Bartekh

Problem z pneumatyką w td5030

Polecane posty

Bartekh    0

Witam, od czasu tych duzych mrozów po kazdym zgaszeniu ciagnika uchodzi mi powietrze z układu, schodzi całkiem. Gdy ciągnik jest odpalony ciśnienie sie utrzymuje (8 bar), ale gdy zaciągne reczny to juz schodzi do około 4 bar i sprezarka chodzi cały czas.  Po odpaleniu nabija to szybko, ale jednak jest to jakieś wieksze obciazenie dla spreżarki. Przyglaldałem sie kiedyś po zgaszeniu i wychodzi na to ze powietrze uchodzi spod takiego plastikowego "grzyba" który jest zaraz za tylnym prawym kołem koło butli z powietrzem. Wiecie może czy tam jest jakas membrama albo coś co mogło sie uszkodzić albo zabrudzić? Nie zaglądam tam teraz bo troche zimo na remonty. Mam jeszcze jeden problem, a mianowicie od jakiegoś czasu, też to odkryłem w tą zimę kiedy jechałem z przyczepą, kiedy nacisne pedał hamulca nie uruchamiają sie hamulce w przyczepie, przyczepe hamowałem ręcznym bo ten sterował pneumatyką tak jak powinien. Jesienią wszystko działało elegancko. Dziekuje z góry za pomoc.

PS: Światła stopu działają, jakby to w czymś miało pomóc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Addam    14

Odcina ci pewnie powietrze ale nie spuszcza, mógł puścić seger w rozdzielaczu. A jak leci powietrze z pod tego plastiku to znaczy że puściła membrana. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    752

Membrane polecam w sklepach z czesciami do ciezarowek, cena ok 50-100zl. Mialem to samo bo membrana pekla i caly czas pompowalo. W serwisie cena 3 razy taka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj