Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W Bima był (albo i nadal jest) za 1500zł.Z tym ,że wersja do 40km/h na zdjęciach jak patrzyłem.

 

Ja np kupiłem ten z olxa powiedzmy zamiennik za 400zł ,używki sprawnej oryginału nie mogłem nigdzie dostać.

Opublikowano

Ten będzie dokładniejszy. Większość uniwersalnych obrotomierzy do silników diesla podpina się pod alternator - złącze "W".
Po drugie: zdarzają się uniwersalne obrotomierze z możliwością skalowania lub kalibracji, czyli dopasowania do konkretnego silnika.
Trzeba szukać aż do skutku.

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć instrukcję obsługi i  montażu urządzenia, które sprzedaje.

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

U mnie też przestał chodzić obrotomierz w 103.54 tylko że po przekręceniu raz kluczyka delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora i migają kontrolki stop po zapaleniu traktora kontrolki stop gasną ale nadal delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora, obrotomierz nie chodzi w ogóle. I teraz takie pytanie co może być uszkodzone obrotomierz, alternator czy jakiś regulator. Od czego zacząć sprawdzać

 

Jak ktoś szuka to tu jest tańszy ale nie wiem czy pasuje http://aura.szczecin.pl/wskazniki-wyswietlacze/7488-zegar-obrotomierz-0-3000rpm-z-motogodzinami-96mm-czarny-bezel-ss.html

Edytowane przez reflex52
Opublikowano
Dnia 31.12.2017 o 21:41, 2000pawelXYZ napisał:

Ten trochę tańszy https://www.olx.pl/oferta/obrotomierz-vdo-CID757-IDcNht9.html. I lepszy bo tylko do 3 tys obrotów. To mówisz że by nie było problemu go podpiąć? Poszukam jeszcze możne znajdę coś tańszego. A może wiesz gdzie można kupić takie jak napisałeś, że ok.100 zł?

Z całą pewnością można znaleźć - trzeba tylko chcieć.
Zaproponuję jeden z nich, przetestowany prze ze mnie i w ciągu 3 lat użytkowania nigdy mnie nie zawiódł a chodzi o obrotomierz firmy "Spider24.pl" cena 75zł : http://allegro.pl/obrotomierz-elektroniczny-cyfrowy-i7093143938.html?reco_id=3965e57a-efce-11e7-a324-246e96847ea0&bi_c=Product&bi_m=reco&bi_s=archiwum_allegro

 

49 minut temu, reflex52 napisał:

U mnie też przestał chodzić obrotomierz w 103.54 tylko że po przekręceniu raz kluczyka delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora i migają kontrolki stop po zapaleniu traktora kontrolki stop gasną ale nadal delikatnie błyszczy kontrolka akumulatora, obrotomierz nie chodzi w ogóle. I teraz takie pytanie co może być uszkodzone obrotomierz, alternator czy jakiś regulator. Od czego zacząć sprawdzać

 

Jak ktoś szuka to tu jest tańszy ale nie wiem czy pasuje http://aura.szczecin.pl/wskazniki-wyswietlacze/7488-zegar-obrotomierz-0-3000rpm-z-motogodzinami-96mm-czarny-bezel-ss.html

Od czego zacząć - od sprawdzenia stanu ładowania i w Twoim przypadku bez oddania alternatora do dobrego zakładu naprawiającego alternatory się nie obędzie, bo obrotomierz nie działa i nie będziesz wiedział, przy jakich obrotach silnika następuje rzeczywiste ładowanie.

  • Thanks 2
Opublikowano (edytowane)

Alacapone nawet fajny ten obrotomierz co dałeś linka, ale wolałbym taki zwykły okrągły z licznikiem motogodzin. A dobry będzie ten co reflex52 dał linka to chyba to samo co ten z olx? ? 

Edytowane przez 2000pawelXYZ
Opublikowano
1 godzinę temu, 2000pawelXYZ napisał:

Alacapone nawet fajny ten obrotomierz co dałeś linka, ale wolałbym taki zwykły okrągły z licznikiem motogodzin. A dobry będzie ten co reflex52 dał linka to chyba to samo co ten z olx? ? 

Zależy co, kto lubi.
Różnica między tym, co podał kolega reflex52 a tym, za 300 zł jest zasadnicza a sprowadza się do sposobu pomiaru. Ten kolegi potrzebuje umieszczenia magnesu na kole zamachowym, zaś ten za 300 zł podpięcia pod alternator, złącze "W".

  • Like 1
  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v