Kruszek

Ursus 4011- skorodowany gwint w bloku silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Kruszek    0

Rozwiercić i zrobić większy jest tam na tyle mięsa.

Tyle to ja też wiem ze mozna Rozwiercić ale czym? Blok jest zeliwny to byle g.. Tego nie rozwierce. Jaki rozmiar gwintownika i jaka potem nakretka ktos wie? Jakas firma ktora polecicie i wiecie, ze wytrzyma probe rozwiercania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    798

Blok żeliwny rozwiercisz go byle czym. Wymiary otworów pod gwinty znajdziesz w necie bez większego problemu. Chcesz założyć taki sam zaworek idz do tokarza niech zrobi ci redukcję i doradzi skoro ty sam nie masz pomysłu jak zrobić taką pierdołe.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    839

W żeliwo wchodzi wiertło jak w masło, ale lepiej daj to komuś kto ma pojęcie o takich naprawach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    801

hehe masakra, kolego zmierz suwmiarka otwór, np masz fi 8 idz do sklepu kup gwintowniki dla amatorów fi10 ,w opakowaniu jest wiertło i dwa gwintowniki tylko nie pomyl ich ,jak juz będziesz miał nowy otwór dopasuj nową ,jak to nazywasz "nakrętke "

Środek pewnie jest stalowy więc na początek rozwierc mniejszym wiertłem ,Irwin na nim nie polegnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kruszek    0

Dzięki za czepianie sie wszystkiego, na forumowiczow mozna zawsze liczyć :) przynajmniej jak sie popelni jakis blad w nazewnictwie albo wyglada się na totalna ciape, to jest wiekszy odzew w temacie, bo znajda się "poprawiacze". Co nie znaczy, że wszystkie odpowiedzi sa przydatne. Raczej pytanie kieruje do osób które coś takiego robily, a nie snuja domysły czy zeliwo jest twarde czy miekkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    551

cen naprawdę spora.jeżeli rozwierci gwint na większy to kranik też sobie dopasuje

 

A to niby jak uważasz to zrobić bez rozwiercania żeby było to zrobione prawidłowo?

 

Może też na suchy kijek owinąć szmatkę i wbić i też będzie trzymać.

Te wkłądki to do czego?

 

Do regeneracji zerwanych gwintów.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kruszek    0

Durne pytanie i durne odpowiedzi , ale tak czy inaczej odpowiedź otrzymałeś . :P

Wcale nie. Kto pyta nie błądzi i to żaden wstyd, ze pytam, bo chce się dowiedzieć od kogoś kto juz to robił. A durne są odpowiedzi tych, którzy się wypowiadają nie wnoszac nic do tematu.

 

 

Tak czy inaczej..sprawdze sam na własnej skórze i naprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Wiertło 11,8 mm, gwintownik 1/4 cala, zaworek kulowy 1/4 cala.

Jeśli nie złapie to gwintownik 3/8 cala, wiertło 15,2 mm, zaworek kulowy 3/8.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Konrad67pl
      Nie mam pojęcia co się stało, odpaliłem ciągnik żeby go przepalić, jak to zwykle w zimie robię. Zalany płynem z malutką ilością wody, nie było zamarznięte nic, odpalił od razu, prawie nie kręcił, wyjechałem z garażu żeby pochodził trochę i się rozgrzał.  Wyczyściłem go i nasmarowalem cięgno i miejsca łączeń przy pedale gazu bo ciężko chodziło. Wjechałem do garażu i zgasiłem. Parenascie razy nacisnąłem pedał żeby smar się dobrze rozprowadził i odpaliłem żeby zobaczyć czy lepiej, odpalił jeszcze lepiej niż wcześniej bo oczywiście był rozgrzany, ale po trzech sekundach zgasł i stanął, nie dało się już zakręcić. Olej nie wyglada na to, żeby była w nim woda. Panewki? Nie odkręciłem korka oleju bo już silnik był zimny i olej zgęstniał trochę, dlatego nie chciałem go spuszczać. Miał tak ktoś? Jakieś rady na diagnozę?
    • Przez wirus07
      Po ilu mth po remącie kapitalnym można wziąć 3p do rotacyjnej koszenie na 2 biegu tak do 2000obr/min
    • Przez jacus
      moj -od niedawna- 40 letni ursus  odmowil wspolpracy.
      1.nagle zaczal dymic z wlewu oleju i kola pasowego,z miarki oleju troche mniej.
      2.oleju przybylo- na bank poszlo paliwo.
      .3 kolo pasowe-z odrzutnikiem- rozlecialo sie,  od paru miesiecy byl  luz, dalem nowa nakretke i czekalem na koniec sezonu zeby naprawic, wyrobilo tez obudowe przednia.
      czy to dymienie moglo miec zwiazek z tym ze kolo pasowe tarlo o obudowe ????? czy przyczyna jest inna???? odkrecilem glowice-zawory szczelne, uszczelki nie wygladaja zle, na tulejach minimalne progi. na rozgrzanym mial 1 atm. wymiana pierscieni pomoze ??   mieszanka oleju z ropa mogla sie tak grzac zeby dymilo ?????
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.