Skocz do zawartości
filip3512

Deutz fahr 5120 P 50 km/h

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
filip3512    31

Witam  :) .

Jak odblokować DF aby jechał 50 km/h. Teraz maksymalnie jedzie 43 km/h.

dziękuje z góry. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SajzPL    27

Dopombuj mu powietrza do kół. Większa średnica koła= większa prędkość :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

darkdevil    10

to byś musiał serwisanta z oprogramowaniem żeby wgrał na 50 zapewne odcina ci na obrotach 1900  na ostatnim biegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    557

Bez kompa nic nie zrobisz tam jest blokada obrotów. mój też to miał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalmr99    14

Zadzwoń do nich i wypytaj się co i jak napewno powinni rozwiązać twój problem

Dragon serwis

62-320 Mikuszewo 32
woj. wielkopolskie

 601 179 940

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdevil    10

jak zmieni stałą kół to będzie oszukiwał na pomiarach dystansu i prędkości bo rozmiar kół będzie inny wtedy tylko czy ciągnik pojedzie szybciej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    5

zmień stałą kół poczytaj w instrukcji

nie ma to jak doradzi fachowiec 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek774    0

fachowiec nie fachowiec :) ale działa , obroty silnika wzrastają do 2200 obr/m . A tak przy okazji to rośnie apetyt na paliwo przy takich obrotach i spada moc , jazda bez obciążenia a spalanie jak w talerzówce .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez maniek05
      witam mam problem załącza mi się przedni napęd i  dwa koła ciągną wszystko wyłączone samoczynnie się włancza  elektrozawór czyszczony tylko po założeniu go spowrotem cewka była gorąca i nie chciał się włączyć ale jakoś się włączył  może miał ktoś taki przypadek .
    • Przez Damiano604
      Witam, od dłuższego czasu mam problemy z ciągnikiem Same Silver 110, dokładnie rok temu po raz pierwszy wszystkie pompo-wtryskiwacze  zapiekły się i ciągnik wchodził na maksymalne obroty, wszystkie pompki rozebrałem, wyczyściłem następnie założyłem, przy okazji wyczyściłem cały zbiornik paliwa, założyliśmy nowy filtr paliwa ciągnik zaczął chodzić normalnie i tak przez prawie rok, 2 tygodnie temu problem powrócił i powtarza się, gdy odkręciliśmy filtr paliwa to był w nim sam szlam, pompki odblokowaliśmy i chodził kilka dni, niestety tylko kilka, objawy są takie że rano coraz ciężej odpala i nie chodzi cały czas równo i dzisiaj rano już nie chciał zapalić. Powiedzcie gdzie mam jeszcze patrzeć może jakieś oringi są do wymiany, absolutnie nie mam pojęcia co mam z tym zrobić a w internecie ciężko znaleźć ten temat. Silnik w nim to 1000.4-WTI
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez Mixser0997
      Witam posiadam ciągnik deutz fahr agrotron 6.00s z 1996r. Pojawił się problem z ehr. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się pomarańczowa dioda, a podnośnik nie reaguje. Jedynie można podnosić i opuszczać guzikami z błotników.
      Ktoś wie co to może być? Jeśli tak proszę o pomoc
    • Przez Xeon
      Witam,
      Nie odbija mi pedał hamulca od lewego koła w DX 6.30 (we wszystkich DXach jest też tak pewno). - Po prostu trzeba posmarować ośkę na której zamocowane są oba pedały hamulcowe. Rzecz w tym, że nie ma tam żadnych smarowników (kalamitek). Jak to ogarnąć?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.