Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
karpik9    0

Witam chciałbym dowiedzieć się waszych opinii o ciągnikach renault 155.54 i w szczególności chciałbym się dowiedzieć czy ma on ekonomiczne obroty wom czyli 540 eco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

ma 1000, dziś nazywa się właśnie 540eco


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

czyta tych herezji się nie da ! za naukę się weźcie a nie takie głupoty piszecie. bd podawał prędkość wom i obr silnika. 540- 1900. 540e-1500 co daje 750-1900. 1000- 1900 co daje 540-1100. 1000e- 1500 co daje 1400 obr na wom- 1900 na silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    3

Miałem taką Renie i z tego co kojarzę nie ma w nich obrotów Eco, jest 540 i 1000. A co do samego ciagnika jak trafisz na zadbany to będziesz zadowolony jest w miarę oszczędny, mocy też mu nie brakuje. Przy zakupie zwróć uwagę na rowers elektrohydrauliczny bo jak szarpie to prędzej czy później nakłady nieuniknione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karpik9    0

Dziękuję kondziu123, rozglądam się za renią z rewersem mechanicznym żeby było mniej do psucia, ale chyba sobie odpuszczę model 155.54 bo często używałbym WOM i chciałbym żeby ciągnik miał 540 eco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

kupilem renie 155.54 i mam taki problem ze nie mozna odpalic ze stacyjki odpalala dobrze az przestala na krotko pali musi chyba byc tam gdzies taki bajer miedzy rozrusznikiem a stacyjka po wicisnieciu ktorego nastepuje styk( np zapali jak jest na luzi lub wcisniete sprzeglo ) taki mi sie wydaje bo stacyjka tez dobra laczy przygasa przekazniki pykaja a nie pali...moze ktos pomoze gdzie tego szukac? lub wie co moze byc przyczyna? chyba musze olej wymienic w skrzyni bo ten jak ciagnik jest zimny to nie zakreci sie kolami troche pochodzi i juz zaczyna chodzic wspomaganie podobnie podnosnik czy to moze inny powod?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

czujnik biegu N masz na prawym boku skrzyni, pod wybierakiem biegów


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    3

Nie wiem jaki masz rewers ale (jeżeli się mylę niech ktoś poprawi) możesz mieć też czujnik przy pedale sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

rewers mechanizny przy pedale sprzegla nic nie ma jutro sprawdze przy wybieraku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

kolego podpowiesz moze jak sie dostac do tego czujnika  pod wybierakiem to chyba jego wina nie ma tam  miejsca trzeba kabine podnosic? czy moze od srodka mozna sie dostac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

nic nie musisz zrzucać, na boku skrzyni głównej powinien być ten czujnik, gdzieś za skrzynką akku, podobny jak olejowy czy hamulcowy i podłączone dwa kable

zaznaczam że nie znam każdego modelu na pamięć i nie powiem Ci dokładnych namiarów na niego


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

trzeba rozmontowac schody bo nie ma tam dostepu bardzo udalo sie jakos ale problem nie rozwiazany sa tam 4 przewody dwa na plus i dwa na minus probowalem to mostkowac na rozne sposoby i tak nie chce zapalic jakby jeszcze cos musialo byc lub gdzies jest na kostkach slaby styk po zmierzeniu miernikiem jedna para pokazuje dobre napiecie prawie 12 V a druga zaledwie 7.7v jutro bede szukal dalej....dzieki za podpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

A przekręcając wciskasz kluczyk? W mojej jest tak że trza wcisnąć żeby odpaliła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo69    43

Wcześniej trzeba przekręcić w prawo, ale nie do końca, potem wcisnąć i przekręcić w skrajne prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj