Skocz do zawartości
Kruszek

Ursus 4011- skorodowany gwint w bloku silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Kruszek    0

Rozwiercić i zrobić większy jest tam na tyle mięsa.

Tyle to ja też wiem ze mozna Rozwiercić ale czym? Blok jest zeliwny to byle g.. Tego nie rozwierce. Jaki rozmiar gwintownika i jaka potem nakretka ktos wie? Jakas firma ktora polecicie i wiecie, ze wytrzyma probe rozwiercania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    784

Blok żeliwny rozwiercisz go byle czym. Wymiary otworów pod gwinty znajdziesz w necie bez większego problemu. Chcesz założyć taki sam zaworek idz do tokarza niech zrobi ci redukcję i doradzi skoro ty sam nie masz pomysłu jak zrobić taką pierdołe.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    674

W żeliwo wchodzi wiertło jak w masło, ale lepiej daj to komuś kto ma pojęcie o takich naprawach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    629

hehe masakra, kolego zmierz suwmiarka otwór, np masz fi 8 idz do sklepu kup gwintowniki dla amatorów fi10 ,w opakowaniu jest wiertło i dwa gwintowniki tylko nie pomyl ich ,jak juz będziesz miał nowy otwór dopasuj nową ,jak to nazywasz "nakrętke "

Środek pewnie jest stalowy więc na początek rozwierc mniejszym wiertłem ,Irwin na nim nie polegnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kruszek    0

Dzięki za czepianie sie wszystkiego, na forumowiczow mozna zawsze liczyć :) przynajmniej jak sie popelni jakis blad w nazewnictwie albo wyglada się na totalna ciape, to jest wiekszy odzew w temacie, bo znajda się "poprawiacze". Co nie znaczy, że wszystkie odpowiedzi sa przydatne. Raczej pytanie kieruje do osób które coś takiego robily, a nie snuja domysły czy zeliwo jest twarde czy miekkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    518

cen naprawdę spora.jeżeli rozwierci gwint na większy to kranik też sobie dopasuje

 

A to niby jak uważasz to zrobić bez rozwiercania żeby było to zrobione prawidłowo?

 

Może też na suchy kijek owinąć szmatkę i wbić i też będzie trzymać.

Te wkłądki to do czego?

 

Do regeneracji zerwanych gwintów.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kruszek    0

Durne pytanie i durne odpowiedzi , ale tak czy inaczej odpowiedź otrzymałeś . :P

Wcale nie. Kto pyta nie błądzi i to żaden wstyd, ze pytam, bo chce się dowiedzieć od kogoś kto juz to robił. A durne są odpowiedzi tych, którzy się wypowiadają nie wnoszac nic do tematu.

 

 

Tak czy inaczej..sprawdze sam na własnej skórze i naprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    784

Wiertło 11,8 mm, gwintownik 1/4 cala, zaworek kulowy 1/4 cala.

Jeśli nie złapie to gwintownik 3/8 cala, wiertło 15,2 mm, zaworek kulowy 3/8.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez stary404
      Witam. Mam taki problem zrobilem szlif walu zestaw naprawczy tloki i cylindry nowe ursus. Po uruchomieniu po kilku godzinach docierania spadlo cisnienie. Po rozebraniu okazalo sie ze obróciło panewke na korbowodzie i porysowalo wszystkie inne panewki. Wiec kupilem nowy wal i panewki i po kilku godzinach pracy to samo. Pompa oleju nowa hylmet. Prasze o rade bo juz nie wiem co robic 
       
    • Przez dzikitadzik94
      Witam  
      Otóż mam taki problem, robiłem kapitalny remont silnika Perkins 3P. Wał do szlifu, nowe tuleje tłoki, pompa olejowa, planowanie bloku, regeneracja i planowanie głowicy itp. Rozrząd ustawiony na znaki, odpala na dotyk. Lecz po 40 motogodzina pękła mi dźwigienka zaworowa która była stara niewymieniana. Było ciśnienie wydychało mi uszczelkę pod głowicą. Ściągam głowice, moim oczom ukazały się obite zwory wydechowe na tłokach  . Nie wiem za bardzo co może dolegać, rozrząd dobrze ustawiony, blok splanowany razem z tłokami że nie wystają ponad tylko są na równo z płaszczyzną bloku. Ma ktoś jakieś sugestie ?
    • Przez radek5314
      cieknie mi paliwo z pod koncowki co jest zalozony przewod paliwowy od kranika wymienialem koncowke srube i nowe podkladki miedziane dalem i dalej nie moge uszczelnic  jak to uczelnic zeby nie cieklo nic
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.