News
xXKarolXx

Pekniety blok silnika są się pospawać ?

Polecane posty

jonek98    1245

Da się ale żeliwo jest dość nirewdzieczne do spawania. Kiedys widziałem na yt metodę z jakimś bandażem czy opaska i klejem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    5003

Można pospawać bez problemu. Trzeba mieć pojęcie i wiedzę, jak się za to zabrać, czyli znać całą technikę spawania i posiadać odpowiednie elektrody do żeliwa.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    168

Wujek opowiadal ze jak kiedy nie bylo takich elektrod to sie owijało zwykłe miedzianym drutem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy od tego gdzie i jak pękł. Użytkowałem ok 10 lat głowicę w MF 255 która też pękła, jednak w takim miejscu, że wywiercono i nagwintowano w niej otwory, w które wkręcono śruby trzymające łatę z blachy pod którą była uszczelka.

Nic złego się z tym nie działo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

popieram creative pęknięty blok w reni nagwintowałem dałem silikonu wkręciłem szpilki i przykręciłem blachę teraz mam ją na płynie.
Polecam.
Chodzi o usztywnienie pękniętego miejsca by nie pracowało i nie pękało dalej. mój wujek zakleił tak mnóstwo bloków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez oaxis3333
      cześć , mam problem w aresie jest wbity 2 bieg i nie mogę go wybić rewers i półbiegi działają zółw zając też działa jak go wybić ? doradźcie
    • Przez Jaar
      Dzień dobry,
      Renault Temis 610 - po uszczelnianiu skrzyni biegów zniknął wsteczny bieg. Po wrzuceniu wstecznego, bieg mechanicznie wchodzi, ale nie rusza do tylu. Ciągnik zachowuje się, jakby coś go blokowało, Podejrzewaliśmy, ze przesunął się trzpień zabezpieczający, ale po przesunięciu nic się nie zmieniło. 
      Chyba nie zostaje nam nic innego, jak rozpołowić ciągnik, chociaż wolałbym tego uniknąć. 
      Ktoś spotkał się z podobnym problemem? 
      Pozdrawiam 
    • Przez newuser
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
    • Przez Novo181818
      ile wchodzi oleju do silnika? U mnie na szabelce poziom trzymał się w połowie stanu. Gdzieś wyczytałem że oleju wchodzi z 15l a jak spuściłem stary to jest go max 10litrow. Silnik był rozgrzany i otworzyłem dwa spusty i wykręciłem filtr. Ile tego oleju powinno być? czy gdzieś zapomniałem spuścić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.