Ryjek1238

John Deere 2130 Zapowietrzony Układ Hamulcowy

Polecane posty

Ryjek1238    0

Witam.

Po remoncie hydrauliki w John Deere 2130, a mianowicie po wymianie obydwóch pomp hydrauliki (spowodowane użytkowaniem traktora bez filtra oleju ze zużytymi tarczkami sprzęgła mokrego w skrzyni, przez poprzedniego właściciela), mam problemy z hamulcami. Mianowicie hamulców nie da się odpowietrzyć standardowymi metodami, cały czas z odpowietrzników wydostają się pęcherze powietrza. Czy miał już ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać? Ponieważ dosyć sporo zainwestowałem w ten sprzęt i kończą mi się pomysły jak rozwiązać ten problem.

Pozdrawiam

Tomasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Odpowietrzasz na zapalonym czy zgaszom?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ryjek1238    0

Najczęściej na zapalonym (aby pracowała pompa hydrauliczna), ale także próbowałem na zgaszonym silniku. W każdym wypadku cały czas z odpowietrzników wydobywały się pęcherze powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Smierdziel    0
Dnia 4.02.2017 o 19:03, Ryjek1238 napisał:

Najczęściej na zapalonym (aby pracowała pompa hydrauliczna), ale także próbowałem na zgaszonym silniku. W każdym wypadku cały czas z odpowietrzników wydobywały się pęcherze powietrza.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo12389    0

Może ktoś się będzie orientował w sprawie braku hamulców w John Deere 2030 po jednej stronie i jaka może być tego przyczyna.Po wymianię pompy wewnętrznej , okładzin hamulca recznego i jeszcze kilku innych pierdół  Dodam, że układ hamulcowy jest odpowietrzony po obu stronach i nie uciekają z niego bąbelki powietrza tylko olej.  Lewa strona hamuje bardzo dobrze i lewy pedał po wciśnięciu jest sztywny lecz prawy jest miękki i nie ma żadnej reakcji ze strony hamowania.  Po wciśnięciu obu na raz również lewy staje się miękki i już nie hamuje tak dobrze. Czy tego przyczyną tego może być wyrobiony tłoczek hamulcowy , który odpowiada za prawą stronę? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    32
ja mam problem w 1640 z blokującymi hamulcami podczas skręcania kołami stało się tak po zdjęciu i założeniu kabiny olej na hamulce idzie zarówno podczas wciskania pedału hamulca jak i przy kazdym ruchu kierownicy coś mogłem źle złożyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj