News
dzony9203

Prośba o pomoc w zidentyfikowaniu przyczepy / wózka jednoosiowego

Polecane posty

dzony9203    1

Witam, jestem w posiadaniu starego wózka. 

Po kilku(nastu) latach w końcu planuję przywrócić go do normalnego stanu (podłoga, burty, światła i wywrot - reszta w miarę ok).

 

Chciałbym go odnowić na wzór oryginału ale nigdzie niema tabliczki znamionowej.

Dla ułatwienia dodam że tylna klapa otwierała się do góry.

 

W załączeniu zdjęcia - może ktoś rozpozna.

Dla mnie to jakiś autosan ale tu moje pomysły się kończą.

 

Pozdrawiam :D

post-154254-0-04282900-1486293466_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798
Napisano (edytowany)

Konstrukcja podwozia podobna do sanok w tym kierunku bym szukał. Tyle że ogólnie mi to wygląda na obciętą dwuosiówke.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    5003

Tylną klapą bym się nie sugerował, bo to jest prawdopodobnie przeróbka przyczepy dwuosiowej.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobi866    77

Może ktoś miał problemy z cofaniem i zrobił z dwu osiowej jedno osiową? Bo to tak wygląda, nawet burta jakby ucieta. Zrób fotkę z przodu będzie łatwiej określić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

to d46, a raczej część tej przyczepy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    1

Dzięki za udział w dyskusji.

W wolniejszej chwili zrobię zdjęcia z przodu.

Z drugiej strony jeśli to rzeczywiście dwuosiowa, to komuś chciało się bawić z przerabianiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Dodaj także zdjęcie z widoczną ramą. Sam sprawdź, czy zakończenia ramy są oryginalne, czy noszą jakieś ślady cięcia. (nierówności, widoczne nieoryginalne spawy, inna farba)

Jeśli to wywrotka dodaj zdjęcie z widocznym siłownikiem, jego mocowaniem, albo z podniesioną skrzynią.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek0508    11

Tak na to patrzę i widzę tył przyczepy typu d46. To jakaś przeróbka ze zwykłej przyczepy dwuosiowej. Nie może, ale raczej na pewno.


 

Edytowano przez wojtek0508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    1

Wielkie dzięki za pomoc w identyfikacji :)

Zdjęcia na pewno wrzucę, na wiosnę będę chciał ją zrobić.

Na pierwszy rzut opony i dętki - i tu pytanie standardowo jakie tu szły koła balonówki w sensie jaki to rozmiar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

10 calowe są niskie i szerokie, przez co szybko się grzeją i strzelają przy dużym obciążeniu i prędkości, lepsze są 11.5 ale cena też wyższa

najczęstszą przyczyną braku powietrza jest uszkodzona dętka, w oponach TL eliminujemy najsłabszy element


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Pytania zasadnicze:

Czym będziesz to ciągał? (prędkość max i średnia prędkość przejazdowa)

Jaka przewidziana jest obciążalność przyczepy? (średnia waga ładunków) Masz tendencję do przeładowywania zestawu?

Gdzie będzie wykorzystywana? (pole, łąka, asfalt - w domyśle trasa i promień od "komina") Teren miękki, grząski, czy przeważnie utwardzony i suchy?

Do czego będzie wykorzystywana? (płyty betonowe, żwir, piach, drewno, siano, słoma, itd...)

 

Żeby unieruchomić pojazd na oponach TL wystarczy przebić oponę, czyli najsłabszy punkt koła.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    1

Ok rozumiem, te z pierwszego linka którego podałeś wyglądają dobrze ;)

 

Targać to będę najczęściej c-330 ze względu na małe gabaryty lub okazyjnie belarusem 920 po terenie mieszanym jak to na wsi (dojazd na pole asfaltem dalej polnymi).

Najczęściej będzie używana do wożenia drewna na jesień i zboża w żniwa, w pozostałym okresie raczej nie będzie używana intensywnie.

 

Tyle jednak, że wolałbym pozostać przy oponach dętkowych.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    778

i takie pozostaw  to sprawdzona jakość i dobre na pola i drogi gruntowe ,przeładowac jej nie jestes w stanie ,fakt do nieba daleko ,ale do 3t spokojnie wytrzymaja ,co do bezdętkowych to te z linka izydora to na pewno lepsze nie sa ,nośność  w zależności od producenta   a uzywana swoje juz i tak przeszła zwłaszcza C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    1

Ok, tak myślałem. Ale jeszcze jedno pytanie, zostawic ten sam rozmiar co są czy dawać większe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Tylko że  taka opona  kosztuje  ze  400 zł  plus  dętka  z  50 zł .

Za  gumy na  jedno koło  kupisz  2  kompletne  koła  z  felgą , mam  takie na  lawetce  do  słomy i nie mam  zastrzeżeń .


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Jakoś  ciężko mi uwierzyć  w jakość  tej opony - za ta  cenę .

Niby Stomil  , ale ta  cena ...

kiedys kupiłem  do karuzeli  na  bazarze, jakąs opone  nieznanej  firmy  - to nawet  godziny nie  wytrzymała i zlazła  z  felgi na łące , zero  drutów  w  zbrojeniu  - tylko  kilka nitek 

Fakt  że  była  tania 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Kilka  lat temu  jak  chciałem  skompletować  do  tej  lawetki na  bele  co  wspominałem - to uznałem że  wyjdzie mi  2  x taniej kupic  używane  na  felgach po  200zł /sztuka  .

Pewnie pytałem niewłaściwych ludzi , niewłaściwe  sklepy  lub potaniały opony ...

Skoro różnicy w  cenie  nie ma  - to może  i  te  balonówki lepsze 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    778

nigdy nie wiesz co kupisz ,producenci znani ,a własciwie ich logo ,wiec raczej dobre ,ja mam w jedenej przyczepie mitas  5 lat i nic sie nie dzieje w 60tce 14.9/28 od ok 10lat i też nic ,zaczynają lekko kruszec ,choć mam do nich akurat  zastrzeżenie, te które ja mam balon maja mniejszy choc wymiar mówi co innego 

opony fakt potaniały ,nawet sporo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tobi866
      sprzedam części do przyczepy samozbierającej T-010/1  sprzedam wszystko poza ramą dolna np;przekładnia, podbierak,ubijak, łańcuchy itd. atrakcyjne ceny.wiadomości przez pw.lub tel 
    • Przez kNalk
      Witajcie, Ostatnio wpadł mi pomysł aby zrobić zsyp w przyczepie sztywnej i podjeżdżając na rampę wysypywać z niej zboże. I tu powstaje jedno pytanie jaka wysoka powinna być ta rampa, a raczej pod jakim kątem spadnie mi zboże z przyczepy ?
    • Przez Partyzant85
      Witam. Do sprzedanaia przyczepa samozbierająca Agromet. Dokładnego modelu nie znam bo nie mogę namierzyć tabliczki - może ktoś wie gdzie jest. Przyczepa na dużych kołach, bliźniakach, igarażowana, duża. Cena 4,2 tys - do obejrzenia w okolicach Lubartowa
    • Przez Krystian4000s
      Witam.
      Od niedawna jestem posiadaczem przyczepy samozbierajacej claas sprint4000s i po zebraniu pierwszego pokosu dosc mocno rozciągnęla sie taśma i teraz chciałbym ja naciągnąć lecz nie do konca wiem jak. Slyszalem ze sie same naciagają, ale jak dla mnie to trzeba to zrobić recznie. Jesli ktos wie, czy kiedys to robił bardzo prosze o jakąś podpowiedz. Z góry dzieki pozdrawiam.
    • Przez Piotrek5060YouYube
      Witam, stoję przed wyborem przyczepy do przewozu bel. Może ktoś kto posiada jeden z tych dwóch modeli wymieni plusy i minusy. T026 mogę kupić za 50 tysięcy brutto z transportem, a T023 za 41 tyś brutto z transportem. Jestem trochę skierowany w stronę T026 bo jednak ma większe koła i grubszą blachę niż T023, która jak dla mnie ma strasznie małe koła jak na swoje gabaryty.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.