Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ponio    0

Witam, do czego sa te reflektory ?

post-57768-0-72745000-1486756608_thumb.jpg

post-57768-0-79150700-1486756635_thumb.jpg

Edytowano przez Ponio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ponio    0

Ale czegos konkretneho bo wydaje mi sie ze to nie jest w standardzie tylko opcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6991z    8

Dokupić możesz tylko pod dachem te okrągłe reszta to standard. Światła w masce są na stałe, a te pod dachem możesz sobie ustawić jak ci się podoba.

Edytowano przez Piotr6991z

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzioz    7

Światła na żarówce H9. 65W bodajże. Włączane są oddzielnie. Są to halogeny robocze. Możesz se nimi oświetlać pobocze, obszar przed ciągnikiem, i córkę sąsiada żeby czymś zabłysnąć. Są w pełni regulowane. Więc oświetlaj co chcesz!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodzio1108    181

Ej Panowie mam takie pytanko. Mianowicie odkryłem w mojej proximie silnik pod maską, do czego on służy?


Sprzedam:
Schładzalnik na mleko Alfa-Laval 650l

kontakt na pw lub gg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzioz    7

Kolego Bodzio. Masz wersję w full wypasie. Wielka dopłata chyba była.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ponio    0

OK już rozumiem a jeszcze chciałbym się dowiedzieć ile jest gniazd zapalniczki w Zetorze Proxima z 2010 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Na każdą paczkę papierosów oddzielna zapalniczka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ponio    0

Poziom twojej odpowiedzi jest naprawde zaskakujacy, jak nie umiesz policzyc albo nie wiesz to lepiej jest nic nie pisac ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    734

Jedno gniazdo i jedno trzybolcowe. Dołożyć kolejne to żaden problem - jeśli potrzebujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj