2000pawelXYZ

obrotomierz renault 110.14

Polecane posty

Tak myślałem, ale chciałem się upewnić. A gdzie powinien być podłączony ten orginalny obrotomierz? Na alternator gdzieś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

pod alternator

miejsce pod przekładnię ślimakową prawdopodobnie jest, tylko koszt samej przekładni to około 500zł


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

W Bima był (albo i nadal jest) za 1500zł.Z tym ,że wersja do 40km/h na zdjęciach jak patrzyłem.

 

Ja np kupiłem ten z olxa powiedzmy zamiennik za 400zł ,używki sprawnej oryginału nie mogłem nigdzie dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Da się podpiąć, tylko po co taki drogi? - można kupić w granicach 100 zł.

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Ten będzie dokładniejszy. Większość uniwersalnych obrotomierzy do silników diesla podpina się pod alternator - złącze "W".
Po drugie: zdarzają się uniwersalne obrotomierze z możliwością skalowania lub kalibracji, czyli dopasowania do konkretnego silnika.
Trzeba szukać aż do skutku.

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć instrukcję obsługi i  montażu urządzenia, które sprzedaje.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Ja kiedyś również szukałem i nic nie znajdziesz ciekawego. Wszystkie godne uwagi to koszt około 300 zł w górę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

U mnie też przestał chodzić obrotomierz w 103.54 tylko że po przekręceniu raz kluczyka delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora i migają kontrolki stop po zapaleniu traktora kontrolki stop gasną ale nadal delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora, obrotomierz nie chodzi w ogóle. I teraz takie pytanie co może być uszkodzone obrotomierz, alternator czy jakiś regulator. Od czego zacząć sprawdzać

 

Jak ktoś szuka to tu jest tańszy ale nie wiem czy pasuje http://aura.szczecin.pl/wskazniki-wyswietlacze/7488-zegar-obrotomierz-0-3000rpm-z-motogodzinami-96mm-czarny-bezel-ss.html

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015
Dnia 31.12.2017 o 21:41, 2000pawelXYZ napisał:

Ten trochę tańszy https://www.olx.pl/oferta/obrotomierz-vdo-CID757-IDcNht9.html. I lepszy bo tylko do 3 tys obrotów. To mówisz że by nie było problemu go podpiąć? Poszukam jeszcze możne znajdę coś tańszego. A może wiesz gdzie można kupić takie jak napisałeś, że ok.100 zł?

Z całą pewnością można znaleźć - trzeba tylko chcieć.
Zaproponuję jeden z nich, przetestowany prze ze mnie i w ciągu 3 lat użytkowania nigdy mnie nie zawiódł a chodzi o obrotomierz firmy "Spider24.pl" cena 75zł : http://allegro.pl/obrotomierz-elektroniczny-cyfrowy-i7093143938.html?reco_id=3965e57a-efce-11e7-a324-246e96847ea0&bi_c=Product&bi_m=reco&bi_s=archiwum_allegro

 

49 minut temu, reflex52 napisał:

U mnie też przestał chodzić obrotomierz w 103.54 tylko że po przekręceniu raz kluczyka delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora i migają kontrolki stop po zapaleniu traktora kontrolki stop gasną ale nadal delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora, obrotomierz nie chodzi w ogóle. I teraz takie pytanie co może być uszkodzone obrotomierz, alternator czy jakiś regulator. Od czego zacząć sprawdzać

 

Jak ktoś szuka to tu jest tańszy ale nie wiem czy pasuje http://aura.szczecin.pl/wskazniki-wyswietlacze/7488-zegar-obrotomierz-0-3000rpm-z-motogodzinami-96mm-czarny-bezel-ss.html

Od czego zacząć - od sprawdzenia stanu ładowania i w Twoim przypadku bez oddania alternatora do dobrego zakładu naprawiającego alternatory się nie obędzie, bo obrotomierz nie działa i nie będziesz wiedział, przy jakich obrotach silnika następuje rzeczywiste ładowanie.

  • Thanks 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Alacapone nawet fajny ten obrotomierz co dałeś linka, ale wolałbym taki zwykły okrągły z licznikiem motogodzin. A dobry będzie ten co reflex52 dał linka to chyba to samo co ten z olx? ? 

Edytowano przez 2000pawelXYZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015
1 godzinę temu, 2000pawelXYZ napisał:

Alacapone nawet fajny ten obrotomierz co dałeś linka, ale wolałbym taki zwykły okrągły z licznikiem motogodzin. A dobry będzie ten co reflex52 dał linka to chyba to samo co ten z olx? ? 

Zależy co, kto lubi.
Różnica między tym, co podał kolega reflex52 a tym, za 300 zł jest zasadnicza a sprowadza się do sposobu pomiaru. Ten kolegi potrzebuje umieszczenia magnesu na kole zamachowym, zaś ten za 300 zł podpięcia pod alternator, złącze "W".

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Tak wiem, że chodziło o ten. Niestety, nie jest pod alternator.

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Najlepiej porozmawiaj ze sprzedającym i usłyszane info zamieść na forum. Najlepiej, żeby przesłał Ci instrukcję montażu i obsługi w języku polskim.

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Po 1990 roku innego nie znajdziesz. :D Wszystkie ciągniki Renault są wyposażone tylko w obrotomierze elektroniczne, zaniechano linki.

  • Thanks 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

W obrotomierze elektryczne ale wskazówkowe, cyfrowe się nie nadają i do tych się odnosiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj