Polecane posty

XMK13    398

No właśnie ta gałka wędruje. Stąd też w ciągnikach kierunkowskazy się nie wyłączają po przekręceniu kierownicy w drugą stronę.

 

|Dla przykładu: gałka jest centralnie przed kierowcą, a koła są na wprost, kręcimy w prawo do oporu (wykonujemy kierownicą 3,75 obrotu), następnie wracamy kierownicą, kierując koła na wprost (wykonując 3,5 obrotu), potem dalej w lewą stronę do oporu (znów 3,5 obrotu) i na koniec wracamy kierownicą na wprost (3,75 obrotu).

W efekcie wykonaliśmy 7 obrotów w lewo i 7,5 w prawo. Tak więc obecnie gałka znajduje się po przeciwnej stronie kierownicy.|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paweleekkk    2

Dzięki za obrazowe wytłumaczenie tematu. Jak sam wiesz sa różne sa zdania o tym położeniu gałki tak jak pisałem w sprzęcie którym miałem okazje jezdzić zawsze wracała do tego samego położenia w trakcie jazdy na wprost, a tu mnie denerwuje bo niewygonie jechc na wprost a gałka na godzinie 4. po kilku manewrach na 12 i tak na okrągło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    414

Koledzy, ale z tego co zrozumiałem to "wędrująca gałka" w tym przypadku oznacza że podczas jazdy na wprost, na prostej drodze, trzeba kontrować bo ciągnik sam skręca w jedną stronę. Po np. 1 km w trasie na prostej drodze gałka z godziny 12 ustawiła się na godzinę 9, była potrzeba tylko kontrować w jedną stronę. I tu jest problem, a nie w kręceniu kierownicą od oporu do oporu na postoju...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

paweleekkk    2

Mf675 ursus zgadzam się z Toba o to właśnie chodzi co piszesz.
a u Ciebie jak to wygląda bo pisałeś że też masz taki problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    414

Wygląda tak jak opisałem, z tym że chyba z mniejszą intensywnością niż u Ciebie- idzie ciągnik wyczuć i w miarę prosty tor utrzymać. Jednak przy siewniku to masakra jest... Jeszcze nic poprawiane nie było, jednak siłownik lekko się poci i mam luz na przednim kole, a dociągnąć nakrętki nie ma jak, bo pazerny Holender zaspawał nakrętkę zamiast wymienić zwrotnicę :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paweleekkk    2

Mam ten ciągnik od 2 miesięcy i aż się boje co jeszcze mnie w nim zaskoczy. Wszystko jest fajnie jak się kupuje a puzniej różne kwiatki wychodzą. Jak uporam się z tym co pisałem to opisze co było. pozdr i dzięki za zainteresowanie tematem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Miałem ten sam problem w serii 300. W moim przypadku wymieniałem sam oring na głównej maczecie (na miesiąc pomogło),sęk w tym że rowek pod nią jest wąski ale głęboki,przystosowany pod oryginalny uszczelniacz plastik+oring.Dlatego albo kupujesz org.zestaw naprawczy który coś tam kosztuje albo dajesz przetoczyć rowek na zwykły oring.Dlatego jednak przyczyny bym szukał w siłowniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Tak ja dałem przetoczyć na grubszy oring i teraz jest spokój już pół roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Nie pamiętam dokładnie ale głębokość musi odpowiadać szerokości u mnie jest 4mm a średnicy nie pamiętam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bogus56    45

Mam ten sam problem w 675. Utrzymać prosty tor jazdy to masakra. Cały czas trzeba kierownicą kręcić, żeby w miare prosto jechać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez koval103
      Witam
      Czy ktoś wie, do czego służą te dwa pokrętła w rozdzielaczu? One wchodzą do kabiny i wystają pod wajchami od hydrauliki.
      I czy ktoś rozbierał ten rozdzielacz ?

    • Przez tomas318
      Witam kupię pompę uszkodzoną hydrauliczną do mf 255 lub podobną tego typu pozdrawiam 
    • Przez mateusz1122
      Witam mam problem zrobilem pompe hydrauliczna w mf255 tlok cylinder wszystkie uszczelniacze nowy olej filtr i dalej podnosnik opada. 
      Wie ktos moze czy idzie naprawic samemu ten rozdzielacz pod siedzeniem co sie przelacza podnosnik na hydraulike do przyczep bo mysle ze tam jest problem.
      takie rozdzielacz https://archiwum.allegro.pl/oferta/zawor-rozdzielacza-hydrotor-1805747m93-mf-255-i7363198829.html
      moglbym kupic ale jak znowu to nie bedzie to 500zl do tylu?  
      przed naprawa bylo to samo
      dziekuje i pozdrawiam
       
    • Przez Nieznany1235
      Co to jest? Jakiś bezpieczniki? 


    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.