Skocz do zawartości
News
dzony9203

Podłączenie 3 sekcji - elektromechaniczna

Polecane posty

dzony9203    1

Witam. Ostatnimi czasy zauważyłem, że rozładowuje mi się akumulator w ciągniku (belarus 920).

Problem zauważyłem po założeniu tura wiosną, bo od tego czasu dwa razy rozładował mi się akumulator (latem i tej zimy).

Dla przykładu zeszłej zimy nie miałem problemów z aku.

 

Moją uwagę przykuwa podłączenie kabla zasilającego 3 sekcję tura.

Jest podłączony do kostki ale jeszcze nie sprawdzałem czy cały czas jest w niej napięcie i czy jest pobór prądu.

 

I tu pytanie, czy to może być złodziej energii?

Czy zasilanie sekcji elektromechanicznej pobiera prąd cały czas czy tylko gdy włączony jest ciągnik (pompa)?

Ładowacz czołowy to agrimet CX16 (to samo co hydramet x-treme 1)

 

Pozdrawiam :)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trewq    5

Hejka

 

Możliwe ze przycisk w dżojstiku się blokuje i elektromagnes cały czas pobiera Ci prąd a jeżeli masz podłączone bezpośrednio do akumulatora  to rozładowuje go .

 

Czyli trzeba sprawdzać jak już zgasisz ciągnik czy przypadkiem przycisk od 3 sekcji się nie zblokował.

Ja podłączyłem zasilanie pod stacyjkę i prąd na elektromagnes idzie dopiero jak przekręcę kluczyk i już nie pilnuje czy przycisk się przyblokował ;)

 

Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    187
(edytowany)

to zależy jak masz podłączone .powinno być tak że jak włączasz stacyjke to prąd powinien dochodzić do jojsyka ,dopiero po naciśnięciu przycisku na jojstyku prąd idzie na rozdzielacz elekytrohydrauliczny i działa trzecia sekcja.

 

myśle że to nie przycisk ,bo wtedy ładowacz by nie działał jak należy, kolega nic nie pisze że mu ładowacz np.nie może wysypać śniegu z łyżki

Edytowano przez grzen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

macin87    65
(edytowany)

Mierzysz ampery na aku i odłączasz poszczególne obwody aż będzie "0"- co tu gdybać. Najczęstszym przypadkiem rozładowywania akumulatorów są wszystkiego rodzaju cewki elektromagnetyczne tj. elektrowłącznik rozrusznika itd.

 

Gdyby byłby zablokowany przycisk 3 sekcja (od tzw. krokodyla) by pracowała bez przerwy a drugiej by nie było

 

I jeszcze jedno oprócz elektrowłącznika rozrusznika może to być alternator (walnięte diody)

Edytowano przez macin87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    1

Dzięki za odpowiedź.

No rzeczywiście jeśli 3cia sekcja dostaje prąd po naciśnięciu przycisku to niestety nie jest to wina ładowacza.

 

Rozrusznik sprawdzę poprzez odłączenie przewodu przy rozruszniku i sprawdzeniu amperomierzem - nie chce mi się znowu odłączać akumulatorów.

 

A alternator jak sprawdzić? W sumie przyznam ze czasami dziwnie ładował np jechałem na światłach mijania, z przyczepą (też ze światłami) kogutem itp.

Jak puszczałem nogę z gazu ładowanie mocno spadało (widziałem po wskaźniku i czasem zapalała się kontrolka)

 

Póki co będę wyłączać akumulatory heblem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kania87
      Wiatam. Posiadam ladowacz metal fach t229 z 2005 roku . Co to za kostka i za co odpowiada (patrz zdjecie) ?? Z góry dziękuję za informacje


    • Przez Patryk212
      Witam poszukuje ładowacza czołowego do renault 110.54 wraz z adaptacja do 10tys.
    • Przez Hoxem
      Witam
      mam problem z wyciekiem oleju z gniazda hydrofixa, zaznaczylem skad cieknie, dokladnie z tylu mam kilka otworow na gwint a wlasnie ten skad cieknie nie moge nic tam wkrecic i z tamtad wycieka... 
      pytanie po czym sa te otwory i czy moge je zaslepic jakos?


    • Przez eela
      Witam
      Mam problem z ladowaczem czołowym firmy Quicke 970.  Jet on zamontowany na Case MX80C.  Podczas mycia ciagnika prawdopodobnie nastąpiło zwarcie i spaliła się puszka od sterowników(Tak stwierdzili fachowcy). Sterowniki są z firmy Walvoil, nie można ich nigdzie dostać oraz nieda się naprawić.
      Wiec w związku z tym poszukuję kogos kto by założył mi całą "instalacje" do tego tura od nowa. 
      Przesyłam fotki tego sterownika a tura podeślę później. 



    • Przez jarciu11
      witam czy tam szukam a i tak nic z tego nie rozumiem.. chodzi o podłaczenie tura do ursusa 3512 dokładnie o podłaczenie hydrauliki... jak to wszystko poustawiać i w które gniazda sie wpiąć... tur posiada 3 sekcyjny rozdzielacz... no niby to wszystko proste bo zapinam z tyłu jak przyczepe ale .... o ile dobrze to rozumiem aby do rozdzielacza od tura musi dochodzić cały czas ciśnienie... zeby tak było trzeba przestawić wajche pod siedzeniem i jeszcze trzymać tą z boku ... idzie sie gdzies wpiąć ... sam sie juz zamotałem w tym co pisze.... prosze o jakies jasne wytłumaczenie tegooo na chłopski rozumm. z góry dziękuje i pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.