Karror830

Akumulator case 5150

Polecane posty

Karror830    3

Szukam informacji jaki powinien być akumulator rozruchu w 5150. Aktualnie mam 110ah tylko czy nie jest zbyt mały? Na stronie granit dedykowany jest też właśnie 110ah. Podzielcie się jakie macie w swoich case i Jaką markę wybralibyscie?

Edytowano przez Karror830

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

oryginalnie to dwa są ale jakie to pojęcia nie mam jak kupiłem to już przerobiony był na 12v 170A 1100Ah i rozruch bez problemu tyle że ja mam ciekłokrystaliczne wyświetlacze i na zgaszonym mam cały czas pobór prądu a jak jeszcze na halogenach się w nocy pracuje to nie doładowuje zapala się kontrolka dlatego są dwa oryginalnie ale ja oddałem alternator do naprawy i zamiast 95A mam teraz mniejszy prąd ładowania tak naprawili a oryginalnego dokupić nie mogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karror830    3

Właśnie u mnie tez jest przerobione na 1 aku tylko dziwi mnie ze taki mały ktoś założył.. W sumie na stronie granitu dedykowane jest ten 110ah Boscha i 105ah granitu tylko teraz nie wiem, bo może wg nich trzeba parami zakładac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

U mnie jest oryginalna skrzynka na jeden mały aku i jak był dobry jeszcze to -10 i kręcił jak szalony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karror830    3

U mnie też jest jedna skrzynka z prawej strony i nie wiem w sumie jak mają wejść tam dwa akumulatory jeżeli w oryginale są 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karror830    3

A i piszcie jaka firmę polecacie przy okazji, bo z zetorze założyłem zap i narazie jest ok ale myślę do case założyć coś z Boscha

Edytowano przez Karror830

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12
BENNY82 A nie prościej poszukać alternatora np. 140A i założyć zamiast oryginalnego. Ja przerabiałem coś takiego w MF 2725. Mam teraz założony właśnie 140A chyba z mercedesa i niema mowy że braknie mu prądu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

wiem na pewno że są na dwa bo są przekaźniki rozruchu na 24v może to była opcja? co do alternatora to potrzebuje tylko regulatora 95A jakby ktoś coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

1 akumulator masz jak skrzynia biegów jest mechaniczna a 2 jak masz powershift, w każdym jest rozruch na 12v.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

zgadza się przeglądając youtuba widziałem wkońcu jak to jest są dwie 6V połączone szeregowo co daje 12V i po 1100ah każdy to taki zestaw wydaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickboss    1

Gdzie widziales takie akumulatory 1100ah w ciagniku. 1100A to moga miec max prad rozruchu a nie pojemnosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

BENNY82 A nie prościej poszukać alternatora np. 140A i założyć zamiast oryginalnego. Ja przerabiałem coś takiego w MF 2725. Mam teraz założony właśnie 140A chyba z mercedesa i niema mowy że braknie mu prądu.

 

Koledzy pytanie za 10 punktów 140A*12V=1680W/55W(żarówka tradycyjnego halogena)=30 sztuk takich lamp aby wykorzystać pełną moc alternatora. Używacie tyle lamp?

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Co do takiej ilości lamp ja nie używam. Ale ciągnik w moim przypadku jest palony bardzo często i na krótkie okresy czasu więc w moim przypadku chodzi raczej o szybkie i skuteczne doładowanie akumulatorów, po częstych rozruchach i oswietlaniu placu podczas pracy, gdy jest podłączona maszyna z własnym napędem.

Edytowano przez rabit500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

1,7kW mocy szczytowej alternatora, bez wykresu ciężko będzie powiedzieć ile osiąga w ciągniku mocy.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj