Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez kitowiak
      Witam, otóż mam problem w zetorze 5211 z halogenami, a głównie z jednym (od strony komina). po włączeniu jeden świeci, a drugi już nie, probówka sprawdzałem prąd dochodzi, masa jest, na kilku żarówkach sprawdzałem i problem się powtarza, styki są w porządku w kostce sprawdzałem na 'krótko' wiec teraz pytanie co może być przyczyną nie święcenia jednego halogenu skoro przepływa przez niego prąd ? Wina cewki w przekaźniki ? prąd w tej lampie jest mniejszy. Proszę o jakieś rady :)
    • Przez Majjdann
      Cześć mam problem niemam wogle nawiewu w moim Zetorku ani zimnego ani ciepłego sprawdzałem bezpieczniki są wporządku podpięte jest wszystko. Co może być przyczyną spalona nagrzewnica albo dmuchawa czy może to być coś innego prosze o pomoc .
    • Przez KIbul
      Witam . Mam pytanie jaki byście zakupili akumulator do zetora 7245 . Wiem że seryjny jest 140 ah . A wy jaki macie lub byście polecili?
    • Przez pawelek116a
      Witam!
      Chciałbym założyć w swoim zetorze 7011, Lampy robocze na dach, dwie z przodu i jedna z tyłu. Pytanie moje polega na tym czy przy tej mocy nie było by zbyt duże obciążenie dla akumulatora. Nie chciałbym go rozwalić. Jeszcze jedno pytanie czy mógłby ktoś podpowiedzieć z kąd wziąć zasilanie i jak podłączyć bezpieczniki itp.
      Tutaj daje linki do tych lamp:
      Ta z tyłu:
      http://allegro.pl/panel-led-lampa-halogen-126w-42x3w-12-24v-cree-i5921450319.html
      A te z przodu:
      http://allegro.pl/panel-led-lampa-robocza-halogen-72w-7200lm-hit-i6080540239.html
       
       
       zeto
    • Przez Cooler1427
      tak jak w temacie , problem polega ze pokazuje pelen bak.  mimo ze jest faktycznie np 50%
       
      zegar wymieniony na nowy, pływak tez nowy po w starym styki pogniły, instalacja  cala i niema prawdopodobnie przebicia. na schematach elektrycznych znalazłem ze pomiędzy pływakiem a zegarem na desce w wiązce pod kierownica jest przekaźnik.  
      wie ktoś jaki to typ?
       
       możne on zwalił się i to przyczyna ;/
       
      mógłby ktoś podrzucić schemat elektryczny dokładny , albo jakiś skan? ,byłym wdzięczny...

×