Skocz do zawartości
News
AgroRolnikŚląskiTeam

Pronar 82sa osłona wału napędowego

Polecane posty

Witam Panowie jestem nowy na AF , więc proszę o wyrozumiałość . Do rzeczy , macie jakiś sprawdzony sposób na owijającą się trawę / lucernę na wale napędowym przedniego napędu w pronarku 82 SA ? ,ponieważ podczas prasowania dosyć często przy większych pokosach owija się materiał na wale napędowym i w ubiegłym sezonie owinęło mi się tak na wale kardana że aż powykrzywiało te osłony oryginalne a mianowicie wg. katalogu przednią i pośrednią i teraz mam takie pytanie .Czy są jakieś osłony na cały wał ? bo te oryginalne osłaniały tylko łączenia (krzyżaki) szukałem sporo ale nigdzie nie mogę tego znaleźć . Czy może od czegoś innego można podpasować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez arion650
      Witam.Mam pytanie odnośnie wymiany radia oryginalnego w Pronarze 1025 ponieważ nie wiem jak je wyjąć i nie wiem czy nie trzeba zdejmować do tego podsufitki.Prosze o szybką odpowiedz jeżeli ktoś to robił.
       
      PS.Z góry dziękuje,pozdrawiam
    • Przez Berpaw
      Witam. Musze wymienić tarcze sprzęgłową i chciałbym się dowiedzieć czym różni się nowy typ sprzęgła od starego. Czy tarcze są takie same bo nie jestem pewny czy to stary czy nowy typ. Prosze o odpowiedź i z góry dziękuje.
    • Przez thefarmer
      Witam serdecznie, proszę o poradę czy koła do międzyrzędzi o rozmiarze 11,2 r42 tył i 11,2 r24 przód będą odpowiednie do tego ciągnika? dodam, że aktualnie jest on na kołach 18,4 r34 tył i 360/70 r24 przód a może macie sposób jak to policzyć? proszę Was bardzo o poradę.
    • Przez yousefMa
      cześć
      Jestem nowy w Polsce. Możesz mi pomóc!
      Chcę kupić stare ciągniki MTZ Belarus.
      gdzie mogę znaleźć uczciwą obsługę?
      Dzięki

    • Przez Hurlimann115
      Witam wszystkich specjalistów czerwonej fabryki mtz. Mam problem z ciśnieniem oleju w moim mtz po naprawie silnika, ponieważ przed remontem na starych panewkach porysowanych na dwa mm i bardzo gładkim wale miał ciśnienie 4 atm lecz góra czyli tuleje, pierścień, tłok zużyte więc postanowiłem wymienić same panewki i komplet naprawczy czyli tulei, tłok, pierścień, sworzeń. Wszystko wyglądało pięknie do momentu wymiany tulei, gdyż przyrząd który służy do wyciągania tulei zawiódł i trzeba było wykorzystać młot i przecinak i każdą tuleję od góry łupać centymetr po centymetrze, gdyż była tak zapieczona. Zaznaczam, iż głowica nówka, zegar sprawdzony jest dobry pod sprężarką, a z silnikiem wskazuje niecałe 1 atm. Przy dmuchnięciu sprężarką w otwór, który wychodzi do zegara ewidentnie słychać syczenie w środku silnika. Podejrzewam, że jest to wałek rozrządu.Jest to silnik D'240. Panowie proszę o pomoc, bo już ręce opadają.
×