Skocz do zawartości
min_max

Wymiana miski olejowej

Polecane posty

min_max    0

Witam kolegów. Mam pytanie - posiadam c328 ze wspornikiem typ spawany 4011 i jest on przykręcony do silnika na 4 śruby. Miskę olejową mam z 328 aluminiową. Z racji że wykonałem pług do śniegu który jest mocowany do wspornika od góry i od dołu oraz do dolnego mocowania na kabinę (poniżej kabiny) mam zamiar wymienić miskę olejową na taką z 330 z dodatkowymi mocowaniami wspornika. Czy miska olejowa z c330 będzie pasować do bloku c328 bez problemu? Może ktoś wykonywał taki zabieg i podzieli się wiedzą :)

 

tu foto mojego capa

 

a2679f868eab779cgen.jpg
 
c50ec780897579fcgen.jpg
 
434386beb3d1d68fgen.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trojak    20

Po małych przeróbkach będzie tzn. będziesz musiał ją troszkę zeszlifować od strony obudowy sprzęgła ( sam tak zrobiłem po wymianie przedniej osi w c- 328 )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez vrn
      Witam
      Po wymianie uszczelki pod głowicą zabrałem się za ustawienie zaworów. Zacząłem ustawiać tak jak instrukcja mówi czyli pręt w obudowę i koło zamachowe, pierwszy tłok w górze. Ustawiłem na 0.20 i obróciłem wałem szukając drugiego otworu, ale go u mnie nie ma. To zaznaczyłem kreską na kole pasowym i obróciłem o 180 stopni. Drugi tłok w górze zawory zamknięte i ustawiłem tak samo. Problem przychodzi wtedy gdy odpalę to zaraz robi się duży luz na każdym zaworze. Kilka razy próbowałem i ciągle to samo. Dodam, że śrubki od ustawiania luzu są ok i gwinty mają dobre. Coś robię źle? 
    • Przez adhock
      Czołem koledzy,
      Mam pewien problem z ciapkiem. Przy jeździe pod obciążeniem/lub po przegazowaniu zdarza się że silnik na moment przerwie pracę (jakby na jednym cylindrze). Przy spokojnej jeździe na mniejszych obrotach to się nie dzieje, ale jeśli dynamicznie dodam gazu to go potrafi tak przyciąć. Luzy zaworowe ustawione, układ paliwowy odpowietrzony, wtryskiwacze zregenerowane i wyregulowane. Co może być przyczyną? 
    • Przez artek1981
      pompa (nowa) nie podaje oleju na klawiature(sucha) i na zegar - przy odlaczeniu przewodu do zegara nie"bije olejem" co moze byc przyczyna?
    • Przez Zennek007
      Witam
      Pół roku temu robiłem remont silnika w moim ciapku. Założyłem nowe tuleje,tłoki, pierścienie, sworznie, panewki korbowodowe , wtryskiwacze i zregenerowałem głowice. Silnik przepracował ok 100 mth i wszystko było by w porządku gdyby nie taki walenie dochodzące z silnika, na zimnym można powiedzieć że da się tego nie słyszeć ale po rozgrzaniu jest coś strasznego. Najbardziej nasila się to pukanie gdy dołożę sporo gazu i puszcze. Wiem że silnik przed remontem był mocno zużytym progi w tulejach, wybite gniazda w głowicy i obrócone panewki na wale.
    • Przez Sadownikx2
      Witam posiadam wuzek widłowy z silnikiem c 330 i mam pytanie jak zmniejszyć mu dawke paliwa bo kocpi na czarno do przesady jak z parowozu.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.