MrCzesio123

JD 6150M układ kierowniczy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MrCzesio123    3

Witam mam dla was pytanie na temat układu kierowniczego a dokładniej chodzi o kąt kierownicy ponieważ mój szwagier zauważył że kręcąc kierownicę od środkowego punktu w prawo trzeba przekręcić kierownicę 3 razy a w lewo nie całe 2,5 raza też tak macie? W zasadzie nie przeszkadza ale jestem ciekaw czy maja tak tylko pojedyncze egzemplarze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin1701    3

a średnice zawracania w prawo i w lewo są takie same? może ograniczniki skrętu kół są nierówno wykręcone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alekk12    4

pytanie... a założyłem gałkę kierownicy w jaśku ze wspomaganiem i ustawiłem ją na 11 godzinie przy jeździe na wprost.... i pokręciłem kierownicą, pojeździłem i gałka jest na 5 godzinie przy jeździe na wprost.... położenie gałki kierownicy się zmienia.... czemu? co jest przyczyną że gałka pojawia się w różnych miejscach a nie wraca do położenia montażu... ???? na której godzinie powinna być fachowo zamontowana ?

 

P.S. - gałka jest przykręcona ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

Zła łączność pomiędzy kierownicą a fotelem. Przecież orbitrol ma przecieki i jak skręcisz koła na maxa w którąś stronę to możesz dalej kręcić dowolnie kierwonicą i dlatego kulka może różnie się ustawiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj