kotwczapce

Odpowietrzenie pompy wtryskowej [John Deere 6800]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kotwczapce    29

Witam. Mam problem z pompą wtryskową lukas w jd 6800. Otóż nie mogę jej odpowietrzyć. paliwo dochodzi do króćca zasilającego, dalej po odkręceniu elektrozaworu wypływa już mniej intensywnie i nie zalewa pompy. Pół roku temu też tak było, aż odkręciłem duży korek z boku pompy, coś syknęło i się zalała. Teraz nic nie pomaga. Co może być przyczyną: uszkodzenie mechaniczne, czy jakieś zanieczyszczenie lu coś innego. Pomocy :(

Temat przeniesiony do odpowiedniego działu

Edytowano przez danielhaker

.trzeba być szalonym, żeby nie zwariować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2284

Sprawdź czy na wejściu do pompy nie ma małego sitka (filterka). Większość pomp to ma i jeśli coś się tam nazbierało to mogą być takie objawy jak opisujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kotwczapce    29

Paliwo przez sitko(dekielek) przepływa bardzo dobrze zalewa wirnik i dalej już stop.


.trzeba być szalonym, żeby nie zwariować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    2284

Silnik odpala i gaśnie czy nie da się w ogóle odpalić ? Jeśli to drugie to może masz padnięty elektrozawór ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2284

W takim razie już Ci chyba nie pomogę i ostatnia rada to wyjąć pompę i zawieść do dobrego warsztatu bo jeśli coś dolega pompie to i tak sam nic nie zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    126

Części do tej pompy są drogie, niektóre takie jak pompa wstępna można wyciągnąć z samochodowych lucas'ów. U ciebie prawdopodobnie właśnie pompka wstępna padła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kotwczapce    29

Pompa była ok, ten typ pompy nie musi być zalany ON w całości, tylko wirnik. Nie wiedziałem tego i nie próbowałem odpowietrzać na wtryskach.Problemem jest filtr, a właściwie odrobina powietrza, której nie idzie usunąć z jego górnego korpusu


.trzeba być szalonym, żeby nie zwariować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    126

Zapal silnik odrobina powietrza nic mu nie zrobi a powinien się odpowietrzyć.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rafal12
      Problem polega na tym że zdiagnozowałem w john deere 6400 dość spory luz na flaszy wchodzącej do skrzyni (nr 3 na zdjęciu) pytanie brzmi jak skasować ten luz ? przerabiał ktoś ten temat ? jest tam jakieś łożysko ? czy na frezach może być wyrobione ? .
       
       
       

    • Przez marciniu94
      Witam. Mam pewne pytanie otóz dwa lata temu kupiłem ciągnik john deere 6506 i zauważylem, że kiedy włącze przedni napęd słychać w skrzyni dziwne dźwięki, takie jakby stukanie, zwlaszcza kiedy jedzie sie na wstecznym. Ostatnio zastanawiamy się nad założeniem do niego tura i stąd moje pytanie czy ktoś wie co to może być, czy może ten typ tak ma. Bardzo proszę o odpowiedz, z góry dziękuje. 
    • Przez ZUBR
      Witam ! Mam do was Panowie pytanie odnośnie podnośnika. Być może komuś z Was przytrafił się ten sam problem lub miał styczność z podobną sytuacją . Otóż mój JD "podnosi i opuszcza " (szarpie) podnośnik. Jest to bardzo uciążliwe podczas pracy w polu a w szczególności w orce . Po odłączeniu układu (elektronicznego) podnośnik był stabilny . Siłowniki były testowane i są w dobrym stanie .Czekam na wasze odpowiedzi i podpowiedzi Pozdrawiam
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
    • Przez minas
      Co myślicie o tych starszych modelach (lata produkcji 92-97), warto to jeszcze kupić? Wiadomo, że przebiegi mają już ok. 8 tyś mtg albo i więcej. Jak wygląda awaryjność, komfort, spalanie itd. Z góry dziękuje za wszystkie opinie.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.