Skocz do zawartości
News
zwc18

JUMZ Kompresor / Sprężarka Jak zamontować ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zwc18    1

Witam 

Panowie jest taka sprawa iż mam sprężarkę bodajże od stara i chciałbym ją zamontować do mojego jumza 

Myślałem o dorobieniu podwójnego koła pasowego na wał coś takiego jak jest w C330 lecz miejsca brak 

Inna to mianowicie dorobienie koła pasowego na alternator i z niego napęd sprężarki lecz niesie to za sobą pytanie czy jeden pasek na wale to wytrzyma ? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zwc18    1

Będzie trzeba dorobić podwójne koło do alternatora i z niego brać napęd sprężarki lecz obawiam się tylko o jego przedwczesne zużycie z racji dodatkowego obciążenia na osi wałka ale jak to mówią coś za coś :) z resztą i tak cały czas nie będzie chodził 

Przeglądając znalezioną instrukcję obsługi ten z fotki to fabryczny kompresor i jest napędzany właśnie z (podwójnego) koła alternatora ale jest to niedostępne u nas :/ 

Panowie jak by ktoś miał instrukcje obsługi wersji 6 KM w języku polskim prosiłbym o kontakt na pw 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    784

Najprościej z alternatora znając życie może nawet pasować koło dostępne do alternatorów większej mocy jakie są montowane w nowszych belarusach. Paskiem się nie przejmuj wymienisz raz za czasu i tyle. Alternatorem tak samo nic mu nie będzie. Znajomy lata tak ma zrobione z tym ze kompresor przykręcony jest do pół ramy na umęconej niesamowicie podstawie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zwc18    1

No tak też zakładałem iż trzeba go będzie wynieść na zewnątrz ale to nie problem we Władku tak mieliśmy tyle ze z drugiej strony a była to identyczna sprężarka

Co najciekawsze to C330 i C360 nie dały rady napompować koła od Bizona a wujas podjechał i wio do góry a tak się wtedy zaroił iż trzeba było 8 traktorów by go wytargać 

Takie to było piękne upalne lato 1997 :) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez ursusek94
      witam, podpiąłem do mtz pług 4x35 w celu sprawdzenia czy podnośnik trzyma, podniosłem i tak z pół godziny trzymał i zaczął powoli opadać, ale tym sie nie martwię, po jakimś czasie zauważyłem olej pod siłownikiem, co znaczy że cieknie pewnie na uszczelniaczu, co znaczy że musze wymieniać uszczelniacz? no i jeszcze olej cieknie dużo mocniej z pompy hydraulicznejz lewej strony, co sie dzieje, czy to jest normalne w mtz? jakiego oleju używacie do hydrauliki w swoich MTZ? zakładam nowy temat o hydraulice bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. proszę o szubką pomoc, bo zaraz w pole trzeba ruszać.
    • Przez marekw1980
      Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.
      Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 
      Poproszę o jakieś porady. 
      Może ktoś schemat posiada
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
    • Przez ceston
      Witam w sobote podczas prasowania przestal dzialac mi obrotomierz ale tylko wskazowka bo cyfrowy licznik godzin i predkosci dziala. Przestal dzialac takze nawiew i wskazowka od ladowania stoi w miejscu. Chcialem sie zapytac czy jest cos co laczy te awarie zeby wiedziec gdzie zaczac.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.