Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
WarrioR90    40

Witam posiadam fergusona 6140 oryginalne kola przód 14.9 R24 tyl 18.4 R34 chce zwiekszyc przeswit tego ciagnika czy po założeniu kół z wiekszego modelu np.6170 o rozmiaze 14.9 R28 i tyl 18.4 R38 moze byc problem z przednim napedem ? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    122

niby z przodu i z tyłu będą większe o tyle samo cm ale w przeliczeniu na obrót kół w np w 100m pewnie już będzie różnica 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

WarrioR90    40

Znalazlem tabele z z ktorej wynika ze oryginalne ogumienie w tym modelu jednak jest inne 480/70R34 i 380/70R24 

obliczajac srednice kol wyszlo ze na 10 obrotow tylnego przednie zrobi 13.5 obrotu 

a przy tym samym rozmiarze tylko ze na felge 38 i 28 wyszlo ze na 10 obrotow tylnego przednie zrobi 13.2 obrotu 

czy dobrze to obliczylem ? moze ktos taki temat przerabial 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin1701    3

liczyłeś to dla takich samych szerokości opon ( czyli  dla 480/70R34 i 480/70R38)? mi wyszło tak samo. czyli jednak na tych większych felgach koła przednie będą nieznacznie hamować. ale ta różnica jest tak nieznaczna że podejrzewam nie bezie odczuwalna (może gdyby jeździć ciągle z włączonym napędem po asfalcie to koła by się szybciej zdarły). a wystarczy że te większe przednie koła zedrą się o niecałe 1,5 cm i już będziesz miał jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez ogrodniczek39
      Witam Forumowiczów ,
      Czy ktoś może pomóc i podać sprawdzony kontakt gdzie mogę zakupić nowy wałek atakujący do przedniego napędu dla Ciągnika 3115 ?
      Są ogłoszenia na internecie ale nie chcę wydawać pieniędzy na marne . 
      Awaria była w ubiegłym roku , lecz postanowiliśmy zregenerować wałek . Ciągnik przepracował może 10 Ha i problem nadal wystąpił .   
       




    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.