Skocz do zawartości
radom

Wiosenne Targi Rolnicze w Starym Polu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Targi
radom    55

Na razie nie wiem nie ma jeszcze na stronie żadnej informacji. Ale pewnie w czerwcu albo 20-21 albo 27-28.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Cihu    122

informacja pewna to taka ze targi te maja odbyc sie 20-21 czerwca. szkoda ze to okres sesji... ale moze uda sie wyrwac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ShizeR    0

Ja tam jeżdżę co roku :D W tym jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z myślą to również się pojawie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DF24    28

Niech sie wali niech sie pali a ja bede napewno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz2    9

Ja też będe na pewno :P w niedziele tak koło 2 godz :) szukałem tego tematu ale nic nie znalazłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wawer    0

Ja też bede wie ktoś czy beda jakieś pokazy maszyn w polu i jakie to maszyny :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz2    9

W tamtym roku podobno były pokazy a w tym to nie wiem ale pewnie też coś będzie :P tam jest zawsze taki bałagan :) ciągniki porozwalane po całym palcu pozastawiane maszynami i wgl ehh by mogli to jakoś normalnie w tym roku poustawiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    122

pokazy sa w sobote a w niedziele to juz tylko mozna popatrzyc na sprzet na placu.

 

ma ktoś moze jakis harmonogram targów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

Wątpie że ma ktoś harmonogram lub da się go zdobyć... Tam jest tylko ustalona godzina pokazów ( o ile wogóle będą)

Moze ktoś wie na którą godzine będą pokazy maszyn???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
azi    0

ja także prosiłbym o podanie w jakich godzinach odbywają się tek pokazy apropo wyjazdu to mam dylemat Grubno czy Stare pole ale raczej stare pole bo mnie jeszcze tam nie były a słyszałem że troszkę ,,tego złomu tam ustawiają :mellow: ''

 

pzdr :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    122

ja do starego pola nie jezdzilem kilka lat juz ale z tego co zawsze pamietam sprzetu jest tam na prawde sporo i dosc fajnie jest to zorganizowane. w tym roku jade na 100% no powiedzmy ze na 99.99% :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wawer    0

Może teraz ktoś już wie o której są pokazy maszyn w polu , lub jakiś harmonogram .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DF24    28

w sobote i w niedziele są pokazy pracy maszyn rolniczych o 11.00

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

W niedzielę są zawsze problemy z parkowaniem i taki tłum ludzi , że nie da się dojść do żadnego stoiska , lepiej w sobotę czas znaleźć i pojechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

Jednak jedziemy w sobotę , dostaliśmy zaproszenie na wręczenie nagród za coś tam :);) ;) Na 10.30 .

przepraszam , że pst pod postem , tak odruchowo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×