Skocz do zawartości
News
zwc18

JUMZ Kompresor / Sprężarka Jak zamontować ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zwc18    1

Witam 

Panowie jest taka sprawa iż mam sprężarkę bodajże od stara i chciałbym ją zamontować do mojego jumza 

Myślałem o dorobieniu podwójnego koła pasowego na wał coś takiego jak jest w C330 lecz miejsca brak 

Inna to mianowicie dorobienie koła pasowego na alternator i z niego napęd sprężarki lecz niesie to za sobą pytanie czy jeden pasek na wale to wytrzyma ? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zwc18    1

Będzie trzeba dorobić podwójne koło do alternatora i z niego brać napęd sprężarki lecz obawiam się tylko o jego przedwczesne zużycie z racji dodatkowego obciążenia na osi wałka ale jak to mówią coś za coś :) z resztą i tak cały czas nie będzie chodził 

Przeglądając znalezioną instrukcję obsługi ten z fotki to fabryczny kompresor i jest napędzany właśnie z (podwójnego) koła alternatora ale jest to niedostępne u nas :/ 

Panowie jak by ktoś miał instrukcje obsługi wersji 6 KM w języku polskim prosiłbym o kontakt na pw 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    796

Najprościej z alternatora znając życie może nawet pasować koło dostępne do alternatorów większej mocy jakie są montowane w nowszych belarusach. Paskiem się nie przejmuj wymienisz raz za czasu i tyle. Alternatorem tak samo nic mu nie będzie. Znajomy lata tak ma zrobione z tym ze kompresor przykręcony jest do pół ramy na umęconej niesamowicie podstawie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zwc18    1

No tak też zakładałem iż trzeba go będzie wynieść na zewnątrz ale to nie problem we Władku tak mieliśmy tyle ze z drugiej strony a była to identyczna sprężarka

Co najciekawsze to C330 i C360 nie dały rady napompować koła od Bizona a wujas podjechał i wio do góry a tak się wtedy zaroił iż trzeba było 8 traktorów by go wytargać 

Takie to było piękne upalne lato 1997 :) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich.
      Mam problem z odpięciem przewodu paliwowego od lewego baku.
      Pytanie niby banalne ale nie mogę bo za nic odkręcić, nawet żabą.
      Ktoś ma podobne doświadczenia albo pomysły ?
      Załączam zdjęcie poglądowe.
      Pozdrawiam.

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.