johndeere975

Renault 133.54 problem przy zakupie.

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam. Oglądałem dzisiaj Renault 133.54 powinien mieć ok 123 KM, wszystko było ok., miałem go kupić- do momentu jak zobaczyłem dowód rejestracyjny. Napisane było, że ciągnik ma 69KW tj. po przeliczeniu wychodzi ok. 94 KM. Jak myślicie jak to możliwe, wymieniony silnik, błąd przy pierwszym przeglądzie, czy jakieś inne pomysły? Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia mocy tego ciągnika, nie wiem z tabliczki znamionowej. Zależy mi by miał co najmniej 120 KM, a tu taki numer.

Edytowano przez johndeere975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Zwykły błąd przy wymianie silnika nikt by sobie gitary nie zawracał taką zmianą w dokumentach. podaj numer seryjny z ramy to ci powiem czy to chociaż ten ciągnik a nie przeszczep.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Nie mam tego numeru, musiałbym zadzwonić do właściciela. Zanim zobaczyłem dowód rejestracyjny, zwróciłem uwagę że nie wkręca się na obroty tak jak 155.54, różnica była dość zauważalna, tylko tam jest jeszcze turbina a w tej nie ma. Ten numer seryjny z ramy powinien być w dowodzie? Zadzwonię jutro właściciel poda numer.

 

 

Edytowano przez johndeere975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzagus97    41

Nie wiem jak 155, ale moja Renata 133 dość agresywnie się wkreca w obroty, wiec może to nie jest 133 tylko 113? Jeździłem taką i na prawdę jest dość "tępa" jeśli chodzi o wkrecanie się w obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

u mnie w dowodzie też jest podana mniejsza moc niż powinna być a na obroty wchodzi błyskawicznie R 120-54 tylko obrotomierz zaniża obroty . Nie martwił bym się mocą w dowodzie tylko jak numer ramy zgadza się z numerem w dowodzie i dobry stan techniczny to kupować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

to co wklepią na pierwszym przeglądzie ma się ni jak do stanu faktycznego, u nas w 113 wklepane dane z 133

 

nie ma się co zniechęcać danymi, jeśli stan akceptowalny to zabieraj


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy numery z tabliczki znamionowej na silniku coś by wyjaśniły jeżeli chodzi o moc.

Jaką pompę paliwa macie w 133 54- tutaj jest rotacyjna.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

każdy MWM w reni jest na rotacyjnej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Na podstawie tabliczki znamionowej silnika można wiele wyczytać.

 

Większość ciągników Renault z silnikiem MWM miało pompy wtryskowe rotacyjne oprócz modelu 160.94 oraz 180.94, jak również 175.74 o ile mnie pamięć nie myli.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem trzy 155.54 i w dwóch była rzędowa. Mówicie że powinny być rotacyjne? Nad tą 133.54 zastanawiam się jeszcze, ale chyba ją odpuszczę,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Model 155.54 faktycznie oryginalnie powinien mieć pompę wtryskową rzędową.

Jeśli chodzi o mniejsze modele, poczynając od 145.54 w dół - tu będzie już rotacyjna.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Model 155.54 faktycznie oryginalnie powinien mieć pompę wtryskową rzędową.

Jeśli chodzi o mniejsze modele, poczynając od 145.54 w dół - tu będzie już rotacyjna.

 

 

Witaj

Znalazłem Twoje posty na temat R-160.94

Noszę się z zamiarem kupna Renault 160.94 - (potrzebne mi biegi 0.5-2km/h ślimak)

Namierzyłem 3 szt. Wszystkie mają problem ze skrzynią.

Np. w jednym nie działają biegi 1,2,3 . Od 4 działają.

Na zającu i żółwiu po puszczeniu sprzęgła czuć jakby się załączyły i chciały jechać tylko jakby "sprzęgło się ślizgało"

Po przełączeniu na ślimaka 1,2,3 delikatnie rusza i jedzie, ale też tak jakby "sprzęgło się ślizgało".

Nie przyspiesza po wciśnięci gazu ("ślizga się coś w środku"), a po wciśnięciu hamulca staje i ślizga się.

Masz pojęcie co to może być?

Dodatkowo nie działa (chyba ) WOM. Ani na 750 ani na 1000. Nie kręci po włączeniu przyciskiem. Lampka świeci.

Luz po środku jest.

Mam pytanie : gdzie jest serwis takich skrzyń? / albo ogarnięty elektro-mechanika znający się na tym.

Ile kosztują części?, gdzie je kupować ? np, elektrozawory

Masz jakiś schemat/y tego traktora. Podeślij na maile jeśli możesz. artur"małpa"2a.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Kolego @Antysystemowy musisz uzbroić się w cierpliwość, gdyż odpowiem niezwłocznie jeśli tylko moderatorzy powstaną z zimowego snu a post znajdzie się w odpowiednim miejscu lub utworzony zostanie nowy temat z prawidłową nazwą.

Jeśli nie zrobią tego do wtorku, odpiszę Ci na PW.

 

Prośba na przyszłość, abyś nie cytował poprzedniego postu jeśli odpowiadasz tylko na niego - w przeciwnym wypadku grozi ostrzeżenie. :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj