Polecane posty

Properth    0

Poszukuję dobrego regulator napięcia elektronicznego, do instalacji 12V.  Niedawno wywalone 2 niebieskie jakieś Sumry chińszczyzna totalna, obecnie jakiś czarny też nie trzyma rozjaśniają się i ściemniają światła. Alternator niedawno zmieniony na nowy.

Jakość straszna dzisiejszych części. Mógłby ktoś podrzucić sprawdzony regulator??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

ja mam altek od poloneza , i regulator też-czarny ale to ma z 10 lat jak nie 15 to może ci sprowadzą sklepie z częściami do samochodów jak robią albo na szrocie tylko weź znajdź poloneza ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

Znajomy ma od golfa 3 tylko mówił że musi być od diesla bo ma większą moc ale najlepiej niech jakiś elektryk się wypowie. Podobno zniknęły wszystkie problemy z ładowaniem i gasnącymi światłami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

ee chyba takie same są w dislu większy akumulator ale w benzynie cały czas świece chodzą ;)

 

sam mam w 330 z vw i od tej pory aku trzyma bo na prądnicy to 2 lata i koniec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Rozjaśnianie świateł to zachowanie poprawne, żarówka będzie mocno reagować na zmianę 13,8 na 14,4 V wynika to z jej budowy. Jeśli chcesz efekt zmniejszyć "przyspiesz" alternator. Zmiana alternatora nie głupi pomysł, 70A- 90A w takich ciągnikach wystarcza spokojnie a ceny używek wahają się od 30 do 150zł. Ja u siebie mam z renault 19, praktycznie wchodzi bez przeróbek. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Kupiłem niebieski Sumry bo nie było nic innego i dalej d*pa chyba trafiony na starcie. Daje na niskich 13.6 na wysokich do 18 dochodzi. Zagotuje aku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588
Napisano (edytowany)

Od czego ten alternator,czy chodzi o Stara?

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

W Starach 200, 1142, 244, 266 itd jak najbArdziej 24v.

Niestety 28 i 29 maja instalacje 12v.
W moim przypadku instalacja jest na 12V a rozruch poprzez przełącznik na 24v.I tak bylo w każdym 28.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123
Napisano (edytowany)

Nie wszystkie, Stary z którymi miałem styczność były na 12V , rozruch na 24V a były to Stary A-200.

 

 

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

To byly mocno przerobione. 28 29 mialy fabrycznie 12v. Nowsze jak 200 itd. mialy 24v.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123
Napisano (edytowany)

Miałem oryginał A-200 i miała przełącznik 12/24, fakt drugi to był już starszy ale też 200 może i kombinowana.

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Być może, mam sporo książek, kilka starów mieliśmy, każdy 200 fabryczny miał już 24 z produkcji. No ale mniejsza temat o regulatorze, który spać mi nie daje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Ile diód ma mostek prostowniczy alternatora i czy są sprawne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj