktoś do baku dykte tz denaturat? Na wytrącanie parafiny super sprawa, Tata dolewa od 30 lat i jeszcze nie miał problemu aby parafina zakleiła filtry

 

Czemu samostart a nie plak?

Edytowano przez Zenek714

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Luke16   
Gość Luke16

wojtal u nas mieliśmy 7211 od nowości w zimę nigdy bez grzałki nie zapalił... 8145 palił od strzała nawet przy 25 stopniach na minusie, C-362 też paliła od strzała, C-330 na tzw "kopciucha", Renault 70.34 jej mróz też nie był straszny, 77.12 tak samo jak 95-14 paliła. U nas ferdziu raczej rzucił palenie przez paliwo na "naszym" Orlenie jest straszna lipa. Widzę też to po aucie (TDI) jak zatankowałem na BP w Łodzi inny samochód i znacznie więcej km zrobiłem za tą samą kasę, no i dodatków się żadnych nie dolewało... 

 

Zenek bo plak jest do czyszczenia deski rozdzielczej w aucie a samostart do odpalania :D  :P  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    933

360-3p z silnikiem do remontu przestaje kręcić przy -15... powyżej pali od strzału a nawet świecy nie ma. Mf3060 przed remontem również palił przy -15 i to nawet bez świecy... Teraz trzeba grzać...

Jest to możliwe żeby silnik ze zużytym tulejami lepiej palił? olej na tulejach ułatwia rozruch? naprawdę boję się ruszać tego 3p choć pół litra oleju za dzień pracy wypije

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dobruchowskiYT    163

NH T6.175 -15 mrozu ze świecami ktore właczają sie automatycznie po przekręceniu zapłonu pali jak w lato elegancko :) C-360 3P podobnie ale ja mamw nim świece zamontowaną podgrzeje 30 sekund i również jak w lato :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    2544

wojtal u nas mieliśmy 7211 od nowości w zimę nigdy bez grzałki nie zapalił... 8145 palił od strzała nawet przy 25 stopniach na minusie, C-362 też paliła od strzała, C-330 na tzw "kopciucha", Renault 70.34 jej mróz też nie był straszny, 77.12 tak samo jak 95-14 paliła. U nas ferdziu raczej rzucił palenie przez paliwo na "naszym" Orlenie jest straszna lipa. Widzę też to po aucie (TDI) jak zatankowałem na BP w Łodzi inny samochód i znacznie więcej km zrobiłem za tą samą kasę, no i dodatków się żadnych nie dolewało... 

 

Zenek bo plak jest do czyszczenia deski rozdzielczej w aucie a samostart do odpalania :D  :P  :D

 

ja bym się z plaka nie śmiał zapal na samostarcie a na plaku to zobaczysz różnicę ^^

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    3257

Ursus 5314 jak i Zetor 5211 obydwa mają grzałki w bloku używane dopiero jak temperatura spadnie poniżej -5* tak to szkoda rozruszników i aku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    108

Nh t6 165 przy -17 st odpalal bez problemu a ursus 1224 do -12 normalnie po chwili kręcenia zaskoczył powyżej -15 palnik w kolektor ssący inaczej nie złapie (rozrusznik niby najmocniejszy a baterie 2x 125ah 950a po odpaleniu poniżej -15 musi pochodzic z 5 min bo wszystko wyje z oleju robi się smar...

Z c360 to różnie jedna odrazu złapie na -15 a drugą jedynie z palnikiem i plakiem i z dobrymi akumulatorami się umeczy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

U mnie

JD 3040 na razie nie było takiej temp. żeby używać wspomagaczy do odpalania oczywiście poniżej 0 używam świecy płomieniowej  poniżej -10 pare razy zakręci ale pali sam,

c-360 przed remontem poniżej -5 bez samostartu ciężko, teraz po remoncie pali od strzała chociaż pompa wtryskowa nie jest w najlepszym stanie,

c-330 mam świecę płomieniową to mu mróz nie straszny  ale on w większości stoi w oborze także ma lux warunki B)

MTZ 82 od jesieni ma wolne ;) ale tam potrzeba dobrego startu to pali na strzała.

Edytowano przez Milosz27

Kupie Jonh Deere 6400, 6410, 6506, 6600, 6610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheLukasTeam    59

Po samostarcie silnik pracuje bardziej twardo (o ile można nazwać to pracą na tym paliwie :D ), natomiast plak jest delikatniejszy i trudniej go przedawkować, a też bez problemu na nim odpali ;)

 

Edytowano przez TheLukasTeam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daaniel766    2

Zetor 7011 sam pali do -14 bez żadnych grzałek ani innych wspomagaczy, tylko ssanie potem ładuje akumulator. Renault 103.14 po dłuższym postoju tez bez żadnych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slaszmh9014    0

C360 poniżej 0 ciężko żeby zadadala :( mtz 82 (86r) akumulator 12v 140ah 1000a + przelanie ciepłą woda i -20 o 4 nad ranem mu nie straszne . Ursus h9014 do -5 na dotyk -5 - -10 trzeba z 3h akumulator podladowac po nizej -10C nawet juz go nie próbuje ( kiepski akumulator ) nie uzywam i nie polecam samostartów, praca silnika przez pierwsze sekundy nie brzmi zbyt fajnie i tez nie jest zdrowe dla niego. trzeba tez uważać żeby samostart nie był zbyt " ostry " go gdy są zamantowanie świece zarowe , plomieniowe i grzeje moze dojsc do wybuchu w kolektorze dolotowym .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trojak    22

Ja tak jak kolega powyżej ,  C-330 przy - 10 na świecach bez problemu ( silnik po remoncie 220 mtg.)

Edytowano przez Trojak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    933

tak tak... Tylko dodaj wzmiankę o grzałce albo przelewaniu gorąca wodą :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MaciejEs    9

zetor 7245 z grzałką, c-330 bez świec ciężko ale pali, c-360 3p elegancko, 1634 tez elegancko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trojak    22

Do

lukbold

Tylko po co 2 razy obróci i pali ( dobry akumulator ewentualnie drugi równolegle )

Edytowano przez Trojak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    119

miałem okazje widzieć tłoki z c4011 po przedawkowaniu samostartu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1028

tez jestem ciekaw ,jak dla mnie to nic im nie powinno byc  chyba że na sworzniach dostały ,bardziej cierpi wał i zawory bo jeb.....e konkretne ,to trzeba z głowa stosować .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    812

Dokładnie. Nie ma prawa się jako tako nic stać. Może zdarzy się że układ korbowy dostaje mocniejszego kopa i na tym koniec.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Czy ktoś wydzierżawił grunty pod fotowoltaike? Szukam informacji czy to opłacalne, jakie mogą być problemy i czy umowy są faktycznie takie piękne i przejrzyste. W tygodniu było już dwóch przedstawicieli chętnych na dzierżawę ziemi.
    • Przez farmerosZpola
      Witam, szwankuje mi fotel w ciągniku mimo jakiś czas temu regeneracji. chodził ale po czasie przestał patrzyłem na bezpieczniki bo raz ojciec wyciągnał ten od fotela i dał spowrotem to pompował, ale jeden dzień. Z bezpieczników wynikło że ten który jest obecnie jest za mały bo ma 10a lecz powinno być 15a. ma to coś z tym wspólnego? warto wymienić bezpiecznik czy raczej nic nie da?
    • Przez 3gralins1993
      witam kupilem fiata 880 dt. Robie mu remont silniks i nigdzie nie moge znalesc momentów dokrecania. Mianowicie chodzi o stopy główne korbowodowe i glowice ktos coś?

      dodam silnik Iveco 4 cylindrowy
    • Przez Poznaniak
      silnik 3p - proszę o informacje gdzie wykonują kompleksowa naprawe i udziela gwarancji, znalazłem w google narazie takie zakłady ale czy którys z nich to dobry wybór?
      Trzy z kostrzyna
      http://www.motorem.com/index.naprawysilnikow.
      html http://rolmix.eu/
      http://motoszlif.eu/tag/kostrzyn/
      i pniewy http://www.zakladnap...specjalnosc.htm
    • Przez luk2782
      Dla mnie motogodzina tj praca silnika na 1850 obr/min przez godzine. bynajmniej tak jest w ursusie. A co ciekawe na Forum w dziale John Deere na temat seri 5020 ktoś mówi ze rożna jest motogodzina w róznych ciągnikach. to jest możliwe przeciez to chyba jakis standard.
       
      Temat o rocznym przebiegu ciągników:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/1879-ile-mth-robicie-rocznie-ciagnikami/
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj