Skocz do zawartości
Ryjek1238

John Deere 2130 Zapowietrzony Układ Hamulcowy

Polecane posty

Ryjek1238    0

Witam.

Po remoncie hydrauliki w John Deere 2130, a mianowicie po wymianie obydwóch pomp hydrauliki (spowodowane użytkowaniem traktora bez filtra oleju ze zużytymi tarczkami sprzęgła mokrego w skrzyni, przez poprzedniego właściciela), mam problemy z hamulcami. Mianowicie hamulców nie da się odpowietrzyć standardowymi metodami, cały czas z odpowietrzników wydostają się pęcherze powietrza. Czy miał już ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać? Ponieważ dosyć sporo zainwestowałem w ten sprzęt i kończą mi się pomysły jak rozwiązać ten problem.

Pozdrawiam

Tomasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    203

Odpowietrzasz na zapalonym czy zgaszom?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ryjek1238    0

Najczęściej na zapalonym (aby pracowała pompa hydrauliczna), ale także próbowałem na zgaszonym silniku. W każdym wypadku cały czas z odpowietrzników wydobywały się pęcherze powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Smierdziel    0
Dnia 4.02.2017 o 19:03, Ryjek1238 napisał:

Najczęściej na zapalonym (aby pracowała pompa hydrauliczna), ale także próbowałem na zgaszonym silniku. W każdym wypadku cały czas z odpowietrzników wydobywały się pęcherze powietrza.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo12389    0

Może ktoś się będzie orientował w sprawie braku hamulców w John Deere 2030 po jednej stronie i jaka może być tego przyczyna.Po wymianię pompy wewnętrznej , okładzin hamulca recznego i jeszcze kilku innych pierdół  Dodam, że układ hamulcowy jest odpowietrzony po obu stronach i nie uciekają z niego bąbelki powietrza tylko olej.  Lewa strona hamuje bardzo dobrze i lewy pedał po wciśnięciu jest sztywny lecz prawy jest miękki i nie ma żadnej reakcji ze strony hamowania.  Po wciśnięciu obu na raz również lewy staje się miękki i już nie hamuje tak dobrze. Czy tego przyczyną tego może być wyrobiony tłoczek hamulcowy , który odpowiada za prawą stronę? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    11
ja mam problem w 1640 z blokującymi hamulcami podczas skręcania kołami stało się tak po zdjęciu i założeniu kabiny olej na hamulce idzie zarówno podczas wciskania pedału hamulca jak i przy kazdym ruchu kierownicy coś mogłem źle złożyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawel_rawa
      witam mam problem z blukującymi hamulcami w john deere 1640 po zdjeciu i założeniu kabiny zaczęły mi hamować podczas skręcania kołami podczas wciskania pedału również działają wie ktoś co mogło się stać coś źle złożyłem?
    • Przez Kierownik
      Ok. Co byscie wybrali? Kto użytkuje jeden z tych modeli? JD interesuje mnie z autopowr. Jakie są plusy i minusy jednego i drugiego? Nie miałby to byc ciągnik główny, ale dobrze zeby z 4 skibowym polatał jak i z jakims agregatem uprawowo siewnym.
    • Przez mariusz85zmc
      Witam. 
      Ostatnio pojawił się u mnie dość uciążliwy problem z blokowaniem się hamulca zasadniczego w prawym kole.
      Gdy nacisnę na pedał hamulca koło natychmiast zostaje zahamowane i zablokowane i muszę cofnąć nieco do tyłu aby się odblokowało.
      Wszystko zostało rozebrane wyczyszczone sprawdzone i zamontowane jeszcze raz i brak poprawy.
      Części wyglądają niemal jak nowe ( przynajmniej tak mi się wydaje..... ) , nic nie jest zardzewiałe ani dołki na śruty ani same śruty nic  nie wyglądają na zużyte.
      Wstawiona jedna nowa tarcza bo dwie nowe się nie mieszczą, są nieznacznie grubsze od oryginalnych i brakuje miejsca na pracę rozpieraka.
      Dodatkowo nie raz czuć pracę hamulca po mniej więcej wciśnięciu pedału hamulca na ok 5 cm i już hamuje a nie raz trzeba wcisnąć niemal do podłogi i to już jest dla mnie naprawdę zagadka.
      Proszę o pomoc bo już raz mi się prawie ciągnik przewrócił jak musiałem nagle schamować na ulicy i jedno koło się zablokowało.
       
      Pozdrawiam serdecznie forumowiczów. 
    • Przez pokorny
      Witam, w M980 przyblokawał się lewy hamulec i mocno go rozgrzało. Po ostygnięciu cieknie z cylinderka, może ktoś wie gdzie kupić komplet naprawczy ewentualnie jaki jest to nr katalogowy. Wydaje mi się, że bezie taki sam jak w bliźniaczych modelach M900, M922, M1002, M1080.
    • Przez johniy861
      Witam, od pewnego czasu mam problem z uciekajacym powietrzem z układu hamulcowego. Ogólnie przez większość roku powietrze nie jest potrzebne ale w żniwa z przyczepami juz jak najbardziej a denerwujace jest to ze za każdym razem gdy zgasze ciągnik a za 15 min znowu odpale to trzeba czekać aż nabije powietrza do ukladu ( żeby można było ruszyć przyczepy). Podczas jazdy problemu nie ma bo kompresor bije na bieżąco. Wstępnie zlokalizowalem gdzie ciśnienie ucieka i wydaje mi sie ze z zaworu sterowania hamulcami przyczepy ( al160250). Wiadomo john bierze pneumatyke z wabco tylko pytanie czy jest możliwość naprawy takiego zaworu? sa gdzieś dostępne części do nich? Niby na necie są jakieś zestawy naprawcze ale znów ich cena powala no i jak je dopasować do konkretnego modelu zaworu. Może ktoś rozwiazywal juz ten problem u siebie i pomógł by mi z nim?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.