Kruszek

Ursus 4011- skorodowany gwint w bloku silnika

Polecane posty

seweryn20    825

Rozwiercić i zrobić większy jest tam na tyle mięsa.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kruszek    0

Rozwiercić i zrobić większy jest tam na tyle mięsa.

Tyle to ja też wiem ze mozna Rozwiercić ale czym? Blok jest zeliwny to byle g.. Tego nie rozwierce. Jaki rozmiar gwintownika i jaka potem nakretka ktos wie? Jakas firma ktora polecicie i wiecie, ze wytrzyma probe rozwiercania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Blok żeliwny rozwiercisz go byle czym. Wymiary otworów pod gwinty znajdziesz w necie bez większego problemu. Chcesz założyć taki sam zaworek idz do tokarza niech zrobi ci redukcję i doradzi skoro ty sam nie masz pomysłu jak zrobić taką pierdołe.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 Żeliwo raczej łatwo przewiercić - tak Mi się wydaje :ph34r: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

W żeliwo wchodzi wiertło jak w masło, ale lepiej daj to komuś kto ma pojęcie o takich naprawach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

hehe masakra, kolego zmierz suwmiarka otwór, np masz fi 8 idz do sklepu kup gwintowniki dla amatorów fi10 ,w opakowaniu jest wiertło i dwa gwintowniki tylko nie pomyl ich ,jak juz będziesz miał nowy otwór dopasuj nową ,jak to nazywasz "nakrętke "

Środek pewnie jest stalowy więc na początek rozwierc mniejszym wiertłem ,Irwin na nim nie polegnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kruszek    0

Dzięki za czepianie sie wszystkiego, na forumowiczow mozna zawsze liczyć :) przynajmniej jak sie popelni jakis blad w nazewnictwie albo wyglada się na totalna ciape, to jest wiekszy odzew w temacie, bo znajda się "poprawiacze". Co nie znaczy, że wszystkie odpowiedzi sa przydatne. Raczej pytanie kieruje do osób które coś takiego robily, a nie snuja domysły czy zeliwo jest twarde czy miekkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 Durne pytanie i durne odpowiedzi , ale tak czy inaczej odpowiedź otrzymałeś . :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

cen naprawdę spora.jeżeli rozwierci gwint na większy to kranik też sobie dopasuje

 

A to niby jak uważasz to zrobić bez rozwiercania żeby było to zrobione prawidłowo?

 

Może też na suchy kijek owinąć szmatkę i wbić i też będzie trzymać.

Te wkłądki to do czego?

 

Do regeneracji zerwanych gwintów.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kruszek    0

Durne pytanie i durne odpowiedzi , ale tak czy inaczej odpowiedź otrzymałeś . :P

Wcale nie. Kto pyta nie błądzi i to żaden wstyd, ze pytam, bo chce się dowiedzieć od kogoś kto juz to robił. A durne są odpowiedzi tych, którzy się wypowiadają nie wnoszac nic do tematu.

 

 

Tak czy inaczej..sprawdze sam na własnej skórze i naprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wiertło 11,8 mm, gwintownik 1/4 cala, zaworek kulowy 1/4 cala.

Jeśli nie złapie to gwintownik 3/8 cala, wiertło 15,2 mm, zaworek kulowy 3/8.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj