Ryjek1238

John Deere 2130 Zapowietrzony Układ Hamulcowy

Polecane posty

Ryjek1238    0

Witam.

Po remoncie hydrauliki w John Deere 2130, a mianowicie po wymianie obydwóch pomp hydrauliki (spowodowane użytkowaniem traktora bez filtra oleju ze zużytymi tarczkami sprzęgła mokrego w skrzyni, przez poprzedniego właściciela), mam problemy z hamulcami. Mianowicie hamulców nie da się odpowietrzyć standardowymi metodami, cały czas z odpowietrzników wydostają się pęcherze powietrza. Czy miał już ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać? Ponieważ dosyć sporo zainwestowałem w ten sprzęt i kończą mi się pomysły jak rozwiązać ten problem.

Pozdrawiam

Tomasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    220

Odpowietrzasz na zapalonym czy zgaszom?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ryjek1238    0

Najczęściej na zapalonym (aby pracowała pompa hydrauliczna), ale także próbowałem na zgaszonym silniku. W każdym wypadku cały czas z odpowietrzników wydobywały się pęcherze powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Smierdziel    0
Dnia 4.02.2017 o 19:03, Ryjek1238 napisał:

Najczęściej na zapalonym (aby pracowała pompa hydrauliczna), ale także próbowałem na zgaszonym silniku. W każdym wypadku cały czas z odpowietrzników wydobywały się pęcherze powietrza.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo12389    0

Może ktoś się będzie orientował w sprawie braku hamulców w John Deere 2030 po jednej stronie i jaka może być tego przyczyna.Po wymianię pompy wewnętrznej , okładzin hamulca recznego i jeszcze kilku innych pierdół  Dodam, że układ hamulcowy jest odpowietrzony po obu stronach i nie uciekają z niego bąbelki powietrza tylko olej.  Lewa strona hamuje bardzo dobrze i lewy pedał po wciśnięciu jest sztywny lecz prawy jest miękki i nie ma żadnej reakcji ze strony hamowania.  Po wciśnięciu obu na raz również lewy staje się miękki i już nie hamuje tak dobrze. Czy tego przyczyną tego może być wyrobiony tłoczek hamulcowy , który odpowiada za prawą stronę? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    18
ja mam problem w 1640 z blokującymi hamulcami podczas skręcania kołami stało się tak po zdjęciu i założeniu kabiny olej na hamulce idzie zarówno podczas wciskania pedału hamulca jak i przy kazdym ruchu kierownicy coś mogłem źle złożyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Filipson
      Witam.  Mam problem z podłączeniem zewnętrznej pompy hydrauliki w John Deere 2850. Pod które korki się wpiąć ? W starej mam trzy podłączenia, a w nowej są cztery .Moja nowa pompa wygląda tak:  

    • Przez Krystian6830
      Witam, chciałbym wymienić starą prasę na nową.
      Mam dylemat między tymi dwiema ?
      W John deere nie podoba mi się to ze jest dużo pasów i boję się ze będą na siebie nachodzić, ale mam ciągnik John deere i podobno prasy mają dobre to wszystko by pasowało.
      Z drugiej strony znajomy ma tego New hollanda i mówi że jest bardzo dobry, a New Holland to pewnie tańszy ?
      Która prasa będzie lepsza ?
      Jak te prasy wypadają cenowo ?
      Dodam że ciągnik to John deere 6830
    • Przez Kubek95
      Witam. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem ciągnika John deere 3140, od pewnego czasu mam problem z hydraulika w nim. Mianowicie pierwszy raz zauważyłem problem przy pracy z pługiem obrotowym Lemken Opal 180, po zaoraniu około dwóch hektarów, na końcu pola nie mogłem podnieść pługa, po przegazowaniu do maksymalnych obrotów, pług podniósł się bez problemu, tak jakby odcielo się coś w hydraulice, oczywiście wspomaganie też nie działało, ale po przegazowaniu kierownicę mozna było kręcić palcem. Innego razu zauważyłem że jak ciągnik stoi tak z 10min na wolnych bardzo obrotach, to zatnie mu się wspomaganie i trzeba przegazowac żeby się odcielo. Nie wie ktoś co to może być za przyczyna? Może jest gdzieś jakiś zawór który steruje hydraulika i on się zacina? Bardzo proszę o pomoc bo jest to troszkę uciążliwe. (Przepraszam że założyłem nowy temat, ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem) 
       
      Pozdrawiam i liczę na jakąś pomoc. 
    • Przez władimirecc
      Witam. Zdjąłem zwojnice, co przedstawiam na zdjęciach poniżej.
      Może zmienię pytanie, gdyż problem z którym nie mogę sobie poradzić jest bęben. Próbowałem ściągaczem i nie chce za nic w świecie zejść. Bęben ma lekkie nierówności, może go zostawić? Według mnie mógłby zostać. Dzwoniłem po mechanikach i też nikt się nie chce w to bawić. Druga sprawa, czy jak zostawie bęben to jest możliwość wymienienia simeringa od strony pochwy? Z tego co czytałem, żeby rozdzielić pochwe, trzeba zdjąć bęben, czy na pewno? Proszę o poradę co robić? A może kupić zwojnice używkę z dobrymi hamulcami?


    • Przez leo10
      witam posiada aresa 697.skrzynia biegów taka sama jak w masseyu  dyna-6 . skrzynia 50km/h. nie posiadam hamulcy hydraulicznych tylko pneumatyczne. potrzebuje hydrauliczne. czy jest możliwość założenia hydraulicznych
      przejrzałem katalog czesci na stronie claasa i myślę że nie muszę mieć żadnego zaworu do hamulcy hydraulicznych.
      posiadam taki blok zaworowy do hamulcy. w miejscu zielonym idą rurki do zaworu hamulcy pneumatycznych. miejsce czerwone jest zaślepione. na zdjęciu z katalogu widać że są podłączone hamulce hydrauliczne.na zdjęciu bloku zaworu widać zaślepione miejsce. czy mógłby ktoś z użytkowników  sprawdzić jak ma u siebie(tylko ze skrzynią 50km/h)skrzynie 40 mają inne sterowanie. dziękuje za pomoc


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.